zofx Opublikowano 6 Stycznia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2011 odpokuje temat i pytam teraz o podciągniecie linki ręcznego w GT MY97! odkrecilem tunel, mam jakas blaszkę trzymającą 2 linki. ale zadnej śróby do regulacji nie widzę... helppp Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
the.wolf Opublikowano 6 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2011 mi w 4T zawsze reguluja przy kolach i mam tak ze na 2-3 zabku jest juz opor. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zofx Opublikowano 6 Stycznia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2011 a gdzie to dokladnie jest przy tych kolach? a to w my 97 nie ma regulacji? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mzy Opublikowano 6 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2011 Wyciągasz gumową zaślepkę (część nr 5): http://opposedforces.com/parts/impreza/ ... tration_4/ i kręcisz śrubokrętem (mi prostym nie wychodziło, musiałem sobie wygiąć jeden ) rozkręcając/skręcając po ząbku część nr 20. Kręcisz nie znaczy tak, jak wkręcasz śrubę, tylko machasz nim w górę lub w dół przesuwając ząbki rozpieraka 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zofx Opublikowano 6 Stycznia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2011 czyli ta śróbka jest od regulacji siły hamulca czy skracania linki??? srobka sie miesci na bębnie od wewnatrz tzn mam sie do niej dostac z kanału yup? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Premo Opublikowano 6 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2011 czyli ta śróbka jest od regulacji siły hamulca czy skracania linki??? srobka sie miesci na bębnie od wewnatrz tzn mam sie do niej dostac z kanału yup? Ta śrubka jest do siły regulacji, skracanie linki to z wewnątrz 2 śrubki przy ręcznym. W bębnie, najlepiej z kanału zagiętym śrubokrętem :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zofx Opublikowano 7 Stycznia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2011 ok w kabinie juz linke skrócilem, teraz wszedlem do kanalu i patrzylem na bębny, leci taki gumowy wężyk i wchodzi do bębna taką fajką jak do świec, tyle ze ta fajka jest metalowa a nie gumowa - patrzylem wszędzie i zadnej gumowej osłonki tam nie ma. moze mi wypadła juz dawno? nie mogę tego znaleść :-( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Premo Opublikowano 8 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2011 Zawsze możesz zdjąc koło i tarcze i tam regulować, tylko troche więcej roboty :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Primi Opublikowano 30 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2011 Kręcisz nie znaczy tak, jak wkręcasz śrubę, tylko machasz nim w górę lub w dół przesuwając ząbki rozpieraka OK, znalazłem te gumki i mam nawet pasujący śrubokręt Pytanie tylko czy w górę czy w dół przekręcać te ząbki :? Czy ta śrubka od regulacji ma inny gwint w lewym i prawym kole (prawy/lewy gwint)? Czy ktoś z Was pamięta w którą stronę kręcić :? Jak w lewym kole kręciłem z dołu do góry to czułem opór, a w prawym kole jak z góry na dół to kręci się luźniej. Chyba "rozkręcając ten rozpierak" powinienem czuć opór, dobrze kombinuję :? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andremil Opublikowano 30 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2011 Primi, tu masz rysunki: Jak ten dinks jest wsadzony prawidłowo, to regulacja powinna wyglądać tak: Przy obu kółkach regulacja jest taka sama Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Primi Opublikowano 2 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2011 Andremil, dzięki 8) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RTR Opublikowano 18 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2011 Trochę odgrzeje kotleta. Wymieniałem klocki z tylu w GT MY99 i chciałem właśnie "podkręcić" ręczny ale u mnie nie ma otworu w tarczo-bębnie :shock: tak jest w GT czy coś mam nie tak założone?? Bo regulacje linek w konsoli to znalazłem ale jeszcze nie ruszałem. Jeśli chodzi o to czemu to ręczny bardzo wysoko łapie i nie wiem czy ruszać regulacje w bębnie czy tylko linka podkręcić?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andremil Opublikowano 18 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2011 ale u mnie nie ma otworu w tarczo-bębnie Bo ten otwór jest w osłonie hamulca czy jak to się nazywa - od "środka" auta - najlepiej to widać w kanale albo trzeba się wczołgać pod auto (powinien być zabezpieczony podłużną gumową zaślepką) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Primi Opublikowano 18 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2011 RTR, ja też za pierwszym razem (z podnośnika) nie mogłem znaleźć tej zaślepki :roll: Po wjechaniu na kanał od razu otwór się znalazł :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RTR Opublikowano 18 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2011 Aha tam to ja nawet niee lookalem . A jak sadzicie podciagnac pierw linke i potem rozpierak czy pier rozpierak a potem linke?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablonas Opublikowano 18 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2011 Najpierw rozpierak. Sent from my MT15i using Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
respect Opublikowano 19 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2011 RTR, jaki by nie był hamulec-zaczynaj od koła-ustawienie szczęk itd.,potem linki,dźwignie.....-nawet w rowerze pozdr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emdzejj Opublikowano 30 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2011 Bez wjeżdżania na kanał też się da Ale gimnastyki jest dosyć sporo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba259 Opublikowano 25 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2018 Moze komus sie przyda, wczoraj regulacja recznego za pomaca tych rozpierakow, lewy tyl krecimy zebatka do gory, a prawy tyl krecimy w dol zeby zlikwidowac luz pomiedzy bebnem a szczekami Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się