5i5kiN Opublikowano 16 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2010 do użycia "guziczka" trzeba wyłączyć silnik? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
California Opublikowano 16 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2010 Do witania się jest oddzielny wątek :? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
5i5kiN Opublikowano 16 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2010 Przywitałem się, czy teraz zasłużyłem na odpowiedź Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
California Opublikowano 16 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2010 Do zmiany programów nie trzeba wyłączać. W twoim planowanym aucie ciężko będzie ALS zaaplikować :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
huzar105 Opublikowano 16 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2010 Do zmiany programów nie trzeba wyłączać. W twoim planowanym aucie ciężko będzie ALS zaaplikować :wink: Skąd wiesz? Może to będzie bardzo soft turbo na 84 octany Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
5i5kiN Opublikowano 16 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2010 w planowanym aucie nic nie będę zmieniać, co najwyżej opony i olej 8) auto do czasu, aż się rozklekocze, później (domyślnie 2-3lata)pomyślę nad STI z GC (GD nie podobają mi się chyba, że przez ten czas zmieni się mój gust, a na GH nie stać mnie ). Tam ALS jak najbardziej bez profanacji Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Neon Opublikowano 16 Grudnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2010 A co najbardziej jest narazone w silniku przy tym systemie oprocz turbiny ..?? I co tak naprawde trzeba zmienic w stosunku do serii?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arosiak Opublikowano 23 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2010 jakie to sa mniej więcej koszta? rozumiem, ze trzeba nowy komputer typu stand alone zamontować? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PKocial Opublikowano 23 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2010 w jakim autku jaki model...chcesz mieć ALS? Musisz mieć turbo , silnik przygotowany jak chcesz żeby żyło wszystko oraz ALS oparty na EGT i TS. Sprawny i dobry ALS to skomplikowana sprawa, a zarazem droga ... co innego typu pierdu pierdu softowo ,a co innego dobrze dopracowany als , który nie będzie psuł zaraz wszystkiego ( do tego niezbędny odpowiedni kolektor , osłony, czujnik prędkości turbo, sprawny układ chłodzenia ) ALS który jest łatwy w prowadzeniu jest takie coś , mam na to patent w niektórych modelach ECU polegający z grubsza na 3 stp ALS u , które mogą działać nawet razem np w funkcji prędkości czy biegu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arosiak Opublikowano 23 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2010 WRX MY2002 Ale z Twojego opisu widzę, że to skomplikowane i raczej nie do zainstalowania w cywilnym aucie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 23 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2010 arosiak - podstawowe pytanie, czy jest Ci to realnie potrzebne do czegos wiecej niz do lansu. Dla ktorego zreszta wiekszosc osob w sumie sobie robi te wszystkie lekkie antylagi w autach na codzien - zeby troche marchew zapodac z rury, glownie na postoju, ku uciesze kumpli i gawiedzi okolicznej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukciosti Opublikowano 23 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2010 AMI, dobre podsumowanie rozmowy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Virus12 Opublikowano 23 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2010 no dobra, dajcie mu tą frajdę, czemu od razu psujecie jego świat. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 23 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2010 no dobra, dajcie mu tą frajdę, czemu od razu psujecie jego świat. A po co ma sobie potem sam psuc i jeszcze plakac, ze turbo zepsute po 2 miesiacach albo cos... No ale ok - jak czuje taka potrzebe, to na pewno ktos mu za gruba kase lekki anty-lag zrobi jakis. Tylko po prostu uwazam, ze do samochodu uzywanego na codzien jest to przesada. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
uosiu Opublikowano 23 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2010 W teorii polega to na tym, ze ECU podlewa silnik i opoznia zaplon na tyle, ze czesc mieszanki dopala sie juz za silnikiem -> czesc mieszanki spalila sie w cylindrze dajac taki efekt, jak normalnie bez ALS puscisz gaz a pozozstala czesc mieszanki, wydmuchana z silnika wypala sie w wydechu, napedzajac turbine Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
5i5kiN Opublikowano 24 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2010 a ja od zawsze myślałem, że to jest na zasadzie napędzania turbiny przez silniczek; jak spada poniżej ustalonych obrotów włącza się i popędza łopatki (coś, jak napęd w rowerze) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
burzum Opublikowano 24 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2010 5i5kiN, pomysł wcale nie jest głupi, ale technicznie niewykonalny. A przynajmniej trudny, ze względu na osiaganie rozsadnej sprawności turbiny na wysokich obrotach. Prędziej hydraulika - zbiornik ciśnieniowy + elektrozawór. Tylko nie wiem, jaki materiał wytrzyma taką różnicę temp Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kruk Opublikowano 25 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2010 Dla ktorego zreszta wiekszosc osob w sumie sobie robi te wszystkie lekkie antylagi w autach na codzien - zeby troche marchew zapodac z rury, glownie na postoju, ku uciesze kumpli i gawiedzi okolicznej To łatwiej, taniej i nieszkodliwie dla silnika wyjdzie flamer-kit :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 25 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2010 To łatwiej, taniej i nieszkodliwie dla silnika wyjdzie flamer-kit :wink: Fakt - ale wiesz, jak wyjdzie na jaw, ze to flamer kit, a nie anty-lag, to jednak punkty szacunu spadaja, kumple z dzielni juz nie robia tak duzego "wow" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kruk Opublikowano 25 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2010 No masz rację....przy ALS-ie jak wypadnie wirnik turbiny na ulicę lub coś wybuchnie będzie większe wow Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się