Skocz do zawartości

czy td05 16g - jest dobrą alternatywa dla WRX-a


carlos-wrx

Rekomendowane odpowiedzi

I tak i nie - jak ktos idzie w wieksze moce, to chyba latwiej znalezc duze wtryski top-feed jak mniemam - troche chyba nowsza technologia.

 

Natomiast zeby robic kombinacje z adapterami z phase2 do phase1/1.5 a na to top feed jeszcze to troche obawiam sie, ze i tak za duzo punktow potencjalnych problemow sie mnozy :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

carlos-wrx, nie musisz zmieniac wtryskow, seryjne niebieskie wtryski z WRXa sie w prosty sposob daja przerobic na duzo wieksza wydajnosc. Ale jezeli nie chcesz tego robic to proponuje kupic uzywane od kogos rozowe denso i juz bedzie do 340KM spokoj. TD05 polecam jezdzilem na niej i teraz kolego w Forku XT ja zamontowal i jest rewelacja - oczywiscie bez strojenia sie nie obejdzie :roll: ale warto wedlug mnie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak masz ochotę to zajrzyj do mojego wątku w "nielegalu". Mam VF34 na seryjnych wtryskach i bez problemu na tym układzie przekroczysz 300 koni bez konieczności wymiany wtrysków+listw. W kolejności: pompa paliwa, luźny wydech, IC z STI, turbo z STI, remap, finito! Silnikiem na razie się nie przejmuj. Powoli zbieraj graty/kasę na zakucie i pomykaj. :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakie jest seryjne doładowanie w WRX a jakie ustawia się po remapie ?

 

Chodzi mi o wartości w peaku i przy odcince.

 

Ma ktoś może jakiś wykres doładowania w funkcji obrotów dla WRXa ?

 

Seria ma ustawione 0,95 do 4800, potem 0,88 do 5200, 0,83 do 5600 i spada do 0,47 przy 6800.

Ile sie robi z tego? To zalezy co sie ma nagrzebane :) W serii nie szaleje sie za bardzo glownie ze wzgledu na wydech.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Seria ma ustawione 0,95 do 4800, potem 0,88 do 5200, 0,83 do 5600 i spada do 0,47 przy 6800.

Ile sie robi z tego? To zalezy co sie ma nagrzebane :) W serii nie szaleje sie za bardzo glownie ze wzgledu na wydech.

 

Dzięki Colin, dokładnie o takie info mi chodziło.

 

A jak te wartości zmieniają się po remapie na seryjnej turbinie (zakładam, że auto ma założony aftermarketowy wydech) ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jak te wartości zmieniają się po remapie na seryjnej turbinie

To chyba można ustawić według widzimisię. Ale tak mi się tylko wydaje.

 

No dokladnie :)

Ale zasadniczo doladowanie 1,1 z dolu (albo wiecej jak ktos chce) spadajace do 0,9-1 (tu juz nie da sie jakos wiecej) przy 6,5tys obr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...