AdaSch Posted March 22, 2010 Share Posted March 22, 2010 Dzisiaj zdechł forek :roll: ja mu ogień a on tylko 0,4 bar myślę sobie albo turbo albo sterowanie odłączam przewód gumowy od gruchy, idzie jak szalony ładowanie grubo ponad 1,4 bar oczywiście chwilowo, myślę selenoid ale dziwne, że nie zgłasza błędu, odłączyłem jeszcze rurkę od selenoidu, też idzie jak szalony odłączyłem selenoid, spawdzam miernikem rezystancję i ok, sprawdzam podlączając napięcie też ok też ok bez napięcia zamknięty, z napięciem otwarty - sprawdzone czyli ewidentnie nie ma sterowania selenoidem odłączyłem przewód włączyłe msilnik i engine error więc muszę zrobić clear. co może być powodem, braku sterowania selenoidem? silnik nie zgłasza problemów pozdro Link to comment Share on other sites More sharing options...
tzd Posted March 22, 2010 Share Posted March 22, 2010 Adam, w środę robimy spot u Karamby, ok. 18 (patrz 3miejskie spoty), może coś uradzimy, podjedź Link to comment Share on other sites More sharing options...
szczur75 Posted March 22, 2010 Share Posted March 22, 2010 co może być powodem, braku sterowania selenoidem? uszczelka pod głowicą.... :wink: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Grzesiek_67 Posted March 22, 2010 Share Posted March 22, 2010 AdaSch, Adam, może być jeszcze problem z siłownikiem WG - aktuatorem (mięknie). Ale tu raczej byłoby wachlowanie doładowaniem...chyba, że "zmiękł" całkowicie. Pozdrawiam Grzegorz Link to comment Share on other sites More sharing options...
burzum Posted March 22, 2010 Share Posted March 22, 2010 AdaSch, a ty nie kombinowales czegos z przeplywka i knock-sensorem ostatnio ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
kashmere Posted March 22, 2010 Share Posted March 22, 2010 spot u Karamby Karola się ostatnio obraziła, więc spot będzie w tehnolodżik Link to comment Share on other sites More sharing options...
tzd Posted March 22, 2010 Share Posted March 22, 2010 spot u Karamby Karola się ostatnio obraziła, więc spot będzie w tehnolodżik "U Karoli" to nawet lepiej brzmi Link to comment Share on other sites More sharing options...
niumen Posted March 22, 2010 Share Posted March 22, 2010 więc spot będzie w tehnolodżik TechnoLODZIK? AdaSch, a logowałeś auto? Sprawdź jak zachowuje się solenoid, wastegate, czy nie ma knocka, jaki jest IAM? Link to comment Share on other sites More sharing options...
AdaSch Posted March 22, 2010 Author Share Posted March 22, 2010 dzięki koledzy za zainteresowanie, problem udało mi się rozwiązać najwidoczniej solenoid się zawiesił, i po ręcznym poklikaniu przeszło mu poskładałem do kupy i jest ok, dmucha 0,8 czy jakoś tak uszczelka pod głowicą AdaSch, a ty nie kombinowales czegos z przeplywka i knock-sensorem ostatnio ? wtedy by nie ładował po odłączeniu gruchy, kiedy wg jest w stanie spoczynku turbo jest ustawione na maxa swoją drogą, te turbo ma ogromne luzy, skoro potrafi dmuchać ponad 1,5 bar przy 4k rm Adam, w środę robimy spot u Karamby, ok. 18 (patrz 3miejskie spoty), może coś uradzimy, podjedź będę pozdrawiam [ Dodano: Pon Mar 22, 2010 7:33 pm ] AdaSch, a logowałeś auto? Sprawdź jak zachowuje się solenoid, wastegate, czy nie ma knocka, jaki jest IAM? zrobiłem i odziwo, wszystko było ok, nawet AFR! ecu poradził sobie z za małą ilością powietrza i zmniejszył dawkę paliwa, i afr się nie sypał, ale nie dręczyłem auta w takim stanie dziwne jest to, ze nie było check engine pozdro Link to comment Share on other sites More sharing options...
tzd Posted March 22, 2010 Share Posted March 22, 2010 dziwne jest to, ze nie było check engine solenoid się zawiesił Widocznie solenoid to nie engine Adam, w środę robimy spot u Karamby, ok. 18 (patrz 3miejskie spoty), może coś uradzimy, podjedź będę jakbyś miał problem z trafieniem, dzwoń Link to comment Share on other sites More sharing options...
AdaSch Posted March 22, 2010 Author Share Posted March 22, 2010 Widocznie solenoid to nie engine Link to comment Share on other sites More sharing options...
kropkowicz Posted March 22, 2010 Share Posted March 22, 2010 zrobiłem i odziwo, wszystko było ok, nawet AFR! ecu poradził sobie z za małą ilością powietrza i zmniejszył dawkę paliwa, i afr się nie sypał, ale nie dręczyłem auta w takim stanie :mrgreen: wow, a to co za teoria? Link to comment Share on other sites More sharing options...
AdaSch Posted March 23, 2010 Author Share Posted March 23, 2010 ecu wie od czujnika ciśnienia i przepływki, ile jest powietrza w głowicy i zmniejszył dawkę paliwa aby utrzmać afr na poziomie około 12, gdyby ecu nie brało tych paramentów pod uwagę, zakładało by, że turbo dmucha i daje 2x więcej powietrza wiec trzeba dać 2xwięcej paliwa co w konsekwencji oznaczało by zalanie silnika i bardzo niski afr i 0 mocy a tak nie było. Inna teoria jest taka, ze silnik wszedł w tryb awaryjny i nikomu o tym nie powiedział pozdro Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now