Markosszakal Opublikowano 19 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2010 Witam Czy ktoś może się wypowiedzieć na temat tego rodzaju samochodu? Chodzi mi głównie o silnik. Jak się sprawuje jakie jest spalanie oraz jak z cześciami Silnik to 2.5 TS 165 KM Jest do wersja US. Szukałem troszke o tym silniku ale nikt o nim nie pisze. Może ktoś ma taką wersje i podpowie jak się sprawuje. Jeszcze mam pytanie co do materiałów z jakich są wykończone wersje z US, czy czymś się różnią od Europejskich?? Z góry dziękuje za odpowiedzi. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maras Opublikowano 19 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2010 Silnik o którym piszesz to bardzo wytrzymała jednostka , jedna z lepszych subarowskich motorów.Motor na pojedynczym wałku czyli SOHC w sumie bardzo prosta i dobra jednostka, ale nie porywa dynamiką , spalanko całkiem całkiem ok 11-13 literków, ale da się przeżyć przecie to subru.Nie bardzo rozumiem co masz na myśli materiały? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzywaczewski Opublikowano 19 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2010 Maras, a czym sie ten motorek rozni od tego, ktory mamy w Imprezie 2.5 N/A z 2007, tez US-Spec. U mnie podobno 173KM, ale tez SOHC. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Markosszakal Opublikowano 19 Marca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2010 Chodzi mi o wykonczenie wnętrz. Deska rozdzielcza czy też fotele? Czyli ten silniczek jest bezawaryjny ? Jak to jest z cześciami czy np. rozrząd jest w takiej samiej cenie co w subaru imprezie 125 KM 2.0 Może ktoś ma taki samochodzi i coś o nim opowie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzywaczewski Opublikowano 19 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2010 Materialy sa identyczne. Czy US, czy EU, czy na Azje - wszystko robione w Japonii. Rozna moze byc charakterystyka zawieszenia, roznia sie hamulcami, bipaniem przy odpietych pasach itp. ale nie jakoscia materialow. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Markosszakal Opublikowano 19 Marca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2010 Czyli zawieszenie i hamulce jest słabsze?? Jak się sprawdzają na polskich drogach? I czy nie ma problemu z dostępnoscia części? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GRAF Opublikowano 19 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2010 Czyli zawieszenie i hamulce jest słabsze?? zawieszenie nie moze byc slabsze bo to ta sama konstrukcja - moze byc troche bardziej miekkie niz w 2.0 ale mysle ze to samo, hamulce podobnie a i tak jak chcesz mocno upalac to lepiej wsadzic te z WRX eu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba Opublikowano 19 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2010 TS to jest kombi. Jaki rocznik masz na mysli? Polecam http://www.cars101.com/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzywaczewski Opublikowano 19 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2010 W naszym US-Spec byl cieniutki tylny stabilizator, ale jego wymiana to groszowe koszty. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
oliwer78 Opublikowano 19 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2010 WitamCzy ktoś może się wypowiedzieć na temat tego rodzaju samochodu? Chodzi mi głównie o silnik. Jak się sprawuje jakie jest spalanie oraz jak z cześciami Silnik to 2.5 TS 165 KM Jest do wersja US. Szukałem troszke o tym silniku ale nikt o nim nie pisze. Może ktoś ma taką wersje i podpowie jak się sprawuje. Jeszcze mam pytanie co do materiałów z jakich są wykończone wersje z US, czy czymś się różnią od Europejskich?? Z góry dziękuje za odpowiedzi. Pozdrawiam Typowy silnik subaru, ktory zasilal chyba wszystkie modele subaru w USA w koncu lat 90 i pozniej. Jedyna wada ktora stawia go za jednostka N/A 2.2 jest fakt, ze po 150 tys mil leca uszczelki pod glowicami. Da sie je wymienic nie wyciagajac silnika ze wzgledu na SOHC. Trzeba uwazac zeby nie przegrzac, choc nawet to nie zabilo mojego. Roznice pomiedzy poszczegolnymi latami polegaly na pojawieniu sie EGR-u, ale dol jak i glowice poza EGR-em sa te same. generalnie wytrzymale cholerstwo, ale nieambitnie wolne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Markosszakal Opublikowano 20 Marca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2010 CHodzi mi o Subaru impreza 2.5 TS z 2004 roku. Dziekuje za odpowiedź. Czyli warto kupić naki samochodzi? Napewno szybszy jest od 2.0 125 KM:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Cichy C. Opublikowano 20 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2010 Witam jestem nowym użytkownikiem chciałem sie niejako podczepic pod temat gdyż nie chce zakładac nowego o tym samym.Koło jesieni chce sprzedać moja Honde Civic 2002 1,6 110km i kupić Impreze z silnikiem 2.0 125 lub 2,5 165koni. Na forum jest niedużo informacji na temat tych silników dotyczących spalania (katalogowe dane znam) i ogolnie jazdy autami z tymi silnikami(szukajka słabo działa) 90% info jest o autach z turbo. Czy jakis użytkownik w/w wolnossaków mógłby sie pochwalić jak jest ze spalaniem tych aut?? Szczególnie 2.0 125km bo ciężko coś znaleźć. Hondą jeździ sie całkiem fajno jak na 110km ale sprzedaje bo chodzi mi o napęd na obie osie. Z danych katalogowych jeźdza podobnie. Pozdrawiam Cichy C. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzudok Opublikowano 6 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2011 Witam jestem nowym użytkownikiem chciałem sie niejako podczepic pod temat gdyż nie chce zakładac nowego o tym samym.Koło jesieni chce sprzedać moja Honde Civic 2002 1,6 110km i kupić Impreze z silnikiem 2.0 125 lub 2,5 165koni. Na forum jest niedużo informacji na temat tych silników dotyczących spalania (katalogowe dane znam) i ogolnie jazdy autami z tymi silnikami(szukajka słabo działa) 90% info jest o autach z turbo. Czy jakis użytkownik w/w wolnossaków mógłby sie pochwalić jak jest ze spalaniem tych aut?? Szczególnie 2.0 125km bo ciężko coś znaleźć. Hondą jeździ sie całkiem fajno jak na 110km ale sprzedaje bo chodzi mi o napęd na obie osie. Z danych katalogowych jeźdza podobnie. Pozdrawiam Cichy C. witam pierwsze moje subaru impreza 1,8 103koniki na tracie 7,5 w miescie 10-11 normalna jazda teraz mam subaru impreze 2,0R 2006r 160koni trasa 8,5 miasto 11 delikatnie jezdzac............ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GRAF Opublikowano 6 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2011 Witam jestem nowym użytkownikiem chciałem sie niejako podczepic pod temat gdyż nie chce zakładac nowego o tym samym.Koło jesieni chce sprzedać moja Honde Civic 2002 1,6 110km i kupić Impreze z silnikiem 2.0 125 lub 2,5 165koni. Na forum jest niedużo informacji na temat tych silników dotyczących spalania (katalogowe dane znam) i ogolnie jazdy autami z tymi silnikami(szukajka słabo działa) 90% info jest o autach z turbo. Czy jakis użytkownik w/w wolnossaków mógłby sie pochwalić jak jest ze spalaniem tych aut?? Szczególnie 2.0 125km bo ciężko coś znaleźć. Hondą jeździ sie całkiem fajno jak na 110km ale sprzedaje bo chodzi mi o napęd na obie osie. Z danych katalogowych jeźdza podobnie. Pozdrawiam Cichy C. mialem civica 1.6 sport 2005r i mam poruwnanie, impreza 2.0 srednio pali ok 2litry wiecej w trasie i jakies 3 litry wiecej w miescie od takiego civica 1.6 i generalnie im szybciej jezdzisz tym roznica na niekorzysc Subaru sie zwieksza Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dehnel Opublikowano 7 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2011 Cichy C., mój Civ EP1 (1.4) palił w mieście jakieś 7-8 w trasie 5-6-7, Forek 2.0 bierze na trasie 8l, w mieście 11. Jazda spokojna, ale nie emerycka . Impreza- też 2.0 125km, jeżdżona dynamicznie po wawie, paliła max 16l i 11l w trasie. Masz tu porównanie, jak spożycie wzrasta z prędkością Potem przyszła era LPG i spalanie 16/11 zostało tylko paliwo staniało Na torze w Toruniu wyszło jakieś 37l/100km (lpg). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GRAF Opublikowano 7 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2011 Impreza- też 2.0 125km, jeżdżona dynamicznie po wawie, paliła max 16l grubo musialo byc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się