Jump to content

Bzdury w "Auto Motor i Sport"


ogs

Recommended Posts

Mam prosbe do Dyrekcji... :wink:

 

... co miesiac kupuje magazyn "Auto Motor i Sport"... nota bene uwazam,

ze jest najbardziej fachowym magazynem motoryzacyjnym...

 

Niestety w rubryce z cenami samochodow caly czas publikuja

bledne wartosci mocy dla WRXow... podaja 218 KM...

 

Czy rzecznik prasowy SIPu moglby to skorygowac?

 

Podaje namiary na redakcje: redakcja@mpp.pl

Wydawnictwo Motor Presse Polska

53-030 Wroclaw, u. Przyjazni 2/4

tel. 071 7806611, fax. 071 7806612

Link to comment
Share on other sites

Ha! Nawet Forestera 2.5XT nie ma w tym cenniku... a kilkanascie stron wczesniej jest jego reklama :?

Link to comment
Share on other sites

Dalem im szanse w wydaniu Lutowym, Marcowym i Kwietniowym... Majowym tez w sumie... ale jak w Czerwcowym dalej to samo to juz nie moge... :wink: Pol roku a oni nie wiedza nic o 2.5XT i WRX MY05 :?: :!:

Link to comment
Share on other sites

Witek, napewno do 2003 (buda z okraglymi swiatalami) bylo 218... nie wiem jak MY03...

Link to comment
Share on other sites

Witek, z moich informacji wynikało, że od faceliftingu (MY03) WRXy mają przestrojony komputer dzięki czemu są trochę mocniejsze (225KM) i niby mniej palą. Post OGSa zrozumiałem tak jak by to moc była podniesiona od MY05 więc już zwątpiłem w soje informacje. Teraz widzę, że jednak nie słusznie. Przepraszam za to całe zamieszanie.

Link to comment
Share on other sites

Witek, z moich informacji wynikało, że od faceliftingu (MY03) WRXy mają przestrojony komputer dzięki czemu są trochę mocniejsze (225KM) i niby mniej palą. Post OGSa zrozumiałem tak jak by to moc była podniesiona od MY05 więc już zwątpiłem w soje informacje. Teraz widzę, że jednak nie słusznie. Przepraszam za to całe zamieszanie.

 

Co Ty sam do siebie piszesz juz? :wink:

Link to comment
Share on other sites

:lol: Witek czegos sie chyba nabral ;)

kurde ale jestem ciekawy jakie beda silniki w nowej imprezce jezeli chodzi o WRX (a w szczegolnosci w USA) ktos tam juz wczesniej wspominal ze maja byc 2.5 :| a to chyba niezbyt dobrze bo raczej beda wtedy jeszcze bardziej paliwozerne, chociaz zdaje sobie sprawe ze w przypadku takich aut jest to sprawa drugorzedna :(

Link to comment
Share on other sites

Milek, ja tam bym chcial w europie 2,5... zaczynac modyfikacje od 300 KM to duzo lepiej niz od 265 :twisted:

Link to comment
Share on other sites

no niby racja OGS jak szalec to szalec :) ale myslisz ze nowy WRX bedzie mial 300PS ??? To ile bedzie mial STI? 400?

Niestety w moim przypadku troche zwracam uwage na spalanie a STI przy ostrzejszej jezdzie napewno potrafi skotlowac sporo wiecej od WRX.

Przypomnial mi sie V-max na TV4. Zientarski razem z Kucharem ujezdzali EVO VIII i przy ostrej jezdzie zwykla seria potrafila pochlonac 60/100 :| a gdy nalozyli jakies kolce na opony to Kuchar mowil ze wyszlo 80/100 !!!! Kur... ciut nie WRC a mysle ze STI duzo by od tych wartosci nie odbiegalo

Link to comment
Share on other sites

no niby racja OGS jak szalec to szalec :) ale myslisz ze nowy WRX bedzie mial 300PS ??? To ile bedzie mial STI? 400?

 

Pisalem o STi... nowe STi 2,5 bedzie mialo na moje oko ok. 325...

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...