motorajdy Posted March 14, 2010 Share Posted March 14, 2010 Zastanawiam sie jaki założyc steronik dccd do 6MT? netronics który ma opcje spinania przy hamowaniu oraz rozróżnia hamowanie lewa noga przy wcisniętym gazie, czy prostszy steownik za 800 który rozpina tylko przy zaciągniętej łapie. Jak sie sprawdza ten tanszy do rajdów, czy jest taka dóża różnica w hamowaniu zwykłym i z lewą jak sterownik bedzie dopinał lub ozpinał? Różnica w cenie duża wiec sie zastanawiam? Ma ktos może doświadczenie w tej materii? Link to comment Share on other sites More sharing options...
AMI Posted March 14, 2010 Share Posted March 14, 2010 Tak przy okazji - zainteresuj sie jeszcze sterownikiem dccd pro. Jedni preferuja dccd pro, inni neetronicsa, moze kwestia gustu, przy czym w tym pierwszym masz trzy modele do wyboru poczawszy od zwyklego, praktycznie chyba takiego jak w klasykach - manualnego. Link to comment Share on other sites More sharing options...
motorajdy Posted March 14, 2010 Author Share Posted March 14, 2010 czy ktos ma jakies doswiadczenia z tymi steronikami, za i przeciw? czy ktos w polsce tym handluje? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Harvester Posted March 14, 2010 Share Posted March 14, 2010 motorajdy, Neetronics jest bez problemu dostępny --> PW Ja mam neetronicsa i jestem bardzo zadowolony. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kruk Posted March 14, 2010 Share Posted March 14, 2010 netronics który ma opcje spinania przy hamowaniu oraz rozróżnia hamowanie lewa noga przy wcisniętym gazie, czy prostszy steownik za 800 który rozpina tylko przy zaciągniętej łapie. Tak czy siak trzeba rozsprzęglać przy ręcznym bo centralny dyfer ma wstępne spięcie nawet w pozycji Open. Link to comment Share on other sites More sharing options...
motorajdy Posted March 14, 2010 Author Share Posted March 14, 2010 jeden i drugi rozpina przy ręcznym. ale róznica jest taka ze netronics zmienia spiecie przy hamowaniu(inaczej przy normalnym a inaczej przy hamowaniu lewą nogą) i zastanawia mnie to czy ta funkcja jest potrzebna i czy lepiej hamuje sie lewa jak steronik zmieni spiecie, a czy da sie wogóle hamowac lewą - ustawiac w zakręcia jak spiecie bedzie ustawione na stale Link to comment Share on other sites More sharing options...
PKocial Posted March 15, 2010 Share Posted March 15, 2010 Neetronics w wersji tak jak jest zalecany do montażu jest średni , ja montuję i ustawiam go inaczej i dopiero jest niebo a ziemia Link to comment Share on other sites More sharing options...
motorajdy Posted March 15, 2010 Author Share Posted March 15, 2010 PKocial , mógłbys rozwinąc temat? Link to comment Share on other sites More sharing options...
PKocial Posted March 15, 2010 Share Posted March 15, 2010 nie za bardzo , nie sprzedaje swoich doświadczeń o tak Link to comment Share on other sites More sharing options...
motorajdy Posted March 15, 2010 Author Share Posted March 15, 2010 ok, ale czy sterownik ktory ma tylko wejscie z recznego wystarczy, czy odrazu zakładac neetronicsa z podłaczeniem do przepustnicy i włacznika stop, żeby wspomagało hamowanie Link to comment Share on other sites More sharing options...
PKocial Posted March 15, 2010 Share Posted March 15, 2010 neetronics a zakładaj lub coś innego rocket rally , gems , dccd pro Link to comment Share on other sites More sharing options...
Harvester Posted March 15, 2010 Share Posted March 15, 2010 Neetronics w wersji tak jak jest zalecany do montażu jest średni , ja montuję i ustawiam go inaczej i dopiero jest niebo a ziemiaNeetronicsa, każdy może sobie ustawić samemu Link to comment Share on other sites More sharing options...
motorajdy Posted March 15, 2010 Author Share Posted March 15, 2010 PKocial a który z nich polecasz najbardziej, czy ktos w Polsce tym handluje. Dzieki za rade, ale dopiero wkładam dccd do siebie i nie chce sie wsadzic na mine Link to comment Share on other sites More sharing options...
PKocial Posted March 16, 2010 Share Posted March 16, 2010 neetronics ogarnia , mam coś takiego, choć u Siebie stosuje Moteca. Harvester ustawić każdy może dobrze czy źle natomiast nie w tym tkwi różnica Link to comment Share on other sites More sharing options...
motorajdy Posted March 16, 2010 Author Share Posted March 16, 2010 a w czymjest róznica:) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now