Skocz do zawartości

[Wrocław] Spotkania


Witek

Rekomendowane odpowiedzi

Pytaj w Lack Protect Jak pamiętam też robią

 

OK, dzięki 

Póki co Forek stoi w MTSie bo chłodnica z Japonii płynie ...

 

W Lack Protect wlaśnie teraz stoi Legacy ale Oni tam chyba nie robią konserwacji podwozia. Ja zamierzam uderzyć do blacharza od MX5, koszt około 1k zł i trwa to 4-5dni Nie tanio i długo ale wiem że On wszystko bardzo dobrze wyczyści i zabezpieczy a nie tylko zababra na czarno żeby ładnie wyglądało. Niestety jak to u blacharza terminy często z trzy miesięcznym wyprzedzeniem, na mr2 mam zaklepany termin ale z Legacy możliwe że będę musiał gdzieś indziej szukać.

A gdzie masz tego blacharza, cena uczciwa za dobrą robotę moim zdaniem 

Edytowane przez śledziu
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Pytaj w Lack Protect Jak pamiętam też robią

OK, dzięki

Póki co Forek stoi w MTSie bo chłodnica z Japonii płynie ...

W Lack Protect wlaśnie teraz stoi Legacy ale Oni tam chyba nie robią konserwacji podwozia. Ja zamierzam uderzyć do blacharza od MX5, koszt około 1k zł i trwa to 4-5dni Nie tanio i długo ale wiem że On wszystko bardzo dobrze wyczyści i zabezpieczy a nie tylko zababra na czarno żeby ładnie wyglądało. Niestety jak to u blacharza terminy często z trzy miesięcznym wyprzedzeniem, na mr2 mam zaklepany termin ale z Legacy możliwe że będę musiał gdzieś indziej szukać.

A gdzie masz tego blacharza, cena uczciwa za dobrą robotę moim zdaniem

Co znów z chłodnica ? Wtedy nie miałeś wymienianej przy tym pechowym spotkaniu ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

@@śledziu, Jaki koszt ? Nie myślałeś o wzmocnionej ? :D

A po co ?:)

Bo jest ładniejsza wiesz :) Nie no śmieje się :) Tak poważnie wydajniejsza jest, a skoro i tak zmienia to warto rozważyć według mnie :) Sam w taką idę :) Z tego co pamiętam układ chłodzenia to jest słabsza strona 2.5 xt i warto ciut więcej zainwestować i mieć spokój :) To samo smok oleju przy większym przebiegu warto zainwestowac wzmocniony bo lubi pęknąć :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

@@śledziu, Jaki koszt ? Nie myślałeś o wzmocnionej ? :D

A po co ? :)

Bo jest ładniejsza wiesz :) Nie no śmieje się :) Tak poważnie wydajniejsza jest, a skoro i tak zmienia to warto rozważyć według mnie :) Sam w taką idę :) Z tego co pamiętam układ chłodzenia to jest słabsza strona 2.5 xt i warto ciut więcej zainwestować i mieć spokój :) To samo smok oleju przy większym przebiegu warto zainwestowac wzmocniony bo lubi pęknąć :)

 

Bez zmiany mocy nie ma to najmniejszego sensu :) Zapewne wiesz :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szczerze jakbym był na miejscu to może i bym przemyślał temat, a tak to Marek zamówił to co uważał za słuszne... i czekamy. Koszt nowej z tego co mi mówił to ok 1,5k. Niestety nie miałem ani czasu ani możliwości jakkolwiek ingerencji w tą operace, pozostawiłem do zrobienia w MTSie i wyjechałem. Czasem tak bywa...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szczerze jakbym był na miejscu to może i bym przemyślał temat, a tak to Marek zamówił to co uważał za słuszne... i czekamy. Koszt nowej z tego co mi mówił to ok 1,5k. Niestety nie miałem ani czasu ani możliwości jakkolwiek ingerencji w tą operace, pozostawiłem do zrobienia w MTSie i wyjechałem. Czasem tak bywa...

Pan Marek zakłada Tobie oryginał, bo nie ma potrzeby zakładania niczego więcej - chyba, że upalasz samochód, ale z AT to ciężki temat :)

często ma sens... nawet przy seryjnej mocy, wszystko zależy od stylu jazdy. choć z drugiej strony nie ma co przeginać z jakąś wielką chłodnicą, wszystko musi mieć gdzieś sens aby nie strzelać z armaty do komara

Zamiast ładować pieniądze w niepotrzebną chłodnice lepiej zostawić je na silnik, ale oczywiście kto co lubi :) Można mieć i sportową chłodnicę i sportowy wydech 3" i jeździć na seryjnej mocy do pracy i z powrotem  B) - przy najmniej jest o czym poopowiadać :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Szczerze jakbym był na miejscu to może i bym przemyślał temat, a tak to Marek zamówił to co uważał za słuszne... i czekamy. Koszt nowej z tego co mi mówił to ok 1,5k. Niestety nie miałem ani czasu ani możliwości jakkolwiek ingerencji w tą operace, pozostawiłem do zrobienia w MTSie i wyjechałem. Czasem tak bywa...

Pan Marek zakłada Tobie oryginał, bo nie ma potrzeby zakładania niczego więcej - chyba, że upalasz samochód, ale z AT to ciężki temat :)

często ma sens... nawet przy seryjnej mocy, wszystko zależy od stylu jazdy. choć z drugiej strony nie ma co przeginać z jakąś wielką chłodnicą, wszystko musi mieć gdzieś sens aby nie strzelać z armaty do komara

Zamiast ładować pieniądze w niepotrzebną chłodnice lepiej zostawić je na silnik, ale oczywiście kto co lubi :) Można mieć i sportową chłodnicę i sportowy wydech 3" i jeździć na seryjnej mocy do pracy i z powrotem  B) - przy najmniej jest o czym poopowiadać :)

 

Dokładnie tak. Ja mam w planach zrobić teraz takie rzeczy jak regulacja zaworów, upg i zobaczymy czy coś jeszcze wyjdzie więc jest w co "ładować pieniądze"

Aco do upalania to mało kiedy mam okazję, raz byłem na torze na Rakietowej i raz  w Kielcach. Teraz pracuję w Belgii i 80% trasy to autostrada ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Szczerze jakbym był na miejscu to może i bym przemyślał temat, a tak to Marek zamówił to co uważał za słuszne... i czekamy. Koszt nowej z tego co mi mówił to ok 1,5k. Niestety nie miałem ani czasu ani możliwości jakkolwiek ingerencji w tą operace, pozostawiłem do zrobienia w MTSie i wyjechałem. Czasem tak bywa...

Pan Marek zakłada Tobie oryginał, bo nie ma potrzeby zakładania niczego więcej - chyba, że upalasz samochód, ale z AT to ciężki temat :)

często ma sens... nawet przy seryjnej mocy, wszystko zależy od stylu jazdy. choć z drugiej strony nie ma co przeginać z jakąś wielką chłodnicą, wszystko musi mieć gdzieś sens aby nie strzelać z armaty do komara

Zamiast ładować pieniądze w niepotrzebną chłodnice lepiej zostawić je na silnik, ale oczywiście kto co lubi :) Można mieć i sportową chłodnicę i sportowy wydech 3" i jeździć na seryjnej mocy do pracy i z powrotem  B) - przy najmniej jest o czym poopowiadać :)

 

Dokładnie tak. Ja mam w planach zrobić teraz takie rzeczy jak regulacja zaworów, upg i zobaczymy czy coś jeszcze wyjdzie więc jest w co "ładować pieniądze"

Aco do upalania to mało kiedy mam okazję, raz byłem na torze na Rakietowej i raz  w Kielcach. Teraz pracuję w Belgii i 80% trasy to autostrada ...

 

Ile Ci pali na takiej trasie AT ? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Szczerze jakbym był na miejscu to może i bym przemyślał temat, a tak to Marek zamówił to co uważał za słuszne... i czekamy. Koszt nowej z tego co mi mówił to ok 1,5k. Niestety nie miałem ani czasu ani możliwości jakkolwiek ingerencji w tą operace, pozostawiłem do zrobienia w MTSie i wyjechałem. Czasem tak bywa...

Pan Marek zakłada Tobie oryginał, bo nie ma potrzeby zakładania niczego więcej - chyba, że upalasz samochód, ale z AT to ciężki temat :)

często ma sens... nawet przy seryjnej mocy, wszystko zależy od stylu jazdy. choć z drugiej strony nie ma co przeginać z jakąś wielką chłodnicą, wszystko musi mieć gdzieś sens aby nie strzelać z armaty do komara

Zamiast ładować pieniądze w niepotrzebną chłodnice lepiej zostawić je na silnik, ale oczywiście kto co lubi :) Można mieć i sportową chłodnicę i sportowy wydech 3" i jeździć na seryjnej mocy do pracy i z powrotem B) - przy najmniej jest o czym poopowiadać :)

Tak tylko z ciekawości chłodnica sportowa mishimoto większa i wzmocniona 1580 zł :) wiec porównując z cena oryginału po prostu wolałbym mishimoto :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Ile Ci pali na takiej trasie AT ?

14-18 LPG zależy jak mi się spieszy i skąd wieje wiatr. Raz jadąc pod mocny wiatr spalił 22 ;)


 

 

Tak tylko z ciekawości chłodnica sportowa mishimoto większa i wzmocniona 1580 zł :) wiec porównując z cena oryginału po prostu wolałbym mishimoto :)

No to szkoda że nie miałem jak się tym zająć ;(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Taki kwas nie sprzyja dobrej robocie a to zawsze ma odbicie na jakości wykonania usługi. 

 

No i niestety wykrakałem:/ Nie lubię robić oper mydlanych, ale jednak czuje się w obowiązku napisać tu parę słów. Podczas wizyty w Lack Protect & Lyavik renowacji zostały poddane też felgi. Wyglądają super, jak nowe, więc w czym problem? Dziś zauważyłem że brakuje mi jednej nakrętki w prawym przednim kole. Dziwne, nic to, podjechałem do ASO, kupiłem nakrętkę i podchodząc do koła okazało się że dwie inne mogłem lekko kręcić palcami, dwie trzymały ciut lepiej ale z kluczem lekko się kręciły :/ Przednie lewe koło też wymagało dokręcenia nakrętek. Ktoś na Monte Casino zapomniał dokręcić kluczem nakrętek z przodu (tył był ok) To już nie jest śmieszne bo odpadnięcie koła na zakręcie to poważne zagrożenie życia a wychodzi na to że jeździłem tydzień na kole które się trzymało ledwie na dwóch nakrętkach. 

Edytowane przez Tinuviel
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Subaru uświnione. Z racji tego że to w zasadzie bardziej auto żony (ja go używam tylko jak MR2 stoi u mechanika... albo u blacharza... albo u tapicera... albo leje deszczem... albo śniegiem... albo jest przymrozek... czyli innymi słowy sporadycznie ;) ) auto dostało Panią Świnkę:

 

pig.jpg

 

 

BTW; to moje pierwsze auto w czarnym kolorze, super wygląda przez pół dnia po umyciu, później dramat : ]

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tinuviel, da się w ogóle MR2 jeździć przy takiej pogodzie jak jest teraz? :D

 

Jak MGF przejeździłem całą zimę to MR2 nie dam rady? :) Da się i to łatwiej niż MX5 bo tył lepiej dociążony i nie lata tak chętnie, tyle że MR2 z turbo ma sporo momentu więc jadąc po jakimś deszczo-błoto-liścio-śniego syfie z gazem trzeba raczej ostrożnie. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...