Skocz do zawartości

[Wrocław] Spotkania


Witek

Rekomendowane odpowiedzi

Hej hej, możecie mi polecić jakąś firmę zajmującą się drukowaniem ulotek, wizytówek itp?

 

Heja moi znajomi prowadzą firmę reklamową pewnie Ci pomogą w tym temacie na luzie tel 608 889 781.

 

Powołaj się na Siekierkę (Marek)  ;)

 

Powodzenia i pozdrawiam.

Edytowane przez Siekierka
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Hej hej, możecie mi polecić jakąś firmę zajmującą się drukowaniem ulotek, wizytówek itp?

 

Heja moi znajomi prowadzą firmę reklamową pewnie Ci pomogą w tym temacie na luzie tel 608 889 781.

 

Powołaj się na Siekierkę (Marek)  ;)

 

Powodzenia i pozdrawiam.

 

 

Jeśli nie przeszkadza Ci, ze nie z Wrocka to my w firmie współpracujemy z Esko z Andrychowa. Fajny gościu, szybko dziala

 

Na razie mam jedną firmę, zobaczymy co oni zaproponują, ale jak coś to mam na uwadze Wasze propozycję :) Dzięki Panowie :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli pogoda będzie ładna, to może kolorowe jeziorka (w pochmurny dzień ich barwy prezentują się słabo), albo też Rudawy i Starościńskie skały lub Krzyżna Góra, Sokolik i schronisko Szwajcarka (też wskazana jako taka pogoda). Zależy jaka jest mediana wieku tej rodzinki ;)

Edytowane przez Kambol
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej Tinuviel, jak tam Spec B? Dobrze się jeździ? Nie minęliśmy się w niedzielę na Kwiskiej?

 

Wydaje mi się że tak :) Dużo nie pojeździłem bo stoi ciągle w Lack Protect na poprawkach lakierniczych, polerce i odświeżeniu wnętrza więc wiele powiedzieć nie mogę. Adze się bardzo podoba i skłonna mi wybaczyć sprzedanie Hawka :)

Na plus względem Hawka 2.0 NA na pewno dynamika, kultura pracy(względem MR2 to wręcz przepaść), wyciszenie, reakcja na gaz, skrzynia (inna klasa), zwartość zawieszenia, wygląd wnętrza. Na minus gabaryty(i to nie w kontekście parkowania ale prowadzenia, ciężko mi to opisać, może o transfer masy się rozchodzi), prześwit no i moim zdaniem Hawk NA lepiej wygląda z zewnątrz.

Mam nadzieje odebrać auto na początku przyszłego tygodnia i może trochę nim pojeździmy zanim znowu je oddam, tym razem na konserwacje podwozia. Chcę jeszcze kupić felgi na zimę żeby mieć osobny komplet. Planuję dorzucić radio 2DIN z androidem i wszelkimi dobrodziejstwami i chyba tyl. Zacząć odkładać na UPG na jakieś osobne konto czy skarpete i cieszyć się jazdą;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Hej Tinuviel, jak tam Spec B? Dobrze się jeździ? Nie minęliśmy się w niedzielę na Kwiskiej?

 

 

Wydaje mi się że tak :) Dużo nie pojeździłem bo stoi ciągle w Lack Protect na poprawkach lakierniczych, polerce i odświeżeniu wnętrza więc wiele powiedzieć nie mogę. Adze się bardzo podoba i skłonna mi wybaczyć sprzedanie Hawka :)

Na plus względem Hawka 2.0 NA na pewno dynamika, kultura pracy(względem MR2 to wręcz przepaść), wyciszenie, reakcja na gaz, skrzynia (inna klasa), zwartość zawieszenia, wygląd wnętrza. Na minus gabaryty(i to nie w kontekście parkowania ale prowadzenia, ciężko mi to opisać, może o transfer masy się rozchodzi), prześwit no i moim zdaniem Hawk NA lepiej wygląda z zewnątrz.

Mam nadzieje odebrać auto na początku przyszłego tygodnia i może trochę nim pojeździmy zanim znowu je oddam, tym razem na konserwacje podwozia. Chcę jeszcze kupić felgi na zimę żeby mieć osobny komplet. Planuję dorzucić radio 2DIN z androidem i wszelkimi dobrodziejstwami i chyba tyl. Zacząć odkładać na UPG na jakieś osobne konto czy skarpete i cieszyć się jazdą;)

A duży masz przebieg że tak się martwisz już Upg? Sedan? Kombi? Lift?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tinuviel można gdzieś Twoją mrke zobaczyć? :D

 

Jasne, możemy się jakoś ustawić, tylko w tym tygodniu to raczej ciężko u mnie z czasem.

 

 

 

 

Hej Tinuviel, jak tam Spec B? Dobrze się jeździ? Nie minęliśmy się w niedzielę na Kwiskiej?

 

Wydaje mi się że tak :) Dużo nie pojeździłem bo stoi ciągle w Lack Protect na poprawkach lakierniczych, polerce i odświeżeniu wnętrza więc wiele powiedzieć nie mogę. Adze się bardzo podoba i skłonna mi wybaczyć sprzedanie Hawka :)

Na plus względem Hawka 2.0 NA na pewno dynamika, kultura pracy(względem MR2 to wręcz przepaść), wyciszenie, reakcja na gaz, skrzynia (inna klasa), zwartość zawieszenia, wygląd wnętrza. Na minus gabaryty(i to nie w kontekście parkowania ale prowadzenia, ciężko mi to opisać, może o transfer masy się rozchodzi), prześwit no i moim zdaniem Hawk NA lepiej wygląda z zewnątrz.

Mam nadzieje odebrać auto na początku przyszłego tygodnia i może trochę nim pojeździmy zanim znowu je oddam, tym razem na konserwacje podwozia. Chcę jeszcze kupić felgi na zimę żeby mieć osobny komplet. Planuję dorzucić radio 2DIN z androidem i wszelkimi dobrodziejstwami i chyba tyl. Zacząć odkładać na UPG na jakieś osobne konto czy skarpete i cieszyć się jazdą ;)

A duży masz przebieg że tak się martwisz już Upg? Sedan? Kombi? Lift?

 

 

Kombi przedlift 280k nie kręconych kilometrów. do 200k km (2013) serwisowany w ASO w Szwajcarii, może ktoś już do tego czasu miał UPG i to zrobił, ale znając życie pewnie spadnie to na mnie, tym bardziej że autem zamierzam trochę pojeździć. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W Lack Protect wlaśnie teraz stoi Legacy ale Oni tam chyba nie robią konserwacji podwozia. Ja zamierzam uderzyć do blacharza od MX5, koszt około 1k zł i trwa to 4-5dni Nie tanio i długo ale wiem że On wszystko bardzo dobrze wyczyści i zabezpieczy a nie tylko zababra na czarno żeby ładnie wyglądało. Niestety jak to u blacharza terminy często z trzy miesięcznym wyprzedzeniem, na mr2 mam zaklepany termin ale z Legacy możliwe że będę musiał gdzieś indziej szukać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Hej Tinuviel, jak tam Spec B? Dobrze się jeździ? Nie minęliśmy się w niedzielę na Kwiskiej?

 

Wydaje mi się że tak :) Dużo nie pojeździłem bo stoi ciągle w Lack Protect na poprawkach lakierniczych, polerce i odświeżeniu wnętrza więc wiele powiedzieć nie mogę. Adze się bardzo podoba i skłonna mi wybaczyć sprzedanie Hawka :)

Na plus względem Hawka 2.0 NA na pewno dynamika, kultura pracy(względem MR2 to wręcz przepaść), wyciszenie, reakcja na gaz, skrzynia (inna klasa), zwartość zawieszenia, wygląd wnętrza. Na minus gabaryty(i to nie w kontekście parkowania ale prowadzenia, ciężko mi to opisać, może o transfer masy się rozchodzi), prześwit no i moim zdaniem Hawk NA lepiej wygląda z zewnątrz.

Mam nadzieje odebrać auto na początku przyszłego tygodnia i może trochę nim pojeździmy zanim znowu je oddam, tym razem na konserwacje podwozia. Chcę jeszcze kupić felgi na zimę żeby mieć osobny komplet. Planuję dorzucić radio 2DIN z androidem i wszelkimi dobrodziejstwami i chyba tyl. Zacząć odkładać na UPG na jakieś osobne konto czy skarpete i cieszyć się jazdą ;)

 

Do prowadzenia trzeba się trochę przyzwyczaić, ale później jest już bajka :D Radio też bym chętnie wymienił, ale z tego co szukałem, to jest bardzo dużo rzeźby :(

Felgi we Wrocławiu takie ostatnio widziałem: https://www.olx.pl/oferta/felgi-speedline-z-oponami-bridgestone-potenza-225-45r17-subaru-impreza-CID5-IDhTnAb.html Model mi się strasznie podoba i powinny pasować do Legaca.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Tinuviel można gdzieś Twoją mrke zobaczyć? :D

 

 

Jasne, możemy się jakoś ustawić, tylko w tym tygodniu to raczej ciężko u mnie z czasem.

 

 

 

 

Hej Tinuviel, jak tam Spec B? Dobrze się jeździ? Nie minęliśmy się w niedzielę na Kwiskiej?

 

 

Wydaje mi się że tak :) Dużo nie pojeździłem bo stoi ciągle w Lack Protect na poprawkach lakierniczych, polerce i odświeżeniu wnętrza więc wiele powiedzieć nie mogę. Adze się bardzo podoba i skłonna mi wybaczyć sprzedanie Hawka :)

Na plus względem Hawka 2.0 NA na pewno dynamika, kultura pracy(względem MR2 to wręcz przepaść), wyciszenie, reakcja na gaz, skrzynia (inna klasa), zwartość zawieszenia, wygląd wnętrza. Na minus gabaryty(i to nie w kontekście parkowania ale prowadzenia, ciężko mi to opisać, może o transfer masy się rozchodzi), prześwit no i moim zdaniem Hawk NA lepiej wygląda z zewnątrz.

Mam nadzieje odebrać auto na początku przyszłego tygodnia i może trochę nim pojeździmy zanim znowu je oddam, tym razem na konserwacje podwozia. Chcę jeszcze kupić felgi na zimę żeby mieć osobny komplet. Planuję dorzucić radio 2DIN z androidem i wszelkimi dobrodziejstwami i chyba tyl. Zacząć odkładać na UPG na jakieś osobne konto czy skarpete i cieszyć się jazdą ;)

A duży masz przebieg że tak się martwisz już Upg? Sedan? Kombi? Lift?

 

Kombi przedlift 280k nie kręconych kilometrów. do 200k km (2013) serwisowany w ASO w Szwajcarii, może ktoś już do tego czasu miał UPG i to zrobił, ale znając życie pewnie spadnie to na mnie, tym bardziej że autem zamierzam trochę pojeździć.

Jakbyś potrzebował porady odnośnie Upg itp daj znać, robiłem to dziesiątki razy... Jak ze Szwajcarii to duża szansa że był delikatnie eksploatowanych, tam uszczelki wytrzymują przynajmniej dwa razy tyle co DE lub Pl...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzięki tuscan, będę pamiętać, chociaż mam cichą nadzieje że nie będę musiał :)

 

Jeszcze słowo przestrogi o Lack Protect (detaling) i Lyavik (lakiernictwo) na Monte Cassino. Jak ktoś nie wie to na Monte Cassino w jednym miejscu jest i Lakiernik (Lyavik) i Detaling (Lack Protect) co jest teoretycznie bardzo dobrym pomysłem i wygodnym dla klienta. Bywałem tam wcześniej i zarówno z pracy Lack Protect jak i Lyavik byłem zadowolony. Detailing dobrze zrobiony a efekt fajny i trwały, Lakiernik też zrobił fachowo i ładnie zderzaki i super dobrał kolor(srebrny). Niestety jeżeli ktoś planuje oddać tam auto do obu speców jednocześnie (jak ja poczyniłem) to... gorąco odradzam, chłopaki się "lekko nie dogadują" . Moje Legacy miałem odebrać tydzień temu, wyszła jakaś obsuwa i miałem odebrać w tym tygodniu. Byłem dziś obejrzeć auto i jest daaaaaleko od stanu nadającego się do jazdy. Nie potrafią się dogadać kto powinien zrobić polerkę więc... auto stoi. Mnie to totalnie grzeje kto ma zrobić polerkę i komu zapłacę, po prostu chciałbym wreszcie dostać swoje auto. Dziś jak tam byłem to tak się pokłócili przy mnie że prawie się pobili. Taki kwas nie sprzyja dobrej robocie a to zawsze ma odbicie na jakości wykonania usługi. Niestety jak tak to ma wyglądać to ja tam auta więce nie oddam, mimo tego że oboje robią fachowo.

 

Efekt uboczny całego tego zajścia jest taki że jutro w trasę zamiast jechać autem z AWD na zimowych oponach muszę jechać tylnonapędowym na letnich R1R które nie kleją już na suchym zimnym asfalcie... a co dopiero na śniegu jak spadnie:/ 

Edytowane przez Tinuviel
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...