Skocz do zawartości

po czyszczeniu przepustnicy ?


legaś 2001

Rekomendowane odpowiedzi

Tak, bo śruby są wkrecane od dołu
Nie trzeba. Demontaz zajmuje 7minut. Czyszczenie ok 20 i ponowny montaz 7minut. Jedyne co trzeba to odpiac wtyczke i uwazac by metalowa uszczelka/podkladka nie spadla na dol.

Warczy trąbi Gacek kombi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, Dracula napisał:

Nie trzeba. Demontaz zajmuje 7minut. Czyszczenie ok 20 i ponowny montaz 7minut. Jedyne co trzeba to odpiac wtyczke i uwazac by metalowa uszczelka/podkladka nie spadla na dol.

Warczy trąbi Gacek kombi emoji16.png
 

Mam wrażenie że były różnie przykrecane w legacy, aż zrobię fotę i wrzucę, bo wiem, że niektórzy sami pod domem mogą to zrobić a ja musiałem do mechanika już oddać bo dodatkowe stawy w palcach i magiczne klucze nie daly by rady, już kupiłem nawet grzechotke z przegubem i za mało miejsca by ruch zrobić, albo ktoś kiedyś zamiast wkręcić od góry śruby, to wkrecil je od dołu, gdy miał rozmontowany kolektor? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Egr

Warczy trąbi Gacek kombi

Dzięki za foty, a do czego ten zaworek, bo jeszcze nie rozbierałem - silnik krokowy ? Podejście nietragiczne
Silniczek krokowy jest tu wraz z czujnikiem polozenia przepustnicy. Tutaj wersja nierozbieralna. 7af7158a58e75885878b6ac46994f6b0.jpg

Warczy trąbi Gacek kombi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niestety coś się fota nie załączyła, albo tylko u mnie , dzięki za info, dobiorę się do niego jak będzie okazja, poczytałem, trochę o tym sławetnym EGR - słyszałem, ale nie miałem w poprzednich autach, także olałem. Często ludzie mylą EGR z silnikiem krokowym (od obrotów biegu jałowego), a to o ile mi się zdaje, nie to samo.

 

https://autokult.pl/25205,do-czego-sluzy-zawor-egr-co-sie-w-nim-psuje-i-czy-warto-go-wyeliminowac,all

 

pozdrawiam :mrgreen: 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

U mnie krokowiec wygląda identycznie - elektroniczny, czyli nic się nie zrobi, bo zanitowane.

Za to EGR mam ukryty pod kolektorem w podobnym miejscu, ale poziomo - chyba nie dostanie się bez jego demontażu, jeszcze pokombinuję :(

 

Zdjęcie poglądowe:

 

image.png.131f7669cdd48c1809192f31c60b61c9.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 lata później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...