Skocz do zawartości

[Wrocław] Spotkania


Witek

Rekomendowane odpowiedzi

No i wał , na spota subaru przyjadę chyba civicem o ironio....

 

Auto chyba się obraziło za oderwanie nicka po poprzednim właścicielu i nie odpala :rolleyes:

 

Ale na poważanie wczoraj wieczorem chciałem filtr powietrza obejrzeć i:

- odpiąłem kabelek od czujnika który jest tuż za filtrem (chyba przepływka)

- przełożyłem kabel pod dolotem do turbiny i jeszcze odczepiłem z obudowy filtra uchwyt na którym trzyma się ten kabel i jeszcze taka duża okrągła złączka

- jeszcze odczepiłem przewody od chłodzenia które są przypięte do obudowy filtra (odczepiłem od obudowy nie od chłodnicy i pojemnika wyrównawczego)

 

Obudowy filtra nie udało mi się zdjąć całkiem ale wystarczyło żeby zobaczyć, że filtr bodajże Knechta jest super czerwoniusi i ładniusi poskładałem całość i chciałem posłuchać silnika na zimno (chyba mam "klepiący tłok" ale to inna kwestia). No i auto kręci żwawo ale nie odpala.

 

Jak przekręcę kluczyk w stacyjce to:

1. normalnie zapalają się wszystkie kontrolki

2. słyszę cyknięcie lekkie z komory silnika

3. następnie klik przekaźnika w aucie wtedy gaśnie dioda od immobilisera (czerwona dioda w symbolu kluczyka) (próbowałem odpalać 1 i 2 kluczykiem)

4. pompy podającej 1 dawkę nie słyszę

5. przy próbie próba odpalenia gaśnie check i ładnie kręci ale to wszystko.

 

Pytanie czy przepływka padła podczas odłączenia i podłączenia (klucz był w stacyjce ale nie przekręcony), czy może przekaźnik pompy (o ile jest) czy może immo z ecu nie pozwalają auta odpalić.

 

Bezpieczniki wszystkie przejrzałem w obu puchach i każdy jest OK, widzę że będzie trzeba obejrzeć schemat instalacji zapłonu.

 

Gorzej że wczoraj rano miałem już mało paliwa więc jej nie pałowałem bo przy mocniejszym depnięciu przerwała raz więc jechałem delikatnie, następnie jak stanąłem pod żabą żeby coś kupić to później nie chciała już odpalić z powodu za małej ilości paliwa (tył był trochę niżej niż przód) próbowałem po pompować (z civą się udawało 3 x i odpalała ale to oznaczało konieczną wizytę na stacji JUŻ TERAZ) i odpalić ze 3 razy ale nie szło jej wcale. Na stacji kupiłem 98 wlałem 10L i przyjechałem pod pracę, 8h później ładnie odpaliła (ALE pompa wydała z siebie inny dźwięk niż zawsze) i wróciłem bez przygód do domu. No a dalszą historię już znacie po wieczornym picowaniu już współpracy nie było :wacko:

 

Będzie trzeba sprawdzić pompę jeszcze.

 

No jeszcze wczoraj odłączyłem CB od instalacji (pozostałość po poprzedniku) ale nie uwierzę że obecność CB jest konieczne w układzie immo i pompy...

 

 

Acha rury od turbo i reszty są normalne nie popękane.

 

tutaj trochę więcej: http://www.forum.subaru.pl/index.php?/topic/65767-gf8-z-ej20g-nie-odpala-i-nie-kreci-pompa-paliwa/

Edytowane przez Corax
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ze sprawdzeniem przewodów podciśnienia pomożesz bo dalej Bov nie działa mimo regeneracji podziałal ze 3 razy i znowu to wkurzające furczenie zamiast psssss? :) Mam nadzieję ,że ktoś mi pomoże z tym g...bo już mnie szlak trafia :angry:

Edytowane przez Siekierka
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przemo ja mam DV bo też już chciałem to zrobić niestety nie mogę go zamontować bo jakiś mądrala jak montował Bov to uwalił tą rurkę od DV jakieś 30 cm za daleko i nie ma takiej opcji musiałbym całą nową wstawić i dopiero podpiąć DV.Myślę,że na 99% mam gdzieś nieszczelność na przewodzie podciśnienia,ale nie potrafię tego sprawdzić i przyznam się bez bicia ,że nawet nie wiem gdzie szukać :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Aaaaaaa czerwowonaaaaaa falaaaa pssssst :)

 

Również dzięki za spotkanie miło było pogadać, następne spotkano może być w innym miejscu, a najlepiej to będzie je wybrać w drodze jakiegoś mikro głosowanka.

 

Kolega od hawka błękitnego polecał mi blacharza z gaju albo grabiszyńskiej jakbyś mógł powtórzyć nazwę będę dżwięczny okrutnie, no i drugi kolega od us-spec-a podał mi stronę na której "można auto na części rozebrać" też proszę o powtórkę tej nazwy bo mi z głowy wyleciała.

 

Edit:

 

Acha siekiera wygląda mi na to że nakrętki na felgi masz D1 Spec i jeśli są to oryginały (bo jest niby jeszcze "D1 Spec style") to wg. internetu są to niezłe kolorowe nakrętki i ciężko je porysować przy odkręcaniu. więc jak ci się sprawdzą to u mnie też wylądują tylko pytanie czy czarne, czerwone czy pod kolor zacisków.

Edytowane przez Corax
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam D1 Spec ORI :P Bierz czarne,a czerwone do Civica hehe ^_^ Pompę sprawdzałeś podejdzie ta moja? Co do lakiernika to na gaju FleshCar jeśli się nie mylę,a grabiszyńską pewnie zaraz Przemo sam Ci podpowie ;)

Edytowane przez Siekierka
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeszcze nie sprawdzałem pompy musze tego opposed obejrzeć konkretnie a o d1spec się upomnę nazwę sklepy/sprzedającego :) btw d1spec na allegro ma też manomentr na listwę paliwową można sobie kontrolować ciśnienie paliwa :D szczyt lansu błękitna anoda :D

 

 

Edit.

 

Wygląda na to że twoja pompa ma inny numer części jak oglądam dokumentacje w opposedforce, wiec chyba nie będzie to to samo, więc raczej kupie walbro 255 od carfit-a z zestawem montażowy, siak czy owak dzięki za ofertę.

 

No i tym krótkim wstępem chyba należy powiedzieć że tuning czas zacząć choć i tak byłem zarażony :) na drugi ogień blachara, trzeci heble, czwarty zawias regulowany, w międzyczasie pewno jakiś tłumik z kwasiaka chmm może z silencerem :) wymiana eksploatacji i pewno w międzyczasie wizyta w MTS skoro mam jakieś małe jaja z wysprzęglaniem.

Edytowane przez Corax
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chopaki!

 

Jestem już. Oczywiście Maro podał dobrego blacharza. Na Krzykach jest punkt z szybkimi naprawami, ale ich nie polecam - u mnie źle dobrali kolor lakieru.

 

Nakrętki też bym sobie musiał sprawdzić - moje całe zardzewiałe. Ma ktoś jakieś na zbyciu?

Edytowane przez aprzemek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...