gieta Opublikowano 20 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2010 1. Miał ktoś taką sytuację - zapinam boka, pełna kontra, gaz w podłodze, 2-3s jazda na odcince. Ogarnąłem boka, patrze a tu CHECK ENGINE. O to chodzi? Nie wiem, czy ma na całą sytuację miał wpływ to, że auto było na rezerwie. Po powrocie do domu, zgasiłem silnik, odpaliłem - dalej świeci! O co kaman? 2. Gdzie w wawie można się podpiąć pod kompa? Bo kostek do wymrugania błędów domyślam się, że nie ma... (niedawno przesiadłem się na WRX (wcześniej GTek) pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emotorsport Opublikowano 21 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2010 na temat kompa :arrow: PW, natomiast dobra rada tutaj: unikaj upalania na rezerwie, jak Ci odpłynie paliwo, masz spore szanse na popalenie tłoków, dlatego w uturbionym Subaru trzeba zawsze mieć więcej paliwa w zbiorniku :smile: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzesiek_67 Opublikowano 21 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2010 gieta, unikaj upalania na rezerwie, jak Ci odpłynie paliwo, masz spore szanse na popalenie tłoków, dlatego w uturbionym Subaru trzeba zawsze mieć więcej paliwa w zbiorniku weż se to do serca... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vert Opublikowano 21 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2010 rezerwa to raz a dwa pewnie MAPA albo jej brak. za dwa dni samo ci zgasnie tak btw :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emotorsport Opublikowano 21 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2010 a jak MAPA, to może popłynąć :sad: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gieta Opublikowano 21 Marca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2010 pewnie MAPA albo jej brak. ? jaka mapa? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba Opublikowano 21 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2010 Nie przyszlo nikomu do glowy zeby sprawdzic jaki to blad? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość IRAZU Opublikowano 21 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2010 Nie przyszlo nikomu do glowy zeby sprawdzic jaki to blad? Mnie przyszło do głowy dawno temu - pokazało jakieś uszkodzenie pompy , czy niskie ciśnienie .Dawno było i nie pamiętam . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba Opublikowano 21 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2010 IRAZU, ale to gieta ma sprawdzic blad w swoim samochodzie a nie ty. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gieta Opublikowano 21 Marca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2010 IRAZU, ale to gieta ma sprawdzic blad w swoim samochodzie a nie ty. jasna sprawa, to jest pierwsza rzecz, o której pomyślałem. Jestem w tej sprawie wstępnie umówiony na jutro z Jako. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dyzio_d Opublikowano 22 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2010 Często pojawia się check z jakiegoś czujnika w filtrze oparów paliwa. Trza to wyłączyć na serwisówce. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emotorsport Opublikowano 22 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2010 wstępnie umówiony na jutro z Jako i słusznie :smile: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się