gieta Posted March 20, 2010 Share Posted March 20, 2010 1. Miał ktoś taką sytuację - zapinam boka, pełna kontra, gaz w podłodze, 2-3s jazda na odcince. Ogarnąłem boka, patrze a tu CHECK ENGINE. O to chodzi? Nie wiem, czy ma na całą sytuację miał wpływ to, że auto było na rezerwie. Po powrocie do domu, zgasiłem silnik, odpaliłem - dalej świeci! O co kaman? 2. Gdzie w wawie można się podpiąć pod kompa? Bo kostek do wymrugania błędów domyślam się, że nie ma... (niedawno przesiadłem się na WRX (wcześniej GTek) pozdrawiam Link to comment Share on other sites More sharing options...
emotorsport Posted March 21, 2010 Share Posted March 21, 2010 na temat kompa :arrow: PW, natomiast dobra rada tutaj: unikaj upalania na rezerwie, jak Ci odpłynie paliwo, masz spore szanse na popalenie tłoków, dlatego w uturbionym Subaru trzeba zawsze mieć więcej paliwa w zbiorniku :smile: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Grzesiek_67 Posted March 21, 2010 Share Posted March 21, 2010 gieta, unikaj upalania na rezerwie, jak Ci odpłynie paliwo, masz spore szanse na popalenie tłoków, dlatego w uturbionym Subaru trzeba zawsze mieć więcej paliwa w zbiorniku weż se to do serca... Link to comment Share on other sites More sharing options...
vert Posted March 21, 2010 Share Posted March 21, 2010 rezerwa to raz a dwa pewnie MAPA albo jej brak. za dwa dni samo ci zgasnie tak btw :wink: Link to comment Share on other sites More sharing options...
emotorsport Posted March 21, 2010 Share Posted March 21, 2010 a jak MAPA, to może popłynąć :sad: Link to comment Share on other sites More sharing options...
gieta Posted March 21, 2010 Author Share Posted March 21, 2010 pewnie MAPA albo jej brak. ? jaka mapa? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kuba Posted March 21, 2010 Share Posted March 21, 2010 Nie przyszlo nikomu do glowy zeby sprawdzic jaki to blad? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest IRAZU Posted March 21, 2010 Share Posted March 21, 2010 Nie przyszlo nikomu do glowy zeby sprawdzic jaki to blad? Mnie przyszło do głowy dawno temu - pokazało jakieś uszkodzenie pompy , czy niskie ciśnienie .Dawno było i nie pamiętam . Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kuba Posted March 21, 2010 Share Posted March 21, 2010 IRAZU, ale to gieta ma sprawdzic blad w swoim samochodzie a nie ty. Link to comment Share on other sites More sharing options...
gieta Posted March 21, 2010 Author Share Posted March 21, 2010 IRAZU, ale to gieta ma sprawdzic blad w swoim samochodzie a nie ty. jasna sprawa, to jest pierwsza rzecz, o której pomyślałem. Jestem w tej sprawie wstępnie umówiony na jutro z Jako. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dyzio_d Posted March 22, 2010 Share Posted March 22, 2010 Często pojawia się check z jakiegoś czujnika w filtrze oparów paliwa. Trza to wyłączyć na serwisówce. Link to comment Share on other sites More sharing options...
emotorsport Posted March 22, 2010 Share Posted March 22, 2010 wstępnie umówiony na jutro z Jako i słusznie :smile: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now