Jump to content

Check engine... po raz setny


gieta
 Share

Recommended Posts

1. Miał ktoś taką sytuację - zapinam boka, pełna kontra, gaz w podłodze, 2-3s jazda na odcince. Ogarnąłem boka, patrze a tu CHECK ENGINE. O to chodzi? Nie wiem, czy ma na całą sytuację miał wpływ to, że auto było na rezerwie. Po powrocie do domu, zgasiłem silnik, odpaliłem - dalej świeci! O co kaman?

2. Gdzie w wawie można się podpiąć pod kompa? Bo kostek do wymrugania błędów domyślam się, że nie ma... (niedawno przesiadłem się na WRX (wcześniej GTek)

pozdrawiam

Link to comment
Share on other sites

na temat kompa :arrow: PW, natomiast dobra rada tutaj: unikaj upalania na rezerwie, jak Ci odpłynie paliwo, masz spore szanse na popalenie tłoków, dlatego w uturbionym Subaru trzeba zawsze mieć więcej paliwa w zbiorniku :smile:

Link to comment
Share on other sites

Guest IRAZU
Nie przyszlo nikomu do glowy zeby sprawdzic jaki to blad?

Mnie przyszło do głowy dawno temu - pokazało jakieś uszkodzenie pompy , czy niskie ciśnienie .Dawno było i nie pamiętam .

Link to comment
Share on other sites

IRAZU, ale to gieta ma sprawdzic blad w swoim samochodzie a nie ty.

 

jasna sprawa, to jest pierwsza rzecz, o której pomyślałem. Jestem w tej sprawie wstępnie umówiony na jutro z Jako.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...