Guest ariel Posted March 17, 2010 Share Posted March 17, 2010 Czy można dorobić przewód odprowadzający olej z turbiny do miski olejowej (pękł) Czy trzeba wyciągać turbinę żeby go wymienić ? Jakie polecacie okładziny hamulca ręcznego ? Gdzie można je kupić ? Jaką kupić linkę hamulca ręcznego (żeby była bardziej idioto odporna niż seryjna) Link to comment Share on other sites More sharing options...
qTi Posted March 17, 2010 Share Posted March 17, 2010 Jakie polecacie okładziny hamulca ręcznego ? Gdzie można je kupić ? Z tego co pamiętam, sporo ludzi było zadowolonych z okładzin endless. Dostępne między innymi w zakazanym sklepie. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest ariel Posted March 17, 2010 Share Posted March 17, 2010 sporo ludzi było zadowolonych z okładzin endless Za 790zł Link to comment Share on other sites More sharing options...
kropkowicz Posted March 17, 2010 Share Posted March 17, 2010 Czy można dorobić przewód odprowadzający olej z turbiny do miski olejowej (pękł) jak to (pęknięcie) w ogóle stwierdzić bez zdejmowania turbiny? ten wąż ma z 5cm. sprawdzić średnicę i dobrać z materiały odpornego na temp i olej, mogę zmierzyć jak potrzeba. ciekawszy jest ten doprowadzający (stalowy) bo lubi się zmęczyć. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest ariel Posted March 17, 2010 Share Posted March 17, 2010 Czy można dorobić przewód odprowadzający olej z turbiny do miski olejowej (pękł) jak to (pęknięcie) w ogóle stwierdzić bez zdejmowania turbiny? ten wąż ma z 5cm. sprawdzić średnicę i dobrać z materiały odpornego na temp i olej, mogę zmierzyć jak potrzeba. ciekawszy jest ten doprowadzający (stalowy) bo lubi się zmęczyć. Jak tak spojrzałem "sokolim okiem" to ten przewód jest gumowy, ma 15cm i wraca chyba do głowicy [ Dodano: Sro Mar 17, 2010 3:30 pm ] Czy można dorobić przewód odprowadzający olej z turbiny do miski olejowej (pękł) jak to (pęknięcie) w ogóle stwierdzić bez zdejmowania turbiny? ten wąż ma z 5cm. sprawdzić średnicę i dobrać z materiały odpornego na temp i olej, mogę zmierzyć jak potrzeba. ciekawszy jest ten doprowadzający (stalowy) bo lubi się zmęczyć. Jak tak spojrzałem "sokolim okiem" to ten przewód jest gumowy, ma 15cm i wraca chyba do głowicy Link to comment Share on other sites More sharing options...
AMI Posted March 17, 2010 Share Posted March 17, 2010 Chyba nie tyle do glowicy, co w do miski w sumie dalej splywa. Ale moge sie mylic, bo juz nie pamietam. Wymiana - no troche irytujaca byla, nie powiem. Ale czy mozna bez zdejmowania turbo, to nie powiem - bo wymienialem przy okazji przekladki turbo. Co do weza - nie wiem, czy jest to idealny pomysl, ale zalozylem silikonowy, odpowiedniego przekroju waz, gdyz prawde mowiac nie mialem akurat innego, zwyklego, gumowego pod reka. Jesli zaczna sie problemy, to najwyzej bede wymienial raz jeszcze - na razie od poltora roku jest spokoj. Link to comment Share on other sites More sharing options...
kropkowicz Posted March 17, 2010 Share Posted March 17, 2010 hmmm, czyżby rozbieżność roczników/modeli aż tak. może pamięć nie ta :smile: 5 czy 15cm to takie nic.... :???: z pewnością jest to rurka, przez którą zdejmowanie/zakładanie turbo jest upierdliwe Link to comment Share on other sites More sharing options...
AMI Posted March 17, 2010 Share Posted March 17, 2010 z pewnością jest to rurka, przez którą zdejmowanie/zakładanie turbo jest upierdliwe Oj zdecydowanie tak Co do dlugosci (jak widac jednak jest istotna ;P) - chyba, tak z pamieci, raczej bardziej 15cm niz 5. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest ariel Posted March 17, 2010 Share Posted March 17, 2010 To zwykły wąż który nie musi być ani odporny na wysokie ciśnienie czy temperaturę Dowiedziałem się że kosztuje 26 zł ma 15 cm i można go dorobić w każdym sklepie gdzie podobne akcesoria sprzedają, niestety Turbo też trzeba rozebrać, chyba że ktoś ma dwa palce u prawej ręki to wtedy da rade Link to comment Share on other sites More sharing options...
kropkowicz Posted March 18, 2010 Share Posted March 18, 2010 Turbo też trzeba rozebrać chyba zjąć Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest ariel Posted March 18, 2010 Share Posted March 18, 2010 Turbo też trzeba rozebrać chyba zjąć Masz racje, nieścisłość z mojej strony [ Dodano: Nie Mar 21, 2010 9:17 pm ] Dzięki Panowie za porady, problemy zostały rozwiązane a samą turbinę wystarczyło poluzować żeby wymienić ten przewód Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now