Gość grabina Opublikowano 21 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2010 w pozyczonym samochodzie (subaru tribeca ameryka), ktory musze oddac we wtorek(!), zapalila mi sie czerwona lampka R. DIFF TEMP. na poczatku "migotala" a teraz juz sie pali na stale. o co chodzi? co mozna z tym zrobic? co sie wlasciwie stalo? ile to bedzie kosztowac? prosze o pomoc! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emotorsport Opublikowano 21 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2010 ta lampka sygnalizuje najprawdopodobniej ponad normę podniesioną temperaturę oleju w tylnym dyferencjale, radzę podjechać do ASO Subaru, sprawdzą i pomogą, może być drobiazg, ale nie wolno lekceważyć, bo po coś ta lampka jest... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość IRAZU Opublikowano 21 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2010 Ta kontrolka pali się natychmiast po przekręceniu kluczyka , czy dopiero po przejechaniu jakiegoś odcinka ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 21 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2010 w pozyczonym samochodzie (subaru tribeca ameryka), ktory musze oddac we wtorek(!), zapalila mi sie czerwona lampka R. DIFF TEMP. na poczatku "migotala" a teraz juz sie pali na stale.o co chodzi? co mozna z tym zrobic? co sie wlasciwie stalo? ile to bedzie kosztowac? prosze o pomoc! Nie przejmuj sie , na 99,9% uszkodził sie kabel od czujnika, lub zsuneła sie wtyczka z czujnika, wystarczy podnieść auto, oglądnąć kabel i albo zlutować przewód, albo poprawić kontakt za stykach czujnika i wtyczki. Generalnie 15 min. pracy :cool: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość grabina Opublikowano 21 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2010 Ta kontrolka pali się natychmiast po przekręceniu kluczyka , czy dopiero po przejechaniu jakiegoś odcinka ? wlasciwie to ciezko stwierdzic, roznie bywa. czasem natychmiast po przekreceniu a czasem pozniej, czasem tez gasnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość IRAZU Opublikowano 21 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2010 No to na podnośnik do dobrego serwisu - najlepiej ASO ! Coś z instalacją ! Chwila nieuwagi i naprawią . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emotorsport Opublikowano 21 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2010 Chwila nieuwagi i naprawią :smile: :?: Marku, nie nadążam....poważnie..... :smile: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość IRAZU Opublikowano 21 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2010 Marku, nie nadążam....poważnie..... Oczywiście nie myślałem o Tobie tylko o mechaniku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emotorsport Opublikowano 21 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2010 ......................................, z całym szacunkiem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ibex Opublikowano 22 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2010 Całkowicie zgadzam się z emotorsport jak migała wcześniej kontrolka to na 99% kabelek. Pozdrawiam Ibex Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MieszkoD Opublikowano 11 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2011 w pozyczonym samochodzie (subaru tribeca ameryka), ktory musze oddac we wtorek(!), zapalila mi sie czerwona lampka R. DIFF TEMP. na poczatku "migotala" a teraz juz sie pali na stale.o co chodzi? co mozna z tym zrobic? co sie wlasciwie stalo? ile to bedzie kosztowac? prosze o pomoc! Nie przejmuj sie , na 99,9% uszkodził sie kabel od czujnika, lub zsuneła sie wtyczka z czujnika, wystarczy podnieść auto, oglądnąć kabel i albo zlutować przewód, albo poprawić kontakt za stykach czujnika i wtyczki. Generalnie 15 min. pracy :cool: to dobrze bo do serwisu mogę dopiero we wtorek jechać! Pozdrawiam :!: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość IRAZU Opublikowano 11 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2011 miecho w jakim celu wyciągnąłeś taką staroć ? Masz jekieś alibi na tę okoliczność ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rutek111 Opublikowano 13 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2011 Mialem to samo. Wyczytałem w instrukcji, że jak kontrolka się pali to trzeba się zatrzymać i poczekać aż wystygnie dyffer. Ale jak się pali caly czas np po nocy to 99,99 % kabelek sie urwał najpewniej w śniegu lub lodzie. Ja pojechałem do ASO po godzinie kabelek zrobiony - zpłaciłem 45 pln - w Poznaniu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MieszkoD Opublikowano 16 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2011 w pozyczonym samochodzie (subaru tribeca ameryka), ktory musze oddac we wtorek(!), zapalila mi sie czerwona lampka R. DIFF TEMP. na poczatku "migotala" a teraz juz sie pali na stale.o co chodzi? co mozna z tym zrobic? co sie wlasciwie stalo? ile to bedzie kosztowac? prosze o pomoc! Nie przejmuj sie , na 99,9% uszkodził sie kabel od czujnika, lub zsuneła sie wtyczka z czujnika, wystarczy podnieść auto, oglądnąć kabel i albo zlutować przewód, albo poprawić kontakt za stykach czujnika i wtyczki. Generalnie 15 min. pracy :cool: to dobrze bo do serwisu mogę dopiero we wtorek jechać! Pozdrawiam :!: U mnie zapaliła się rano przy zimnym silniku i świeci się cały czas. Nieopatrznie zacytowałem cały post co spowodowało zamieszanie -- 14 lut 2011, o 10:35 -- miecho w jakim celu wyciągnąłeś taką staroć ? Masz jekieś alibi na tę okoliczność ? Sorki za zamieszanie Pozdrawiam! -- 16 lut 2011, o 10:10 -- Wyjaśnione, naprawione! Padła wtyczka czujnika. Czas pobytu w serwisie 1h, z czego 30 min. czekania na wolne stanowisko. Zrobione w ramach gwarancji! Dzięki za pomoc! Pozdrawiam 8) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lutek34 Opublikowano 8 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2018 Też mnie dopadła migająca kontrolka R.Diff temp. po dość szybkim pokonaniu progu zwalniającego. Po odpięciu wtyczki masowej od dyfra, kabelek odpadł sam zaraz za wtyczką. Przylutowałem nową wsuwkę z kawałkiem kabla i wszystko wróciło do normy. Czas pracy z kanału 20min, koszt 2zł. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się