Skocz do zawartości

[Wrocław] Spotkania


Witek

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć jest we Wrocławiu jakiś magik od montaż wideorejesratora. Chce kupić taki zestaw:

https://www.wideorejestratory24.pl/kamera-samochodowa-viofo-a129-gps-dual


I chciałbym aby ktoś dobrze mi to zanotowała ukrył kable. Kamera ma tryp parkingowy więc w grę wchodził moduł zasilania aby nie rozładować akumulatora.

Wysłane z mojego SM-G965F przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 17.06.2019 o 09:07, Krzychu91 napisał:

Jak możesz wrzuć foto czy coś więcej bo ciekaw jestem co to za okaz ;) Jakaś okazja czy bardziej wtopa? 

 

Generalnie wyglądał ładnie na zdjęciach. 

Niestety okazał się gruzem ale i tak to Wziolem.

Nie znałem się na temacie (No dobra byłem podjarany że kupuję coś o czym marzyłem) ale wyszło na to że jest to przekładka z Anglika. 

Na całe szczęście ma ogarnięte progi i nadkola :) Zero rdzy przy innych elementach. 

 

W pytę rzeczy do zrobienia:

1. Chamulce wszystkie tarcze, klocki, szczęki, jarzma, tuleje itp - ogarnięte już (1800pln) 

2. Diagnoza skrzyni/dyfra - wymiana łożysk, oleju w dufrze lub skrzyni - w planie z wymiana sprzęgła (2500) 

3. Tuleje wszystkie - 800 w planie przed zimą

4. Brak stabilizatora tył - okazało się po wnikliwym dochodzeniu- 500 zł 

5. Rozrusznik - 300 za 2 tygodnie

6. Dokończenie przekładki z anglika - pozostały do wymiany lampy (o zgrozo!!) oraz daszki przeciwsłoneczne, fotel mi nie przeszkadza. 

 

Tak że skarbonka.... :) Ale radość jest tak czy inaczej przesiadka z Paseratti ;)

IMG-20190615-WA0000.jpeg

Edytowane przez Klexiu_ZST
  • Super! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, Kambol napisał:

Mam chyba do naprostowania felgę aluminiową, może ktoś polecić jakiś zakład, który pracuje czymś nowszym niż młotek ;)

Iwomar w Dlugolece (wylot na Olesnice). Jak dla mnie mistrzowie świata jeśli chodzi o serwis felg i opon. To taki MTS oponiarski :D nawet tez pan Marek prowadzi :D 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przejechałem dziś rano cały Wrocław z południa na północ by dotrzeć do Iwomaru i nie żałuję. Naprawa umówiona na konkretną godzinę -  prostowanie felgi z wyważaniem pozostałych trwało godzinę, diagnostyka kończącego się łożyska gratis (żeby nie było - też je słyszę ale dramatu jeszcze nie ma. Zresztą w tej gen. OBK łożyska lecą, jak gumki zawieszenia ;)).

Profi serwis. Dzięki za namiar i polecam, gdyby ktoś miał do ogarnięcia "trudne sprawy". :D

 

Edytowane przez Kambol
  • Super! 1
  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzień Dobry,

 

Pisałem już w temacie typowo "ślubnym" jednak nie dostałem tam odpowiedzi od osób z mojej okolicy (zapewne nie każdy przegląda ten wątek), dlatego zapytam bardziej lokalnie :).

 

Poszukuję samochodu do ślubu z Wrocławia bądź okolic (ślub we Wrocławiu, sala weselna pod Wrocławiem - kilkanaście km na północ) na 07.09.2019r.

W grę wchodzi jedynie Subaru Impreza w wersji uturbionej (GT, WRX, STI) - preferowany kolor niebieski lub biały (ale inne też dopuszczam).

Do przejechania będzie łącznie około 40/50 km i myślę, że czasowo zamkniemy się w  około 4 godzinach ;). Oczywiście nie oczekuję niczego za darmo - mam nadzieję, że dogadamy się tak, aby obie strony były zadowolone :).

 

Jeżeli ktoś ma możliwości i chęci to proszę o kontakt.

 

Pozdrawiam!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 19.07.2019 o 00:03, flankr napisał:

Dzień Dobry,

 

Pisałem już w temacie typowo "ślubnym" jednak nie dostałem tam odpowiedzi od osób z mojej okolicy (zapewne nie każdy przegląda ten wątek), dlatego zapytam bardziej lokalnie :).

 

Poszukuję samochodu do ślubu z Wrocławia bądź okolic (ślub we Wrocławiu, sala weselna pod Wrocławiem - kilkanaście km na północ) na 07.09.2019r.

W grę wchodzi jedynie Subaru Impreza w wersji uturbionej (GT, WRX, STI) - preferowany kolor niebieski lub biały (ale inne też dopuszczam).

Do przejechania będzie łącznie około 40/50 km i myślę, że czasowo zamkniemy się w  około 4 godzinach ;). Oczywiście nie oczekuję niczego za darmo - mam nadzieję, że dogadamy się tak, aby obie strony były zadowolone :).

 

Jeżeli ktoś ma możliwości i chęci to proszę o kontakt.

 

Pozdrawiam!

 

Ja mam możliwości, chęci i białe STI ;-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 tygodni później...

Panowie a ma ktoś z was parę minut żeby obejrzeć mojego dziadka?

 

Forek S Turbo 98 w LPG,

 

To mój pierwszy Subaru i mam parę rzeczy które wolałbym żeby obejrzał ktoś doświadczony w tym aucie tak żebym pompował kasę we właściwym kierunku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Vercy, może lepiej podjechać do jakiegoś warsztatu specjalizującego się w subaru? Od razu podniosą i od spodu będzie można ocenić.

 

@Wełniacz, kciuk jeszcze w pełni nie wyzdrowiał, ale myślę, że utrzymam kierę w karcie :) Ustawiamy się? Środa 04.08, godz. 21:30? Pasuje forumowiczom? Jak zbierzemy 6 osób to mogę tor zarezerwować na wyłączność i możemy zrobić wyścig z kwalifikacjami i treningiem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tor na buforowej, tam gdzie kiedyś się ścigaliśmy i byłeś pierwszy :)

 

http://www.torkartingowy.eu/kontakt-tor-kartingowy/

 

Spotkajmy się w środę za tydzien 11.09, godz. 21:30, bo jeszcze nagrywam kumpli i tydzień później lepiej im pasuje.

 

Kto chętny z forum? Jak się zbierze min 6 osób to wynajmę tor na wyłączność na godzinę (3 sesje za 120zł, ale postaram się jakiś rabacik uzyskać).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja również bym się pisał. :)

 

Przy okazji, Panowie - Ma ktoś może tutaj Subaru ze skrzynią 5EAT ? Chciałbym zobaczyć jak działa i porównać jej działanie do mojej. Przy obecnym stanie rozbiórki auta już niewiele brakuje mi do jej wyjęcia i gdyby się okazało, że jednak uczucie "jazdy na sprzęgle" i szarpnięcia przy manualnej zmianie biegu w górę, bez wciśniętego gazu nie są normalne, to od razu bym się i za nią zabrał. To mój pierwszy automat, więc niestety nie mam porównania.

Edytowane przez grayfox
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, grayfox napisał:

Ja również bym się pisał. :)

 

Przy okazji, Panowie - Ma ktoś może tutaj Subaru ze skrzynią 5EAT ? Chciałbym zobaczyć jak działa i porównać jej działanie do mojej. Przy obecnym stanie rozbiórki auta już niewiele brakuje mi do jej wyjęcia i gdyby się okazało, że jednak uczucie "jazdy na sprzęgle" i szarpnięcia przy manualnej zmianie biegu w górę, bez wciśniętego gazu nie są normalne, to od razu bym się i za nią zabrał. To mój pierwszy automat, więc niestety nie mam porównania.

Z tego co rozumiem jak masz szarpanie przy zmianie w górę w automacie to znaczy że masz problem.

 

Nie wiem tylko jak poważny, ja też mam od paru dni pierwszy automat i mój bardzo dobry mechanik kazał mi na to zwrócić pilną uwagę przy zakupie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 godzin temu, Vercy napisał:

Z tego co rozumiem jak masz szarpanie przy zmianie w górę w automacie to znaczy że masz problem.

 

Nie wiem tylko jak poważny, ja też mam od paru dni pierwszy automat i mój bardzo dobry mechanik kazał mi na to zwrócić pilną uwagę przy zakupie.

 

Tylko to "szarpanie" występuje tylko w trybie manualnym, w dość specyficznej sytuacji, gdzie np. jadąc w mieście, rozpędzam się dynamicznie do zadanej prędkości i dalej chcę jechać już stałą, ustaloną prędkością, więc odpuszczam gaz i przerzucam bieg na wyższy. W tej sytuacji podczas przełączania biegu czuć szarpnięcie - takie jak przy zbyt gwałtownym puszczeniu sprzęgła w manualu. Gdybym cały czas trzymał wciśnięty gaz, szarpnięcia by nie było. W trybie D też jest spokój. Do tego dochodzi takie zjawisko, że chcąc przyspieszyć z mniejszych prędkości obrotowych, obroty idą przez chwilę do góry tak jak by się sprzęgło ślizgało i dopiero po zablokowaniu się na jakiejś wartości samochód zaczyna przyspieszać. Wiem, że konwerter przez większość czasu działa w poślizgu, ale wydaje mi się, że u mnie ten poślizg jest za duży. Jak jeszcze przed rozbiórką robiłem stall test, to obroty dochodziły do 3.2k - troszkę za wysoko.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 godzin temu, grayfox napisał:

 

Tylko to "szarpanie" występuje tylko w trybie manualnym, w dość specyficznej sytuacji, gdzie np. jadąc w mieście, rozpędzam się dynamicznie do zadanej prędkości i dalej chcę jechać już stałą, ustaloną prędkością, więc odpuszczam gaz i przerzucam bieg na wyższy. W tej sytuacji podczas przełączania biegu czuć szarpnięcie - takie jak przy zbyt gwałtownym puszczeniu sprzęgła w manualu. Gdybym cały czas trzymał wciśnięty gaz, szarpnięcia by nie było. W trybie D też jest spokój. Do tego dochodzi takie zjawisko, że chcąc przyspieszyć z mniejszych prędkości obrotowych, obroty idą przez chwilę do góry tak jak by się sprzęgło ślizgało i dopiero po zablokowaniu się na jakiejś wartości samochód zaczyna przyspieszać. Wiem, że konwerter przez większość czasu działa w poślizgu, ale wydaje mi się, że u mnie ten poślizg jest za duży. Jak jeszcze przed rozbiórką robiłem stall test, to obroty dochodziły do 3.2k - troszkę za wysoko.

No tutaj już ci nic nie powiem, zrób lepiej post i zapytaj bardziej doświadczonych, ale wygląda to dość podobnie do tego co widzę u siebie, może więc być TTTM

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 godzin temu, grayfox napisał:

Tylko to "szarpanie" występuje tylko w trybie manualnym, w dość specyficznej sytuacji, gdzie np. jadąc w mieście, rozpędzam się dynamicznie do zadanej prędkości i dalej chcę jechać już stałą, ustaloną prędkością, więc odpuszczam gaz i przerzucam bieg na wyższy.

Jeśli tylko w takich okolicznościach czujesz "strzał w napędzie", to moim zdaniem jest to norma. Kluczowe dla efektu jest dynamiczne przyspieszanie i zdjęcie nogi z gazu podczas zmiany biegu na wyższy. U mnie też tak jest, a skrzynia w porządku. Myślę, że manualna skrzynia też nie byłaby "zadowolona" z takiego sposobu zmiany biegów. Z obrotami moim zdaniem też norma - przeniesienie napędu przez konwerter w tej skrzyni sprawia nieco gumowe wrażenie, ale przyspiesza wbrew pozorom od razu. Lock up załącza się przy jeździe ze względnie stałą prędkością. Nie wiem dokładnie jak wygląda test, o którym piszesz, ale 3,2 krpm dla tego silnika, to dopiero preludium do przyśpieszania. Najbardziej wkurzające w 5EAT (przynajmniej w OBK III gen.) jest imperatyw jazdy na jak najwyższym biegu - ruszam że świateł i po kilkudziesięciu metrach, przy prędkości 40-50 km/h jadę już na 5. :twisted: Rozwiązaniem jest właśnie jazda w trybie manualnym lub S#, ale bez puszczania gazu po wrzuceniu wyższego biegu ;)

Edytowane przez Kambol
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...