AMI Opublikowano 30 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2010 Mozna zrobic konwersje side feed to top feed, ale chyba w my99/00. Tu masz nawet potrzebny zestaw: http://carldavey.co.uk/product.php?id=12 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzywaczewski Opublikowano 30 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2010 Wychodzi drogo, nawet bardzo drogo i schodzi tylko do Phase 2... a zeby Phase 2 zalozyc do antyka to kolejne adapterki i pewnie nie mozna jednoczesnie. Bzdura totalna, thx. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 30 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2010 I tak i nie - jak ktos idzie w wieksze moce, to chyba latwiej znalezc duze wtryski top-feed jak mniemam - troche chyba nowsza technologia. Natomiast zeby robic kombinacje z adapterami z phase2 do phase1/1.5 a na to top feed jeszcze to troche obawiam sie, ze i tak za duzo punktow potencjalnych problemow sie mnozy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzywaczewski Opublikowano 30 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2010 Dobra, posciemniaj cos temu koledze od Nissana Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 30 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2010 Natomiast zastanawiam sie, czy jest sens, zebys Ty zmienial wtryski, jak nie idziesz w wieksze moce. Nie chce CIe naciagac, powaznie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BURi_ Opublikowano 31 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2010 carlos-wrx, nie musisz zmieniac wtryskow, seryjne niebieskie wtryski z WRXa sie w prosty sposob daja przerobic na duzo wieksza wydajnosc. Ale jezeli nie chcesz tego robic to proponuje kupic uzywane od kogos rozowe denso i juz bedzie do 340KM spokoj. TD05 polecam jezdzilem na niej i teraz kolego w Forku XT ja zamontowal i jest rewelacja - oczywiscie bez strojenia sie nie obejdzie :roll: ale warto wedlug mnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dyzio_d Opublikowano 31 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2010 Jak masz ochotę to zajrzyj do mojego wątku w "nielegalu". Mam VF34 na seryjnych wtryskach i bez problemu na tym układzie przekroczysz 300 koni bez konieczności wymiany wtrysków+listw. W kolejności: pompa paliwa, luźny wydech, IC z STI, turbo z STI, remap, finito! Silnikiem na razie się nie przejmuj. Powoli zbieraj graty/kasę na zakucie i pomykaj. :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ColinBarbazynca Opublikowano 31 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2010 Jezeli to wrx 2.5 to ma wtryski 550 taksamo jak sti Wiec sie nie ma czym martwic. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elberoth Opublikowano 31 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2010 Jakie jest seryjne doładowanie w WRX a jakie ustawia się po remapie ? Chodzi mi o wartości w peaku i przy odcince. Ma ktoś może jakiś wykres doładowania w funkcji obrotów dla WRXa ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dyzio_d Opublikowano 31 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2010 Seria 0,8 bara. Przy VF34 mam ustawione 1,1 do 1,2 w piku. Ma ktoś może jakiś wykres doładowania w funkcji obrotów dla WRXa ? Z hamowni? To mam taki po pierwszym remapie na turbinie TD04L: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
m.adam Opublikowano 31 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2010 U mnie jest ustawione max. 1,2 bara. Peaki nie występuja. :grin: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dyzio_d Opublikowano 31 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2010 Peaki nie występuja. Bo masz starego klekota... :razz: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablonas Opublikowano 31 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2010 Seria 0,8 bara. 0,95 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ColinBarbazynca Opublikowano 31 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2010 Seria 0,8 bara. 0,95 0,95 jest w wrx 2.0 a taki ma Elberoth. 2.5 juz maja mniej z racji pojemnosci i tejsamej sprezarki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dyzio_d Opublikowano 31 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2010 0,95 Może u Ciebie... Ja mam zamiar żyć długo i jak ostatnio mi sprawdzali ciśnienie to pan dr. stwerdził, że jak inni umrą na nadciśnienie to ja dopiero zacznę się starzeć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GeOrGe Opublikowano 31 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2010 Seria 0,8 bara.Przy VF34 mam ustawione 1,1 do 1,2 w piku. Ma ktoś może jakiś wykres doładowania w funkcji obrotów dla WRXa ? Z hamowni? To mam taki po pierwszym remapie na turbinie TD04L: Obrazek Nie ma tam wykresu doładowania :/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ColinBarbazynca Opublikowano 1 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2010 Jakie jest seryjne doładowanie w WRX a jakie ustawia się po remapie ? Chodzi mi o wartości w peaku i przy odcince. Ma ktoś może jakiś wykres doładowania w funkcji obrotów dla WRXa ? Seria ma ustawione 0,95 do 4800, potem 0,88 do 5200, 0,83 do 5600 i spada do 0,47 przy 6800. Ile sie robi z tego? To zalezy co sie ma nagrzebane W serii nie szaleje sie za bardzo glownie ze wzgledu na wydech. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elberoth Opublikowano 1 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2010 Seria ma ustawione 0,95 do 4800, potem 0,88 do 5200, 0,83 do 5600 i spada do 0,47 przy 6800.Ile sie robi z tego? To zalezy co sie ma nagrzebane W serii nie szaleje sie za bardzo glownie ze wzgledu na wydech. Dzięki Colin, dokładnie o takie info mi chodziło. A jak te wartości zmieniają się po remapie na seryjnej turbinie (zakładam, że auto ma założony aftermarketowy wydech) ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dyzio_d Opublikowano 1 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2010 A jak te wartości zmieniają się po remapie na seryjnej turbinie To chyba można ustawić według widzimisię. Ale tak mi się tylko wydaje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ColinBarbazynca Opublikowano 2 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2010 A jak te wartości zmieniają się po remapie na seryjnej turbinie To chyba można ustawić według widzimisię. Ale tak mi się tylko wydaje. No dokladnie Ale zasadniczo doladowanie 1,1 z dolu (albo wiecej jak ktos chce) spadajace do 0,9-1 (tu juz nie da sie jakos wiecej) przy 6,5tys obr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się