gieta Opublikowano 16 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2010 Nie znalazłem przez szukajkę... może ktos pamięta jak jest min. grubośc tarcz przednich i tylnyvh w WRX 2001. 4 tłoczki przód, 2 tłoczki tył. pozdr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emotorsport Opublikowano 16 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2010 musi być wytłoczone na tarczach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzesiek_67 Opublikowano 16 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2010 gieta, 22mm . Pozdrawiam Grzegorz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gieta Opublikowano 16 Marca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2010 gieta, 22mm . Pozdrawiam Grzegorz przód i tył? czy przód? dzięki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dv24v Opublikowano 16 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2010 przod 22 mm, tyl 16 mm pomuki mile widziane Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzibi Opublikowano 16 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2010 Przód nowa 24mm / min 22mm, tył nowa: 18mm / min 16mm. Czyli jak zejdzie po 2mm od nowości, to zaleca się wymianę. Warto też sprawdzić, czy równo schodzą po obu stronach - np. przy okazji wymiany kół na zimowe / letnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dv24v Opublikowano 16 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2010 Niech jeszcze 10 osob, przepisze to samo. Tylko ubierze w inne słowa i doda, ze trzeba mocno dokrecic kola itp. :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kazio Opublikowano 16 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2010 Niech jeszcze 10 osob, przepisze to samo. Zwykle, jak nie zawsze jest tak ze tarcza ma dopuszczalne zużycie -2[mm] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
darkogda Opublikowano 16 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2010 Podpinając się pod wątek (jako, że szukajka od jakiegoś czasu nie działa, co jednak nieco utrudnia dotacie do archiwalnych postów) chciałem zapytać jakie tarcze poleciliby koledzy pod klocki OMP Road&Sport ? Jazda: 90% miasto - "przeważnie z głową" 10% trasa - "tu się hamulców nie używa..." Pewnie kiedyś się jakiś wypad na szkolenie w końcu trafi...ale chyba zacznę od kolejnej zimy :roll: W związku z tym, co wyżej napisałem skłaniam się ku gładkim tarczom...Brembo, TRW/Lucas? DBA to już za wysoka półka cenowa...w moim przypadku stwierdziłem, że nakłady finansowe nie zostaną w pełni wykorzystane. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dv24v Opublikowano 16 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2010 darkogda, Mysle ze Brembo, beda najlepsze z tych co wymieniles. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter Opublikowano 16 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2010 jakie tarcze poleciliby koledzy OEM, albo gładkie Brembo lub Zimmermann. Przy okazji grzebania przy hamulcach - warto zainwestować w przewody w oplocie i wymienić płyn :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dv24v Opublikowano 16 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2010 piter, Zimmermanny, ale gladkie. Bo te nawiercane, to straszna kaszana. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tzd Opublikowano 16 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2010 darkogda, Lechu "Ferodo" polecił mi gładkie zimmermany. w jakości nie gorsze od brembo, tańsze od nich o ~ 30-40 % ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
darkogda Opublikowano 16 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2010 Dzięki za opinie i namiary :smile: Zastanawiam się jeszcze nad kwestią wymiany - powiedzmy, że mogę nabyć w warsztacie usługę wymiany wraz z tarczami (klocki dostarczam swoje). Hipotetycznie - po jakimś czasie okazuje się, że tarcze się pokrzywiły i chcę je reklamować...w tym wypadku warsztat jako sprzedawca ponosi pełną odpowiedzialność (zdejmuje tarcze, wysyła gdzie trzeba, zakłada nowe itd.), nie ponoszę zatem żadnych dodatkowych kosztów...tak mi się przynajmniej wydaje :roll: Narzut warsztatu na częsciach to pewnie ok. 100-150zł za komplet 2 tarcz. Czy w tym wypadku lepiej kupić części na własnę rękę i brać na siebie koszty w przypadku konieczności skorzystania z gwarancji czy te tarcze się jednak na tyle często gną, że lepiej zapłacić więcej i niech martwi się usługodawca :?: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter Opublikowano 16 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2010 dv24v, dokładnie tak jak piszesz, gładkie Zimmermanny. Sam jeżdżę na takim zestawie w połączeniu z klockiem DS2500 i jestem bardziej niż zadowolony. Jedyny mankament tego jest taki, że na zimno zdarza im się popiskiwać, ale przynajmniej ludzie mi z pasów uciekają i nie muszę ostro hamować :grin: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dv24v Opublikowano 16 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2010 piter, No widzisz, mam dokladnie tak samo. Juz myslalem, o jakims patencie, zeby to ucichlo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dehnel Opublikowano 17 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2010 darkogda, Lechu "Ferodo" polecił mi gładkie zimmermany. w jakości nie gorsze od brembo, tańsze od nich o ~ 30-40 % ? moje gładkie cimermannny, przez Lecha polecane po 12kkm biły jak diabi... :shock: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzibi Opublikowano 17 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2010 Niech jeszcze 10 osob, przepisze to samo. Tylko ubierze w inne słowa i doda, ze trzeba mocno dokrecic kola itp. I co sie pieklisz dv24v!? Nie każdemu net działa tak szybko jak Tobie. Liczy się chyba to, że kolega dostał poprawną odpowiedź. Nawiasem mówiąc wygląda na to, że offtop w technicznym znowu staje się normą... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lanek Opublikowano 17 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2010 piter, Zimmermanny, ale gladkie. Bo te nawiercane, to straszna kaszana. A dlaczego? Jeździłeś kiedyś na takich tarczach :?: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tzd Opublikowano 17 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2010 darkogda, Lechu "Ferodo" polecił mi gładkie zimmermany. w jakości nie gorsze od brembo, tańsze od nich o ~ 30-40 % ? moje gładkie cimermannny, przez Lecha polecane po 12kkm biły jak diabi... :shock: Już zanabyłem bendem rekamować w razie czego :] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dv24v Opublikowano 17 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2010 Lanek, Nie raz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lanek Opublikowano 18 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2010 I co było nie tak? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dv24v Opublikowano 19 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2010 Lanek, powiem Ci, na uszko :razz: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lanek Opublikowano 19 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2010 Zaczynam sie ciebie bać... :shock: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
brunomk Opublikowano 9 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2011 jak piszcza to dobre klocki twarde Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się