Skocz do zawartości

[Wrocław] Spotkania


Witek

Rekomendowane odpowiedzi

Opiszę sprawę krótko i zwięźle bo szkoda moich nerwów i zdrowia aby opisywać ze szczegółami.

 

Tomek - popieram w 100% Twoje podejście :!:

 

Polska i nasze ukochane instytucje dobra ogólnego... szkoda słów... :x

 

Widzimy się na Niskich :!:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widzę sami chętni "docieracze" :shock:

 

Wiedziałem, że na The Forum można liczyć :mrgreen::mrgreen::mrgreen:

 

Do płacenia za odbudowę jakoś nie było sponsorów :twisted:

 

Na Niskich nie będę już wcale startował - niektórzy (np. m.in nasz futrzany moderator) wiedzą dlaczego 8)

 

Spotkamy się na szybszych imprezach (nie żebym miał jakiś osobisty problem do Niskich Łąk lub zawodników tam startujących - pełen szacunek dla wszystkich :!: )

 

...to mój trzeci silnik - ten musi pojeździć :twisted:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widzę sami chętni "docieracze" :shock:

 

Wiedziałem, że na The Forum można liczyć :mrgreen::mrgreen::mrgreen:

 

no wiadomo, że można liczyć :)

Do płacenia za odbudowę jakoś nie było sponsorów :twisted:

jak żeś zepsuł toś musiał płacić za odbudowę :P :P

 

Na Niskich nie będę już wcale startował - niektórzy (np. m.in nasz futrzany moderator) wiedzą dlaczego 8)

pochwal się :twisted:

 

...to mój trzeci silnik - ten musi pojeździć :twisted:

jak będziesz używał zgodnie ze sztuką użytkowania silników (zwłaszcza turbo silników) i lał dobry i nie za gęsty olej to chyba nie powinno być źle (jeżeli oczywiście silnik odbudowany jak trzeba)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tymi silnikami w subaru to bywa różnie. Znam takich co jeżdżą i jeżdżą i nic się nie dzieje. Ale znam przypadki, że były wymieniane uszczelki pod głowicami chyba ze 3 razy, a teraz panewka zapukała. Silnik był robiony już u różnych speców od Wrocławia, przez góry Sowie po Legnice:-) Ja wychodzę z założenia, że na każdego przyjdzie czas, tylko dlaczego niektórzy muszą 3 razy robić silnik. Tu się statystyka nie zgadza:-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Na Niskich nie będę już wcale startował - niektórzy (np. m.in nasz futrzany moderator) wiedzą dlaczego 8)

pochwal się :twisted:

 

Stuk, puk i będziesz wiedział :mrgreen: (czego nikomu nie życzę)

 

...to mój trzeci silnik - ten musi pojeździć :twisted:

jak będziesz używał zgodnie ze sztuką użytkowania silników (zwłaszcza turbo silników) i lał dobry i nie za gęsty olej to chyba nie powinno być źle (jeżeli oczywiście silnik odbudowany jak trzeba)

 

Serwisuje się w "dość dobrym" :wink: :mrgreen: serwisie w "Dzięciołowie". :wink:

Oleje zawsze najwyższej jakości, wymieniane kiedy trzeba (w normalnym przebiegu co 6-7kkm lub nawet częściej jeśli zaszła taka potrzeba), nigdy nie upalane na zimno (mam oil temp zainstalowany), zawsze studzone po upalaniu), auto mechanicznie zawsze tip-top.

 

 

Dopiero 3 lata mam GTka więc 100% wiele jeszcze nauki przede mną.

Podzielisz się?

 

 

 

Z tymi silnikami w subaru to bywa różnie. Znam takich co jeżdżą i jeżdżą i nic się nie dzieje. Ale znam przypadki, że były wymieniane uszczelki pod głowicami chyba ze 3 razy, a teraz panewka zapukała. Silnik był robiony już u różnych speców od Wrocławia, przez góry Sowie po Legnice:-) Ja wychodzę z założenia, że na każdego przyjdzie czas, tylko dlaczego niektórzy muszą 3 razy robić silnik. Tu się statystyka nie zgadza:-)

 

Na każdego przyjdzie pora - to najlepsza konkluzja całej tej dyskusji.

Dzięki za współczucie fredek - Ty akurat wiesz nieco więcej więc możesz się wypowiadać :D

 

Może nam zło pisane ... :twisted:

 

 

ps. statystyka to taka nauka, że gdy wychodzisz z psem na spacer to masz 3 nogi :mrgreen:

 

-- 4 sty 2012, o 21:54 --

 

Spotkamy się na szybszych imprezach

 

 

Na Kielce marsz na Kielce :twisted:

 

Takie między innymi są plany 8)

Szykujcie dla mnie miejsce bo chcę się uczyć w Kajtem :twisted:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Serwisuje się w "dość dobrym" :wink: :mrgreen: serwisie w "Dzięciołowie". :wink:

Oleje zawsze najwyższej jakości, wymieniane kiedy trzeba (w normalnym przebiegu co 6-7kkm lub nawet częściej jeśli zaszła taka potrzeba), nigdy nie upalane na zimno (mam oil temp zainstalowany), zawsze studzone po upalaniu), auto mechanicznie zawsze tip-top.

to jednym słowem po prostu masz strasznego pecha. Obyś wyczerpał już limit a następna ewentualna wymiana silnika była spowodowana wyłącznie Twoim kaprysem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Serwisuje się w "dość dobrym" :wink: :mrgreen: serwisie w "Dzięciołowie". :wink:

Oleje zawsze najwyższej jakości, wymieniane kiedy trzeba (w normalnym przebiegu co 6-7kkm lub nawet częściej jeśli zaszła taka potrzeba), nigdy nie upalane na zimno (mam oil temp zainstalowany), zawsze studzone po upalaniu), auto mechanicznie zawsze tip-top.

to jednym słowem po prostu masz strasznego pecha. Obyś wyczerpał już limit a następna ewentualna wymiana silnika była spowodowana wyłącznie Twoim kaprysem.

 

Odbudowa silnika na nowych podzespołach STI (EJ20K), pompa oleju z STI2011, metalowe uszczelki, kompletne uszczelnienia + super fachowa robota powinna tym kaprysom zapobiec :mrgreen:

A przynajmniej daleko odsunąć je w czasie ... i tego będę się trzymał :mrgreen:

 

 

ja tylko dalej nie kumam, co mają niskie łąki do obróconych panewek... :roll:

 

Zapytaj się mądrzejszych (Maras, Szczur75) to może wytłumaczą.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zanim oni tu wejdą... Choć może szczur prędzej :) Ale nie kumam... czy po prostu takie było zrządzenie losu, że kilka silników tam zrobiło sobie kuku, czy chodzi o to, że te silniki nie lubią pałowania na niskich biegach i ciągłego start-stop? Bo tylko to mi przychodzi do głowy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja tylko dalej nie kumam, co mają niskie łąki do obróconych panewek...

Ja też nie kumam :P Ale nie straszcie bo dopiero co zaczynam się cieszyć moim STI, a Wy mi tu takie rzeczy opowiadacie :roll:

Dodam, że na niedzielę na niskie już się zapisałem :twisted:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...