Skocz do zawartości

Subaru WRX STI [GV] (MY11=>MY14)


Przemeq

Rekomendowane odpowiedzi

Według mnie toyobaru to zupełnie oddzielny projekt. Jak SVX i impreza pod koniec pierwszej połowy lat '90.

 

Nawet chyba rozważają/ rozważali wskrzeszenie SVX'a w/w przez Ciebie modelem. Tutaj kilka fajowskich tapetek z tym conceptem:

 

http://carwalls.com/cars/30-Toyota%20wa ... html?t=565

 

(wiem, że jest już osobny wątek o tym modelu, ale skoro już o nim pisaliście tutaj... :smile:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiecie... jest nas na forum ok. 8 tysięcy. Zaś narodu w Polsce ok. 38 milionów. Przyjmijmy, że z tego ok. 10 milionów określa wielkość potencjalnego rynku. Jak łatwo policzyć - stanowimy ok. 0,8 % tego rynku... czyli tyle, co nic. Czy nam się to podoba, czy nie - głos tego forum najprawdopodobniej w ogóle nie będzie usłyszany przez marketingowców i ekonomistów FHI... z których większość być może jeździ jakimiś "mondeło" i nigdy nawet nie wsiadła do Imprezy. Mam wrażenie, że możemy sobie tutaj jedynie pomarudzić - zero w tym znaczenia dla FHI, ale choć bezkarnie dla nas.

 

FHI wkracza z Subaru na ścieżkę, na której łamie sobie teraz nogi Toyota - ścieżkę o nazwie "zróbmy coś, co spodoba się każdemu i w miarę tanie będzie". A to jest jak z kobietą - tania i dobra dla każdego nie zainteresuje nikogo. :cool:

 

Dobra, koniec marudzenia. I tak dotrze to do max. 0,8 % rynku. :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Ojciec Założyciel
I tak dotrze to do max. 0,8 % rynku.

Aktualny ( styczeń - luty) udział w rynku samochodów nowych w Polsce to 0,42%, za ten sam okres udział w rynku samochodów używancyh ( sprowadzanych) to 0,3%, udział sprzedażyw Polsce w całej sprzedazy FHI ( 2009) to 0,2%.

 

Pozdrowienia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a to nie miało być o Imprezie STi sedan AD 2010?

Jeśli wyjdzie, to już pewnie jako MY'11. Dlatego piszemy nie o żadnym "AD", a o "MY" 8).

 

Aleś teraz pojechał. To AD czy tam A.D. czy anno Domini czy NE to miało być tylko urozmaicenie, swego rodzaju odskocznia :razz: od przyjętej nomenklatury. Oczywistym jest, że dla określenia danego rocznika modelowego czy modelu rocznikowego :wink: stosujemy skrót MY, ale żeby mię upominać z tegoż powodu. Shame on you :mrgreen: :razz:

 

A poniżej nowy sedan ale WRX :twisted:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I tak dotrze to do max. 0,8 % rynku.

Aktualny ( styczeń - luty) udział w rynku samochodów nowych w Polsce to 0,42%, za ten sam okres udział w rynku samochodów używancyh ( sprowadzanych) to 0,3%, udział sprzedażyw Polsce w całej sprzedazy FHI ( 2009) to 0,2%.

 

Pozdrowienia

 

Dziękuję za sprostowanie. Za dużo się nie pomyliłem. :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co wy sie tak uczepiliście tego wyglądu. :?: :roll: :mrgreen:

 

MY 08-09 ma dla nie dwie niepodważalne zalety:

1.) lepsza pozycja za kierwonicą (niżej i więcej miejsca na nogi i lewą rękę)

2.) lepiej sie prowadzi (mimo bardziej komfortowego zawieszenia) - bo jest szerszy

 

Ciekawe czy Subaru zobaczyło, że w Europie zaczeła sie moda na downsizing i znowu wrócą z silnikiem 2,0 T zamiast awaryjnego 2,5 T.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To by bylo dziwne dla PR, skoro ten silnik wygral pare nagrod np. Engine Of The Year

 

Jezeli chodzi o prowadzenie, to ok ale jak dlamnie jest za miekki, ostatnio mialem okazje jezdzic zwyklym 2.0 i jezeli o nastawy zawieszenia porownujac z WRX to nie odczulem znaczacej roznicy :shock:

 

Od usportowionej wersji mozna troszeczke wiecej wymagac.

 

Miejsce w srodku ok, jest dużo.. ale jakie materiały zostały użyte, tzn nie sa naganne bo jest kierownica skorzana, lewarek tak samo skorzany ale porównując z GD to ... :roll: Ale tak sie robi teraz samochody, jak by sie robilo tak jak kiedys to by WRX nie kosztowal te 130k tylko 200k

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tendencja do gorszych plastików dotyczy wszystkich samochodów (najgożej chyba wyglądają w Mercedesie C Klasa) - skutki globalizacji

 

Zawieszenie jest bardzej miękie niż w starszym STi 03-07 ale według mnie samochód lepiej się prowadzi i osiąga lepsze czasy na torze a jednocześnie jest przyjemniejszy w użytkowaniu na codzień.

 

Ja wiem że silnik 2,5 T dostał tytuł "Engine of the Year" ale potem była seria wezwań na naprawy przez fabrykę.

 

PR może teraz ogłosić, że zgodnie z modą na downsizing wprowadzają "zupełnie nowy" "zmodyfikowany" "ulepszony" "spełniający normę Euro 6", "bardziej ekologiczny" silnik 2,0 T i tego im i sobię życzę :roll: :smile:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tendencja do gorszych plastików dotyczy wszystkich samochodów (najgożej chyba wyglądają w Mercedesie C Klasa) - skutki globalizacji

 

Zawieszenie jest bardzej miękie niż w starszym STi 03-07 ale według mnie samochód lepiej się prowadzi i osiąga lepsze czasy na torze a jednocześnie jest przyjemniejszy w użytkowaniu na codzień.

 

Ja wiem że silnik 2,5 T dostał tytuł "Engine of the Year" ale potem była seria wezwań na naprawy przez fabrykę.

 

PR może teraz ogłosić, że zgodnie z modą na downsizing wprowadzają "zupełnie nowy" "zmodyfikowany" "ulepszony" "spełniający normę Euro 6", "bardziej ekologiczny" silnik 2,0 T i tego im i sobię życzę :roll: :smile:

 

i cena spadnie automatycznie o 20% :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kupując swojego STI nie zdawałem sobie sprawy, że być może mam Ostatniego Mohikanina :twisted:.

 

I tylko nie mówcie mi tu, że "nie ma klasycznego 2.0T i dlatego to blob-eye jest owym ostatnim". :twisted:. Wszyscy dobrze wiedzą, że hawk-eye, utrzymując tradycje imprezy technicznie, ma przewagę nad blob-eyem :twisted:...

 

...szczególnie za sprawą 2.5T :mrgreen:.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kupując swojego STI nie zdawałem sobie sprawy, że być może mam Ostatniego Mohikanina :twisted:.

 

I tylko nie mówcie mi tu, że "nie ma klasycznego 2.0T i dlatego to blob-eye jest owym ostatnim". :twisted:. Wszyscy dobrze wiedzą, że hawk-eye, utrzymując tradycje imprezy technicznie, ma przewagę nad blob-eyem :twisted:...

 

...szczególnie za sprawą 2.5T :mrgreen:.

 

dokładnie. tylko zapomnieli wpisać do książki wskazana wymiana silnika co 50k km :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...