PIWO Opublikowano 11 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2010 Nie narzekaj, mogło być FWD... Tfu, tfu. Nie piszcie takich rzeczy. Na pewno szpiedzy FHI tu zaglądają. Nie dawajmy im takich pomysłów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bzyk Opublikowano 11 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2010 W imprezie FWD to nic nowego, w Irlandii jeździ tego multum, mówię o imprezie 1 generacji. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemeq Opublikowano 11 Marca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2010 Według mnie toyobaru to zupełnie oddzielny projekt. Jak SVX i impreza pod koniec pierwszej połowy lat '90. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zaki79 Opublikowano 11 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2010 Według mnie toyobaru to zupełnie oddzielny projekt. Jak SVX i impreza pod koniec pierwszej połowy lat '90. Nawet chyba rozważają/ rozważali wskrzeszenie SVX'a w/w przez Ciebie modelem. Tutaj kilka fajowskich tapetek z tym conceptem: http://carwalls.com/cars/30-Toyota%20wa ... html?t=565 (wiem, że jest już osobny wątek o tym modelu, ale skoro już o nim pisaliście tutaj... :smile:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartZ Opublikowano 11 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2010 Sorki chłopaki, a to nie miało być o Imprezie STi sedan AD 2010? :razz: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemeq Opublikowano 11 Marca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2010 a to nie miało być o Imprezie STi sedan AD 2010? Jeśli wyjdzie, to już pewnie jako MY'11. Dlatego piszemy nie o żadnym "AD", a o "MY" 8). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Trolololo Opublikowano 11 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2010 Jeśli wyjdzie, to już pewnie jako MY'11. zebys sie nie Zdziwil jak Ja, kiedy sedana chcialem kupic w 09.2007 :shock: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Izotom Opublikowano 11 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2010 Lepiej żeby była Toyota, bo coś mi się wydaje, że Subaru może na tym projekcie trochę stracić z wizerunku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba Opublikowano 11 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2010 Ja obstawiam ze sedana nie bedzie, a nowa Impreza pojawi sie jako MY2012. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Trolololo Opublikowano 11 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2010 http://autokult.pl/galeria/impreza-wrx- ... -1.jpg.php hęęęęęęęęęęęęęę ? :roll: albo http://www.onlinejason.net/auto/photosh ... oncept.jpg Jako ze FHI bedzie próbowało penetrowac rynek szukając coraz wiecej klientów, Impreza przepoczważy sie z sedana przez hatchbacka do pickup'a Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
junasz Opublikowano 12 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2010 Wiecie... jest nas na forum ok. 8 tysięcy. Zaś narodu w Polsce ok. 38 milionów. Przyjmijmy, że z tego ok. 10 milionów określa wielkość potencjalnego rynku. Jak łatwo policzyć - stanowimy ok. 0,8 % tego rynku... czyli tyle, co nic. Czy nam się to podoba, czy nie - głos tego forum najprawdopodobniej w ogóle nie będzie usłyszany przez marketingowców i ekonomistów FHI... z których większość być może jeździ jakimiś "mondeło" i nigdy nawet nie wsiadła do Imprezy. Mam wrażenie, że możemy sobie tutaj jedynie pomarudzić - zero w tym znaczenia dla FHI, ale choć bezkarnie dla nas. FHI wkracza z Subaru na ścieżkę, na której łamie sobie teraz nogi Toyota - ścieżkę o nazwie "zróbmy coś, co spodoba się każdemu i w miarę tanie będzie". A to jest jak z kobietą - tania i dobra dla każdego nie zainteresuje nikogo. :cool: Dobra, koniec marudzenia. I tak dotrze to do max. 0,8 % rynku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ojciec Założyciel ex-Dyrekcja Opublikowano 12 Marca 2010 Ojciec Założyciel Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2010 I tak dotrze to do max. 0,8 % rynku. Aktualny ( styczeń - luty) udział w rynku samochodów nowych w Polsce to 0,42%, za ten sam okres udział w rynku samochodów używancyh ( sprowadzanych) to 0,3%, udział sprzedażyw Polsce w całej sprzedazy FHI ( 2009) to 0,2%. Pozdrowienia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartZ Opublikowano 12 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2010 a to nie miało być o Imprezie STi sedan AD 2010? Jeśli wyjdzie, to już pewnie jako MY'11. Dlatego piszemy nie o żadnym "AD", a o "MY" 8). Aleś teraz pojechał. To AD czy tam A.D. czy anno Domini czy NE to miało być tylko urozmaicenie, swego rodzaju odskocznia :razz: od przyjętej nomenklatury. Oczywistym jest, że dla określenia danego rocznika modelowego czy modelu rocznikowego :wink: stosujemy skrót MY, ale żeby mię upominać z tegoż powodu. Shame on you :razz: A poniżej nowy sedan ale WRX Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemeq Opublikowano 12 Marca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2010 hęęęęęęęęęęęęęę ? Suuuuchar... [ Dodano: Pią Mar 12, 2010 2:28 pm ] UPDATE: ponoć ma być jakaś informacja o sedanie na New York International Auto Show, który zaczyna się 1 kwietnia ( ). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartZ Opublikowano 12 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2010 http://autokult.pl/galeria/impreza-wrx-sti-concept/Subaru-Impreza-STI-1.jpg.php hęęęęęęęęęęęęęę ? :roll: ... Ale co to? Skrzyżowanie ściroko z delorianem :?: :razz: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
junasz Opublikowano 12 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2010 I tak dotrze to do max. 0,8 % rynku. Aktualny ( styczeń - luty) udział w rynku samochodów nowych w Polsce to 0,42%, za ten sam okres udział w rynku samochodów używancyh ( sprowadzanych) to 0,3%, udział sprzedażyw Polsce w całej sprzedazy FHI ( 2009) to 0,2%. Pozdrowienia Dziękuję za sprostowanie. Za dużo się nie pomyliłem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hogi Opublikowano 14 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2010 Jest ktoś w stanie przetłumaczyć ? http://img514.imageshack.us/i/59334350sz5.jpg/ tak :cool: Wiem, wiem. Było... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciekSubru Opublikowano 14 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2010 Co wy sie tak uczepiliście tego wyglądu. :?: :roll: MY 08-09 ma dla nie dwie niepodważalne zalety: 1.) lepsza pozycja za kierwonicą (niżej i więcej miejsca na nogi i lewą rękę) 2.) lepiej sie prowadzi (mimo bardziej komfortowego zawieszenia) - bo jest szerszy Ciekawe czy Subaru zobaczyło, że w Europie zaczeła sie moda na downsizing i znowu wrócą z silnikiem 2,0 T zamiast awaryjnego 2,5 T. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Trolololo Opublikowano 14 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2010 To by bylo dziwne dla PR, skoro ten silnik wygral pare nagrod np. Engine Of The Year Jezeli chodzi o prowadzenie, to ok ale jak dlamnie jest za miekki, ostatnio mialem okazje jezdzic zwyklym 2.0 i jezeli o nastawy zawieszenia porownujac z WRX to nie odczulem znaczacej roznicy :shock: Od usportowionej wersji mozna troszeczke wiecej wymagac. Miejsce w srodku ok, jest dużo.. ale jakie materiały zostały użyte, tzn nie sa naganne bo jest kierownica skorzana, lewarek tak samo skorzany ale porównując z GD to ... :roll: Ale tak sie robi teraz samochody, jak by sie robilo tak jak kiedys to by WRX nie kosztowal te 130k tylko 200k Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciekSubru Opublikowano 14 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2010 Tendencja do gorszych plastików dotyczy wszystkich samochodów (najgożej chyba wyglądają w Mercedesie C Klasa) - skutki globalizacji Zawieszenie jest bardzej miękie niż w starszym STi 03-07 ale według mnie samochód lepiej się prowadzi i osiąga lepsze czasy na torze a jednocześnie jest przyjemniejszy w użytkowaniu na codzień. Ja wiem że silnik 2,5 T dostał tytuł "Engine of the Year" ale potem była seria wezwań na naprawy przez fabrykę. PR może teraz ogłosić, że zgodnie z modą na downsizing wprowadzają "zupełnie nowy" "zmodyfikowany" "ulepszony" "spełniający normę Euro 6", "bardziej ekologiczny" silnik 2,0 T i tego im i sobię życzę :roll: :smile: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mikad Opublikowano 14 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2010 najgożej Najgorzej. :wink: :cool: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 16 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2010 Tendencja do gorszych plastików dotyczy wszystkich samochodów (najgożej chyba wyglądają w Mercedesie C Klasa) - skutki globalizacji Zawieszenie jest bardzej miękie niż w starszym STi 03-07 ale według mnie samochód lepiej się prowadzi i osiąga lepsze czasy na torze a jednocześnie jest przyjemniejszy w użytkowaniu na codzień. Ja wiem że silnik 2,5 T dostał tytuł "Engine of the Year" ale potem była seria wezwań na naprawy przez fabrykę. PR może teraz ogłosić, że zgodnie z modą na downsizing wprowadzają "zupełnie nowy" "zmodyfikowany" "ulepszony" "spełniający normę Euro 6", "bardziej ekologiczny" silnik 2,0 T i tego im i sobię życzę :roll: :smile: i cena spadnie automatycznie o 20% Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Trolololo Opublikowano 19 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2010 czytajac to - http://forums.nasioc.com/forums/showthr ... ?t=1825461 - mysle ze to dopiero bedzie suchar :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemeq Opublikowano 20 Marca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2010 Kupując swojego STI nie zdawałem sobie sprawy, że być może mam Ostatniego Mohikanina . I tylko nie mówcie mi tu, że "nie ma klasycznego 2.0T i dlatego to blob-eye jest owym ostatnim". . Wszyscy dobrze wiedzą, że hawk-eye, utrzymując tradycje imprezy technicznie, ma przewagę nad blob-eyem ... ...szczególnie za sprawą 2.5T . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 21 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2010 Kupując swojego STI nie zdawałem sobie sprawy, że być może mam Ostatniego Mohikanina . I tylko nie mówcie mi tu, że "nie ma klasycznego 2.0T i dlatego to blob-eye jest owym ostatnim". . Wszyscy dobrze wiedzą, że hawk-eye, utrzymując tradycje imprezy technicznie, ma przewagę nad blob-eyem ... ...szczególnie za sprawą 2.5T . dokładnie. tylko zapomnieli wpisać do książki wskazana wymiana silnika co 50k km Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się