Siwy Opublikowano 14 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2010 Witam, mam problem ze zuzyciem paliwa w GT 97r. Autko na trasie nie jezdzac powyzej 120km/h pali powyzej 15l/100 a juz nie wspomne i jezdzie po miescie. Przerabial ktos temat? moze cos, gdzies mam zle podlaczone? Auto nie jest slabe, itp. jezdzi jak trzeba na swoja moc. [ Dodano: Nie Mar 14, 2010 10:36 am ] Witam, mam problem ze zuzyciem paliwa w GT 97r. Autko na trasie nie jezdzac powyzej 120km/h pali powyzej 15l/100 a juz nie wspomne i jezdzie po miescie. Przerabial ktos temat? moze cos, gdzies mam zle podlaczone? Auto nie jest slabe, itp. jezdzi jak trzeba na swoja moc. Dodam, ze przy takim samym eksploatowaniu imprezy WRX 2,5 aut. auto pali dobrych kilka litrow mniej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 14 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2010 Ciezko wrozyc troche bez zadnej diagnostyki. Sprawdz moze na poczatek przeplywke? Sonda lambda ew? chociaz przy jezdzie szosa/autostrada to juz chyba i tak na nieco wyzszych obrotach w open loop pracuje? Nie wiem prawde mowiac od jakich obrotow. To takie pomysly na poczatek. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Siwy Opublikowano 14 Marca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2010 zastanawialem sie nad przeplywka, ale AFR jest mniej wiecej taki, jak trzeba, wiec chyba to odpada... Sonda lambda jest ok. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tzd Opublikowano 14 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2010 Sprawdz moze na poczatek przeplywke? Jak się ją sprawdza? przy remapie nie-ASO od razu chce wymieniać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 14 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2010 tzd - jak sie fachowo sprawdza, to Ci nie powiem niestety, ale zakladam, ze dobry serwis Subaru bedzie w stanie przeprowadzic diagnostyke sensowna. Bez tego mozemy sobie niestety wrozyc. W Twoim roczniku bym Ci powiedzial, zebys sprawdzil ew. odczyty ecuexplorerem - jesli ufac Jelly Green Monsterowi, cokolwiek poza zakresem 1.02-1.05V na postoju z wylaczonym silnikiem to juz zaczatki problemow. Byc moze dlatego tez nie-ASO zaleca od razu wymiane. W my99/00 przeplywki sa slabe i niektorzy jezdzacy aktywniej podobno sami z siebie wymieniaja je co rok, co dwa lata - dla pewnosci. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tzd Opublikowano 14 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2010 sprawdzil ew. odczyty ecuexplorerem - (...) cokolwiek poza zakresem 1.02-1.05V na postoju z wylaczonym silnikiem to juz zaczatki problemow dzieki, sprawdze [ Dodano: Pon Mar 15, 2010 12:28 am ] Edit: na postoju, z wyłączonym silnikiem? :shock: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się