Rafik83pl Opublikowano 7 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2019 Cześć jest we Wrocławiu jakiś magik od montaż wideorejesratora. Chce kupić taki zestaw:https://www.wideorejestratory24.pl/kamera-samochodowa-viofo-a129-gps-dualI chciałbym aby ktoś dobrze mi to zanotowała ukrył kable. Kamera ma tryp parkingowy więc w grę wchodził moduł zasilania aby nie rozładować akumulatora.Wysłane z mojego SM-G965F przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Klexiu_ZST Opublikowano 8 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2019 (edytowane) W dniu 17.06.2019 o 09:07, Krzychu91 napisał: Jak możesz wrzuć foto czy coś więcej bo ciekaw jestem co to za okaz Jakaś okazja czy bardziej wtopa? Generalnie wyglądał ładnie na zdjęciach. Niestety okazał się gruzem ale i tak to Wziolem. Nie znałem się na temacie (No dobra byłem podjarany że kupuję coś o czym marzyłem) ale wyszło na to że jest to przekładka z Anglika. Na całe szczęście ma ogarnięte progi i nadkola Zero rdzy przy innych elementach. W pytę rzeczy do zrobienia: 1. Chamulce wszystkie tarcze, klocki, szczęki, jarzma, tuleje itp - ogarnięte już (1800pln) 2. Diagnoza skrzyni/dyfra - wymiana łożysk, oleju w dufrze lub skrzyni - w planie z wymiana sprzęgła (2500) 3. Tuleje wszystkie - 800 w planie przed zimą 4. Brak stabilizatora tył - okazało się po wnikliwym dochodzeniu- 500 zł 5. Rozrusznik - 300 za 2 tygodnie 6. Dokończenie przekładki z anglika - pozostały do wymiany lampy (o zgrozo!!) oraz daszki przeciwsłoneczne, fotel mi nie przeszkadza. Tak że skarbonka.... Ale radość jest tak czy inaczej przesiadka z Paseratti Edytowane 8 Lipca 2019 przez Klexiu_ZST 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzychu91 Opublikowano 8 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2019 To najważniejsze, że radość jest, ale trochę nie miła niespodzianka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gniechus Opublikowano 9 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2019 Podpinam się pod pytanie @Rafik83pl - też szukam punktu, który od A do Z zamontowalby kamerkę. Jak obczaisz temat to daj proszę znać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tinuviel Opublikowano 9 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2019 Mi kiedyś montowali kamerę i czujniki do Imprezy tutaj: http://kaboauto.pl/ Szybko i sprawnie chociaż trochę garażowy to jest zakład. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kambol Opublikowano 14 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2019 Mam chyba do naprostowania felgę aluminiową, może ktoś polecić jakiś zakład, który pracuje czymś nowszym niż młotek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Czarne_Koronkowe Opublikowano 14 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2019 2 minuty temu, Kambol napisał: Mam chyba do naprostowania felgę aluminiową, może ktoś polecić jakiś zakład, który pracuje czymś nowszym niż młotek Iwomar w Dlugolece (wylot na Olesnice). Jak dla mnie mistrzowie świata jeśli chodzi o serwis felg i opon. To taki MTS oponiarski nawet tez pan Marek prowadzi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kambol Opublikowano 14 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2019 Godzinę temu, Czarne_Koronkowe napisał: Iwomar w Dlugolece Dzięki. Właśnie słyszałem, że są dobrzy, tylko liczyłem na coś bliżej południowej ćwiartki, bo droga daleka, a czasu ciągle mało. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kambol Opublikowano 16 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2019 (edytowane) Przejechałem dziś rano cały Wrocław z południa na północ by dotrzeć do Iwomaru i nie żałuję. Naprawa umówiona na konkretną godzinę - prostowanie felgi z wyważaniem pozostałych trwało godzinę, diagnostyka kończącego się łożyska gratis (żeby nie było - też je słyszę ale dramatu jeszcze nie ma. Zresztą w tej gen. OBK łożyska lecą, jak gumki zawieszenia ). Profi serwis. Dzięki za namiar i polecam, gdyby ktoś miał do ogarnięcia "trudne sprawy". Edytowane 16 Lipca 2019 przez Kambol 1 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
flankr Opublikowano 18 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2019 Dzień Dobry, Pisałem już w temacie typowo "ślubnym" jednak nie dostałem tam odpowiedzi od osób z mojej okolicy (zapewne nie każdy przegląda ten wątek), dlatego zapytam bardziej lokalnie . Poszukuję samochodu do ślubu z Wrocławia bądź okolic (ślub we Wrocławiu, sala weselna pod Wrocławiem - kilkanaście km na północ) na 07.09.2019r. W grę wchodzi jedynie Subaru Impreza w wersji uturbionej (GT, WRX, STI) - preferowany kolor niebieski lub biały (ale inne też dopuszczam). Do przejechania będzie łącznie około 40/50 km i myślę, że czasowo zamkniemy się w około 4 godzinach . Oczywiście nie oczekuję niczego za darmo - mam nadzieję, że dogadamy się tak, aby obie strony były zadowolone . Jeżeli ktoś ma możliwości i chęci to proszę o kontakt. Pozdrawiam! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wełniacz Opublikowano 24 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2019 Panie/Panowie przeprowadziłem się do Wrocławia... coś tutaj żyje w tym wątku? Spoty, gokarty, Moto Bydło ? trza zacząć działać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yowisz Opublikowano 25 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2019 W dniu 19.07.2019 o 00:03, flankr napisał: Dzień Dobry, Pisałem już w temacie typowo "ślubnym" jednak nie dostałem tam odpowiedzi od osób z mojej okolicy (zapewne nie każdy przegląda ten wątek), dlatego zapytam bardziej lokalnie . Poszukuję samochodu do ślubu z Wrocławia bądź okolic (ślub we Wrocławiu, sala weselna pod Wrocławiem - kilkanaście km na północ) na 07.09.2019r. W grę wchodzi jedynie Subaru Impreza w wersji uturbionej (GT, WRX, STI) - preferowany kolor niebieski lub biały (ale inne też dopuszczam). Do przejechania będzie łącznie około 40/50 km i myślę, że czasowo zamkniemy się w około 4 godzinach . Oczywiście nie oczekuję niczego za darmo - mam nadzieję, że dogadamy się tak, aby obie strony były zadowolone . Jeżeli ktoś ma możliwości i chęci to proszę o kontakt. Pozdrawiam! Ja mam możliwości, chęci i białe STI ;-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
flankr Opublikowano 26 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2019 14 godzin temu, yowisz napisał: Ja mam możliwości, chęci i białe STI ;-) Dzięki za odpowiedź, ale w międzyczasie dostałem już odpowiedź i udało mi się załatwić Subaru na ślub ;) W każdym razie dziękuję za propozycję! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gniechus Opublikowano 26 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2019 @Wełniacz, aktualnie mam skrecony kciuk, wiec gokarty dla mnie odpadaja Ale dla towarzystwa moge przyjechac, spotkac sie i pogadac 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vercy Opublikowano 24 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2019 Panowie a ma ktoś z was parę minut żeby obejrzeć mojego dziadka? Forek S Turbo 98 w LPG, To mój pierwszy Subaru i mam parę rzeczy które wolałbym żeby obejrzał ktoś doświadczony w tym aucie tak żebym pompował kasę we właściwym kierunku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gniechus Opublikowano 30 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2019 @Vercy, może lepiej podjechać do jakiegoś warsztatu specjalizującego się w subaru? Od razu podniosą i od spodu będzie można ocenić. @Wełniacz, kciuk jeszcze w pełni nie wyzdrowiał, ale myślę, że utrzymam kierę w karcie Ustawiamy się? Środa 04.08, godz. 21:30? Pasuje forumowiczom? Jak zbierzemy 6 osób to mogę tor zarezerwować na wyłączność i możemy zrobić wyścig z kwalifikacjami i treningiem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wełniacz Opublikowano 30 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2019 Mi pasuje z chęcią się spotkam a jak pojeździmy to tylko lepiej Tor pod Stadionem rozumiem ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gniechus Opublikowano 2 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2019 Tor na buforowej, tam gdzie kiedyś się ścigaliśmy i byłeś pierwszy http://www.torkartingowy.eu/kontakt-tor-kartingowy/ Spotkajmy się w środę za tydzien 11.09, godz. 21:30, bo jeszcze nagrywam kumpli i tydzień później lepiej im pasuje. Kto chętny z forum? Jak się zbierze min 6 osób to wynajmę tor na wyłączność na godzinę (3 sesje za 120zł, ale postaram się jakiś rabacik uzyskać). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Czarne_Koronkowe Opublikowano 2 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2019 Ja bardzo chętnie następnym razem w tym terminie będę uprawiał plażing. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grayfox Opublikowano 2 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2019 (edytowane) Ja również bym się pisał. Przy okazji, Panowie - Ma ktoś może tutaj Subaru ze skrzynią 5EAT ? Chciałbym zobaczyć jak działa i porównać jej działanie do mojej. Przy obecnym stanie rozbiórki auta już niewiele brakuje mi do jej wyjęcia i gdyby się okazało, że jednak uczucie "jazdy na sprzęgle" i szarpnięcia przy manualnej zmianie biegu w górę, bez wciśniętego gazu nie są normalne, to od razu bym się i za nią zabrał. To mój pierwszy automat, więc niestety nie mam porównania. Edytowane 2 Września 2019 przez grayfox Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vercy Opublikowano 2 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2019 4 godziny temu, grayfox napisał: Ja również bym się pisał. Przy okazji, Panowie - Ma ktoś może tutaj Subaru ze skrzynią 5EAT ? Chciałbym zobaczyć jak działa i porównać jej działanie do mojej. Przy obecnym stanie rozbiórki auta już niewiele brakuje mi do jej wyjęcia i gdyby się okazało, że jednak uczucie "jazdy na sprzęgle" i szarpnięcia przy manualnej zmianie biegu w górę, bez wciśniętego gazu nie są normalne, to od razu bym się i za nią zabrał. To mój pierwszy automat, więc niestety nie mam porównania. Z tego co rozumiem jak masz szarpanie przy zmianie w górę w automacie to znaczy że masz problem. Nie wiem tylko jak poważny, ja też mam od paru dni pierwszy automat i mój bardzo dobry mechanik kazał mi na to zwrócić pilną uwagę przy zakupie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grayfox Opublikowano 3 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2019 11 godzin temu, Vercy napisał: Z tego co rozumiem jak masz szarpanie przy zmianie w górę w automacie to znaczy że masz problem. Nie wiem tylko jak poważny, ja też mam od paru dni pierwszy automat i mój bardzo dobry mechanik kazał mi na to zwrócić pilną uwagę przy zakupie. Tylko to "szarpanie" występuje tylko w trybie manualnym, w dość specyficznej sytuacji, gdzie np. jadąc w mieście, rozpędzam się dynamicznie do zadanej prędkości i dalej chcę jechać już stałą, ustaloną prędkością, więc odpuszczam gaz i przerzucam bieg na wyższy. W tej sytuacji podczas przełączania biegu czuć szarpnięcie - takie jak przy zbyt gwałtownym puszczeniu sprzęgła w manualu. Gdybym cały czas trzymał wciśnięty gaz, szarpnięcia by nie było. W trybie D też jest spokój. Do tego dochodzi takie zjawisko, że chcąc przyspieszyć z mniejszych prędkości obrotowych, obroty idą przez chwilę do góry tak jak by się sprzęgło ślizgało i dopiero po zablokowaniu się na jakiejś wartości samochód zaczyna przyspieszać. Wiem, że konwerter przez większość czasu działa w poślizgu, ale wydaje mi się, że u mnie ten poślizg jest za duży. Jak jeszcze przed rozbiórką robiłem stall test, to obroty dochodziły do 3.2k - troszkę za wysoko. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vercy Opublikowano 3 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2019 9 godzin temu, grayfox napisał: Tylko to "szarpanie" występuje tylko w trybie manualnym, w dość specyficznej sytuacji, gdzie np. jadąc w mieście, rozpędzam się dynamicznie do zadanej prędkości i dalej chcę jechać już stałą, ustaloną prędkością, więc odpuszczam gaz i przerzucam bieg na wyższy. W tej sytuacji podczas przełączania biegu czuć szarpnięcie - takie jak przy zbyt gwałtownym puszczeniu sprzęgła w manualu. Gdybym cały czas trzymał wciśnięty gaz, szarpnięcia by nie było. W trybie D też jest spokój. Do tego dochodzi takie zjawisko, że chcąc przyspieszyć z mniejszych prędkości obrotowych, obroty idą przez chwilę do góry tak jak by się sprzęgło ślizgało i dopiero po zablokowaniu się na jakiejś wartości samochód zaczyna przyspieszać. Wiem, że konwerter przez większość czasu działa w poślizgu, ale wydaje mi się, że u mnie ten poślizg jest za duży. Jak jeszcze przed rozbiórką robiłem stall test, to obroty dochodziły do 3.2k - troszkę za wysoko. No tutaj już ci nic nie powiem, zrób lepiej post i zapytaj bardziej doświadczonych, ale wygląda to dość podobnie do tego co widzę u siebie, może więc być TTTM Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yowisz Opublikowano 3 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2019 Ja niestety odpadam tym razem, dzień wczesniej jedziemy do Gostynia na karty. Więc na drugi dzień moje stawy mogą nie utrzymać kierownicy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kambol Opublikowano 3 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2019 (edytowane) 12 godzin temu, grayfox napisał: Tylko to "szarpanie" występuje tylko w trybie manualnym, w dość specyficznej sytuacji, gdzie np. jadąc w mieście, rozpędzam się dynamicznie do zadanej prędkości i dalej chcę jechać już stałą, ustaloną prędkością, więc odpuszczam gaz i przerzucam bieg na wyższy. Jeśli tylko w takich okolicznościach czujesz "strzał w napędzie", to moim zdaniem jest to norma. Kluczowe dla efektu jest dynamiczne przyspieszanie i zdjęcie nogi z gazu podczas zmiany biegu na wyższy. U mnie też tak jest, a skrzynia w porządku. Myślę, że manualna skrzynia też nie byłaby "zadowolona" z takiego sposobu zmiany biegów. Z obrotami moim zdaniem też norma - przeniesienie napędu przez konwerter w tej skrzyni sprawia nieco gumowe wrażenie, ale przyspiesza wbrew pozorom od razu. Lock up załącza się przy jeździe ze względnie stałą prędkością. Nie wiem dokładnie jak wygląda test, o którym piszesz, ale 3,2 krpm dla tego silnika, to dopiero preludium do przyśpieszania. Najbardziej wkurzające w 5EAT (przynajmniej w OBK III gen.) jest imperatyw jazdy na jak najwyższym biegu - ruszam że świateł i po kilkudziesięciu metrach, przy prędkości 40-50 km/h jadę już na 5. Rozwiązaniem jest właśnie jazda w trybie manualnym lub S#, ale bez puszczania gazu po wrzuceniu wyższego biegu Edytowane 3 Września 2019 przez Kambol Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się