wirach Opublikowano 19 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2010 witam! jako, że właśnie zostałem właścicielem imprezy GX `03 z fabrycznym LPG mam pytanie ile powinny wynosić obroty silnika na biegu jałowym? u mnie czy to na gazie czy na benzynie wynoszą ok 500-600 rpm, Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emotorsport Opublikowano 19 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2010 w skodzie? czy w subaru? zapytaj na PW forumowicza o nicku jako, on montuje instalacje LPG i na pewno będzie wiedział lepiej niż inni..... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kogii Opublikowano 19 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2010 u mnie na benzynie (gazu nie mam) tez jest okolo 600... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wirach Opublikowano 19 Marca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2010 a dziękuję za info. może po prostu "ten typ tak ma" albo regulator do przeczyszczenia - do tej pory kulałem się octavią i yarisem a tam wolne obroty rzędu 750-800 rpm. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kralky Opublikowano 20 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2010 Dokładnie :grin: Nasze "boxerki" troszkę niżej lubią pogadać na biegu jałowym. Bezawaryjnego użytkowania Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niumen Opublikowano 20 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2010 wirach, WRX ma zadane wolne obroty 750rpm, przy pracującym kompresorze klimatyzacji +100rpm bodajże (mogę sprawdzić w ECU). Pamiętaj, że druga krótka kreska na obrotomierzu między 0 a 1 oznacza 750rpm (brakuje kreski 250rpm). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wirach Opublikowano 20 Marca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2010 Niumen dzięki za wyjaśnienia z tym specyficznym wyskalowaniem obrotomierza - teraz wszystko jasne! wychodzi tylko na to że niepotrzebnie czepiałem się Niemiaszków w serwisie że coś chyba nie tak z wolnymi obrotami. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kralky Opublikowano 21 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2010 Po to jest forum, aby wyjaśniać takie nieścisłości :razz: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wirach Opublikowano 18 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2010 pozwolę sobie odnowić wątek tak dla pewności, jaką wartość wskazuje obrotomierz na zdjęciu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
filester Opublikowano 18 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2010 Wg mnie ok 700 obr/min Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leon Opublikowano 18 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2010 Moim skromnym zdaniem fefset. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wirach Opublikowano 18 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2010 zumszony jestem zaśmiecać forum obrazkami obrotomierza bo coś mi się EcuExplorer nie chce łączyń z autem a jakoś mi te obroty nie pasują, dzięki filester za opinię. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
filester Opublikowano 18 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2010 Pierwsza kreska nad 0 to 500, druga nieco cieńsza to 750 a kolejna to jest 1000. Wskazówka lekko poniżej 750 czyli jest ok 700 Proste Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wirach Opublikowano 27 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2010 Dzięki filester za dokładne wyjąsnienie zagadnienia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shrekair Opublikowano 5 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2010 Jak byłem u gazownika podpięty pod kompa to miałem na wolnych obrotach 680+-5 na LPG, a 640 +-5 na Pb95 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niumen Opublikowano 6 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2010 Niumen dzięki za wyjaśnienia z tym specyficznym wyskalowaniem obrotomierza - teraz wszystko jasne! wychodzi tylko na to że niepotrzebnie czepiałem się Niemiaszków w serwisie że coś chyba nie tak z wolnymi obrotami. Dzięki filester za dokładne wyjąsnienie zagadnienia. wirach, ktoś Ci pamięć wykasował? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wirach Opublikowano 7 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2010 niumen jak juz pisałem wcześniej wielkie dzięki za pomoc z Twojej strony ale juz zgłupiałem z tym specyficznym skalowaniem obrotomierza zwłaszcza potym jak udało mi się podpiąć z ECUExplorerem pod kompa i zobaczyłem minimalną wartość biegu jałowego w czasie "logów dynamicznych" na poziomie 500rpm, Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niumen Opublikowano 7 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2010 niumen jak juz pisałem wcześniej wielkie dzięki za pomoc z Twojej strony ale juz zgłupiałem z tym specyficznym skalowaniem obrotomierza zwłaszcza potym jak udało mi się podpiąć z ECUExplorerem pod kompa i zobaczyłem minimalną wartość biegu jałowego w czasie "logów dynamicznych" na poziomie 500rpm, Jak Ci co jakiś czas obroty spadają do 500rpm to coś masz nie tak z autem. Rozumiem, że w ecuexplorerze current speed jest na poziomie ~750? Jeżeli ruszałeś z miejsca to obroty mogą spać do 500rpm i tak będą widoczne w min. w ee. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się