ibar Opublikowano 6 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2019 Weź z zapasem reduktor, koszt nie wiele większy a sen spokojniejszy, spalanie pokazuje jak by jechał na benzynie, jest apka na telefon od Staga, pokazuje dokładnie, F na C raczej nie zmienisz, za dużo roboty Wysłane z mojego G8441 przy użyciu Tapatalka 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lutek34 Opublikowano 6 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2019 5 godzin temu, tmk1 napisał: napomknąłem o tym gazownikom, upiera się że tak, lepiej odpuść sobie tego gazownika, ciekawe jak on o wystroi podczas obciążenia silnika. Przegonisz samochód na autostradzie i reduktor zamarznie. 5 godzin temu, tmk1 napisał: spalanie wyświetlane na ekranie jest wiarygodne, po instalacji LPG? to jest teoretyczne spalanie Pb, spalanie LPG będzie wyższe o 15% od tego wskazywanego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ewemarkam Opublikowano 6 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2019 Znajdź najpierw dobrego gazownika. Może ten reduktor wystarczy ale może przy większym bucie spadać ciśnienie gazu i Ci go będzie wyrzucało na PB, Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tmk1 Opublikowano 7 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2019 dzięki za odpowiedzi. Reduktor AC 02 Twin czy KME Gold? takie mi zaproponował do wyboru, skoro mam wtryski z AC to chyba pójdę w AC? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lutek34 Opublikowano 7 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2019 4 godziny temu, tmk1 napisał: skoro mam wtryski z AC to chyba pójdę w AC w tej konfiguracji to jest bez znaczenia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaro_O Opublikowano 7 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2019 niedawno zmieniłem na reduktor KME i jestem zadowolony pod pełnym butem nic nie kucało , tani i części od ręki jedyna wada to niezbyt cicha praca czyli montaż dalej od grodzi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lutek34 Opublikowano 7 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2019 5 minut temu, Jaro_O napisał: jedyna wada to niezbyt cicha praca czyli montaż dalej od grodzi co masz na myśli? słyszysz rozprężanie się LPG w reduktorze? Ja u siebie mam (BRC) na grodzi i niczego nie słyszę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaro_O Opublikowano 7 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2019 dokładnie gwizdanie nie zawsze , przy niskich obrotach i tylko przy pełnym zbiorniku poprzedni był cichy lecz na pełnej przepustnicy potrafił przełączać na pb Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bwanakubwa Opublikowano 20 Sierpnia 2023 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2023 (edytowane) Poczytałem trochę o waszym spalaniu i muszę zaprezentować swoje wyniki. Tribeca 08 USA kupiona chyba po dachu, instalacja LPG od ręki wymieniona na Stag 300 6 Qmax Plus, parownik Magic III, 2 wyjścia, do 450KM, spalanie na trasie PL-FR-PL czyli jakieś 4500km, wyszło 13l/100km. Benzyny około 10l/100km. Nie mam lekkiej nogi, na autobanie było pod 160, za to komputer gazu spięty z OBD i aktywna autokalibracja. To moje 7 auto z LPG i czwarte strojone osobiście, drugie współpracujące z gazem przez OBD, a pierwsze Subaru. Edytowane 20 Sierpnia 2023 przez bwanakubwa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się