Jump to content

zegary z STI do GT


HULK
 Share

Recommended Posts

Witam.

Ja to jest z tymi zegarami, ten sam rocznik, wtyczki te same a nie działa :evil:

znaczy się ogólnie totolotek, np. kierunki sygnalizowane temp. itd

 

Bylem taki :grin: a tu takie rozczarowanie, czytałem gdzieś ze jak wtyczki takie same to wszystko spoko ale jednak nie. Można coś z tym zrobić ????

Link to comment
Share on other sites

moje auto to MY98 i zegary niby tez ( trzy biale wtyczki ) i tez nie maja diody immobilizera ale jest lipa :sad:

 

[ Dodano: Sob Mar 27, 2010 7:30 pm ]

Zrobiłem :mrgreen: wystarczyło wytargać z auta wiązkę i przełożyć ze 30 pinów we wtyczkach, mozolna praca ale można to w miarę szybko zrobić i wszystko pięknie śmiga, jeszcze tylko przełożę diodę od immobilizera i będzie komplet.

 

Jeśli ktoś będzie miał podobny problem to mam rozpiskę pinów, chciałem załączyć plik ale nie wiem jak :oops:

Link to comment
Share on other sites

To ja się podłączę pod temat. Mam SI 2.5 N/A czyli wersja US - prędkościomierz i liczniki przebiegu w milach. Kupiłem zegary od STI GC8 z centralnym obrotomierzem. Czy ktoś wie gdzie i kto jest w stanie zrobić taką konwersję? Czytałem na amerykańskich forach, że trzeba zrobić jakąś przejściówkę ( oni robią z km/h z m/ph a u nas trzeba by na odwrót) i tam są dostępne, w GB zresztą też. Tylko czy ktoś robi takie "na odwrót" ?

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...