AdaSch Opublikowano 22 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2010 Dzisiaj zdechł forek :roll: ja mu ogień a on tylko 0,4 bar myślę sobie albo turbo albo sterowanie odłączam przewód gumowy od gruchy, idzie jak szalony ładowanie grubo ponad 1,4 bar oczywiście chwilowo, myślę selenoid ale dziwne, że nie zgłasza błędu, odłączyłem jeszcze rurkę od selenoidu, też idzie jak szalony odłączyłem selenoid, spawdzam miernikem rezystancję i ok, sprawdzam podlączając napięcie też ok też ok bez napięcia zamknięty, z napięciem otwarty - sprawdzone czyli ewidentnie nie ma sterowania selenoidem odłączyłem przewód włączyłe msilnik i engine error więc muszę zrobić clear. co może być powodem, braku sterowania selenoidem? silnik nie zgłasza problemów pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tzd Opublikowano 22 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2010 Adam, w środę robimy spot u Karamby, ok. 18 (patrz 3miejskie spoty), może coś uradzimy, podjedź Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczur75 Opublikowano 22 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2010 co może być powodem, braku sterowania selenoidem? uszczelka pod głowicą.... :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzesiek_67 Opublikowano 22 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2010 AdaSch, Adam, może być jeszcze problem z siłownikiem WG - aktuatorem (mięknie). Ale tu raczej byłoby wachlowanie doładowaniem...chyba, że "zmiękł" całkowicie. Pozdrawiam Grzegorz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
burzum Opublikowano 22 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2010 AdaSch, a ty nie kombinowales czegos z przeplywka i knock-sensorem ostatnio ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kashmere Opublikowano 22 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2010 spot u Karamby Karola się ostatnio obraziła, więc spot będzie w tehnolodżik Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tzd Opublikowano 22 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2010 spot u Karamby Karola się ostatnio obraziła, więc spot będzie w tehnolodżik "U Karoli" to nawet lepiej brzmi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niumen Opublikowano 22 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2010 więc spot będzie w tehnolodżik TechnoLODZIK? AdaSch, a logowałeś auto? Sprawdź jak zachowuje się solenoid, wastegate, czy nie ma knocka, jaki jest IAM? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 22 Marca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2010 dzięki koledzy za zainteresowanie, problem udało mi się rozwiązać najwidoczniej solenoid się zawiesił, i po ręcznym poklikaniu przeszło mu poskładałem do kupy i jest ok, dmucha 0,8 czy jakoś tak uszczelka pod głowicą AdaSch, a ty nie kombinowales czegos z przeplywka i knock-sensorem ostatnio ? wtedy by nie ładował po odłączeniu gruchy, kiedy wg jest w stanie spoczynku turbo jest ustawione na maxa swoją drogą, te turbo ma ogromne luzy, skoro potrafi dmuchać ponad 1,5 bar przy 4k rm Adam, w środę robimy spot u Karamby, ok. 18 (patrz 3miejskie spoty), może coś uradzimy, podjedź będę pozdrawiam [ Dodano: Pon Mar 22, 2010 7:33 pm ] AdaSch, a logowałeś auto? Sprawdź jak zachowuje się solenoid, wastegate, czy nie ma knocka, jaki jest IAM? zrobiłem i odziwo, wszystko było ok, nawet AFR! ecu poradził sobie z za małą ilością powietrza i zmniejszył dawkę paliwa, i afr się nie sypał, ale nie dręczyłem auta w takim stanie dziwne jest to, ze nie było check engine pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tzd Opublikowano 22 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2010 dziwne jest to, ze nie było check engine solenoid się zawiesił Widocznie solenoid to nie engine Adam, w środę robimy spot u Karamby, ok. 18 (patrz 3miejskie spoty), może coś uradzimy, podjedź będę jakbyś miał problem z trafieniem, dzwoń Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 22 Marca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2010 Widocznie solenoid to nie engine Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kropkowicz Opublikowano 22 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2010 zrobiłem i odziwo, wszystko było ok, nawet AFR! ecu poradził sobie z za małą ilością powietrza i zmniejszył dawkę paliwa, i afr się nie sypał, ale nie dręczyłem auta w takim stanie :mrgreen: wow, a to co za teoria? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 23 Marca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2010 ecu wie od czujnika ciśnienia i przepływki, ile jest powietrza w głowicy i zmniejszył dawkę paliwa aby utrzmać afr na poziomie około 12, gdyby ecu nie brało tych paramentów pod uwagę, zakładało by, że turbo dmucha i daje 2x więcej powietrza wiec trzeba dać 2xwięcej paliwa co w konsekwencji oznaczało by zalanie silnika i bardzo niski afr i 0 mocy a tak nie było. Inna teoria jest taka, ze silnik wszedł w tryb awaryjny i nikomu o tym nie powiedział pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się