ogs Opublikowano 4 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2005 Nie da się przewidzieć ile kierowca będzie ważył Myślę, że przyjecie 60 kg byłoby odpowiednim kompromisem... Piekne kobiety (a tylko takie maja prawo jezdzic Subaru ) ważą ok 55 kg; piękni mężczyźni z kolei, ok 75 kg... Zatem się da, trzeba tylko pomyśleć piekni 75? :wink: bomba! ... to pasuje do Subaru 8) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 4 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2005 Ja jestem ciągle na etapie odkrywania, że w zakręt można wejść szybciej... Ciekaw jestem jak to się skończy... :? Pewnie kiedyś rzuci tyłem, albo obróci auto wokół osi - byle miejsca wtedy było dużo i nikogo na drodze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 4 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2005 A moze Gal w ramach doswiadczen dowiedzie, ze w kazdy zakret da sie wejsc z kazda predkoscia? P.S. wlasciwie to to jest prawda...bo wejsc mozna z kazda, tylko wyjsc niekoniecznie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 4 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2005 Nie właściwie, tylko po prostu prawda potwierdzona przez MISTRZA Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
landm Opublikowano 5 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2005 Tzn. że jest cięższy z przodu? No tak na zdrowy rozum tak mi się wydaje... Na zdrowy rozum to chłop w szpitalu zmarł Tak jak poprzednicy napisali, udaje się rozłożyć ciężar (nacisk każdego koła na podłoże) równo 50% przód, 50% tył mimo, że silnik jest z przodu. Część silnika, skrzynia, wał itd. jest za przednią osią i część ich ciężaru obciąża tylną oś. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WiS Opublikowano 5 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2005 udaje się rozłożyć ciężar (nacisk każdego koła na podłoże) równo 50% przód, 50% tył mimo, że silnik jest z przodu. Dodajmy, że jednak stosunkowo rzadko się to udaje - i wyłacznie wskutek znacznej determinacji konstruktorów... ;-) Tam, gdzie nie jest to niezbęde (czyli w większości aut przeznaczonych do normalnego, miejsko-szosowego uzycia) przód jest jednak znaacznie bardziej obciązony. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
landm Opublikowano 5 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2005 udaje się rozłożyć ciężar (nacisk każdego koła na podłoże) równo 50% przód, 50% tył mimo, że silnik jest z przodu. Dodajmy, że jednak stosunkowo rzadko się to udaje - i wyłacznie wskutek znacznej determinacji konstruktorów... ;-) Tam, gdzie nie jest to niezbęde (czyli w większości aut przeznaczonych do normalnego, miejsko-szosowego uzycia) przód jest jednak znaacznie bardziej obciązony. To prawda, ale nie należy równać w dół 8) W sporcie, często jest sytuacja, że auta są lżejsze niż "minimalka" i dociąża się je w odpowiednim miejscu zwykłym balastem, zyskując lepszy rozkład. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 5 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2005 Impreza tez ma rozklad 50:50, a pozostale zblizony Aczkolwiek w odczuciu Legac, szczegolnie sedan ma ciezszy przod. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba Opublikowano 5 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2005 Impreza niestety nie ma rozkladu masy 50:50, bardziej 60:40. Pozatym sam rozklad nie jest najwazniejszy, liczy sie to aby masa auta byla jak najblizej jego srodka (zarowna wzdluz i wpoprzeg). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kowalzki Opublikowano 5 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2005 Impreza niestety nie ma rozkladu masy 50:50, bardziej 60:40. Pozatym sam rozklad nie jest najwazniejszy, liczy sie to aby masa auta byla jak najblizej jego srodka (zarowna wzdluz i wpoprzeg). No a poza tym wcale nie jest powiedziane, ze 50:50 to najlepsze rozłożenie masy... Mimo, że w ulotkach dobrze wygląda Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba Opublikowano 5 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2005 Podobno najlepsze jest 40:60, pozwala na najefektywniejsze hamowanie. Z kolei auta przednionapedowe najlepiej czuja sie z 65:35. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 5 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2005 Hmmmm fakt. Ale WRCe tak maja, tego jestem pewien :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gal Opublikowano 5 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2005 A moze Gal w ramach doswiadczen dowiedzie, ze w kazdy zakret da sie wejsc z kazda predkoscia? A toś mnie Thaniu rozbawił setnie i sam sobie dałeś odpowiedź poniżej. P.S. wlasciwie to to jest prawda...bo wejsc mozna z kazda, tylko wyjsc niekoniecznie I tego się właśnie obawiam, że w końcu przegnę "w niesprzyjających okolicznościach" drogowych i będzie niemiło... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 5 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2005 Hmmm rozumiem, ze zachorowales na Subaritis Velocitis Maximalis* i nie mozesz przestac jezdzic przez zakrety coraz szybciej? :D *przepraszam za moja lacine Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gal Opublikowano 5 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2005 Hmmm rozumiem, ze zachorowales na Subaritis Velocitis Maximalis* i nie mozesz przestac jezdzic przez zakrety coraz szybciej? :D Coś w tym guście. Poprzednio doskonale wiedziałem ile mogę jechać, żeby nie wylecieć z trasy, a teraz okazało się, że można szybciej... i jeszcze trochę szybciej... a może nawet jeszcze trochę... :roll: Więc nie wiem, czy moi spadkobiercy nie zaskarżą Subaru za "nieumyślne spowodowanie śmierci"... :wink: Pzdr. Gal Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
owoc666 Opublikowano 5 Czerwca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2005 Więc nie wiem, czy moi spadkobiercy nie zaskarżą Subaru za "nieumyślne spowodowanie śmierci"... To pewnie będzie zależało od tego, ile im zostawisz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WiS Opublikowano 5 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2005 To pewnie będzie zależało od tego, ile im zostawisz Biorąc pod uwagę koszta eksploatacji OBK w wypasionej wersji, to zapewne niewiele... :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kowalzki Opublikowano 5 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2005 Z kolei auta przednionapedowe najlepiej czuja sie z 65:35. Ten przedni napęd to jedna wielka pomyłka :? Musisz mieć troche więcej kg z przdu, żeby jako tako przyspieszac... A pozniej wchodzisz w zakręt i jest kuku. Syf! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gal Opublikowano 5 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2005 To pewnie będzie zależało od tego, ile im zostawisz Nigdy nie ma "dosyć"... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gal Opublikowano 5 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2005 To pewnie będzie zależało od tego, ile im zostawisz Biorąc pod uwagę koszta eksploatacji OBK w wypasionej wersji, to zapewne niewiele... :wink: Bluźnisz. OBK H6 pali w trasie (czyli 2/3 mojego przebiegu) 7.9 l/100km - sprawdź w opisie na stronie SIPu, jak mi nie wierzysz... :roll:, więc koszta eksploatacji kształtują się w okolicach Opla Corsy. Tylko (kolejne narzekanie - dla tych mniej czujnych) komputer pokładowy ma do dupy (dostanę ostrzeżenie za użycie wulgaryzmów bez powodu) i pokazał mi po ostatniej trasie W-wa - Gdynia - W-wa 18.6l/100km średnio na 860 km trasie... A na dzisiejszych piaskach k. Góry Kalwaria (polecam) twardo utrzymywał wersję 50,0 l/100km i nie chciał się ruszyć w te ani we wte za grosz. Precyzyjna jucha. Pozdrawiam znad grobu, Gal Pytanie do Dyrekcji: Czy z tym komputerem nie można przeprowadzić rozmowy wychowawczej? Albo go siłą skorygować tak, żeby pokazywał dane fabryczne? g. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 6 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2005 WoW, tego jeszcze nie widzialem :shock: Moze sie zawiesil? Nie ma tam przycisku "restart"? Sprobuj ctrl+alt+del :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gal Opublikowano 6 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2005 WoW, tego jeszcze nie widzialem :shock: Zapytaj się landma za jakiś czas ile mu jego Foryś pokaże na tych piaskach. Tak mi się cuś wydaje, że to będzie... 50,0l/100km? :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WiS Opublikowano 6 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2005 Gal, ... 8) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się