Skocz do zawartości

Skrzynia 6mt w turboantyku


AMI

Rekomendowane odpowiedzi

Oczywiscie na szukajce nie mozna polegac - przegladnalem na szybko tematy w dziale Legacy, ale nic mi to nie rozjasnilo za bardzo.

 

Pytanie - czy ktos przerabial moze temat wkladania skrzyni 6mt z new age do turboantyka?

Silnik jak sie domyslam nie jest wyzwaniem przy przekladkach w antyku, a jak wyglada temat skrzyni, polosi, walu, i mocowan tego wszystkiego?

 

Da sie to zrobic latwo, trudno, wcale?

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kashmere - widze ciezko dzis pracujesz na te "pomuki" :)

 

Z grubsza widze historia ta sama co w klasyku - polosie beda problemem - chociaz pomyslalem, ze z racji tego, ze Legacy jest chyba szersze sporo -tak na oko- od klasyka, to daloby sie zrobic na oryginalnych polosiach z new age.

 

Czy osie przednie nie sa problemem?

 

No i oczywiscie najbardziej ciekawe sa te inne, "jakies niespodziewane rzeczy" wspomniane przez Azraela :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kashmere - widze ciezko dzis pracujesz na te "pomuki" :)

 

Z grubsza widze historia ta sama co w klasyku - polosie beda problemem - chociaz pomyslalem, ze z racji tego, ze Legacy jest chyba szersze sporo -tak na oko- od klasyka, to daloby sie zrobic na oryginalnych polosiach z new age.

 

Czy osie przednie nie sa problemem?

 

No i oczywiscie najbardziej ciekawe sa te inne, "jakies niespodziewane rzeczy" wspomniane przez Azraela :)

 

uwazam, ze jest to prostsze niz myslisz :)

 

Jezeli kupisz skrzynie z lat 2001-2004r wraz z walem to wszystko powinno byc plug and play. Nie wiem jakie teraz masz przelozenie w tylnym dyfrze, ale jezeli 3,54 tak jak "stare babcie" to wkladasz skrzynie(do silnika montujesz ja na 4 srubach) musisz zalatwic kolo zamachowe z sti + sprzeglo i rozrusznik z nowszej imprezy bo stary nie spasi(od gt99 wzwyz kazdy pasuje) i laczysz to z tylnym dyfrem. Oczywiscie mowie tu o skrzyni EU/UK ktora centralnie powinna miec 1,1:1 a z przodu 3,9 (tak ma wikeszosc 6mt z 2001-2004r) do tylnego dyfra warto wtedy wsadzic mocniejsza szpere np "plytke" i wszystko bedzie banglac. Poloski z legacy przednie o ile ze starej skrzyni wystaja krotkie poloski to tez spasuja. Mechanizm zmiany biegow to juz pikus- zakladasz na nitonakretki do tunelu i ogien :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poloski z legacy przednie o ile ze starej skrzyni wystaja krotkie poloski to tez spasuja

 

Musze przyznac, ze tego kawalka nie kumam - ale moze musze poszperac za obrazkami pogladowymi.

Czyli wlasciwie skladam to na polosiach z antyka, czy z new age'a?

Jesli z antyka, to czy wytrzymaja?

 

Co z tylem - trzeba dorabiac poloski? czy jednak jakos sie da podpiac new age'owe i zmiescic to wszystko w budzie? Ew. gdzie bedzie wystepowal problem?

 

Co z dlugoscia walu napedowego?

 

Na razie nie mam zadnego dyfra, ani nawet jeszcze antyka :) - ale zalozmy, ze wszystko by szlo razem z dyframi i polosiami az do hubow przykladowo.

Na razie rozwazam pewna koncepcje :)

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli wlasciwie skladam to na polosiach z antyka, czy z new age'a?

Jesli z antyka, to czy wytrzymaja?

 

z antyka o ile nie zmeczone moga byc, beda pasowaly na wieloklin krotkiej poloski 6mt z lat 2001-2004, w moim ex gtku jezdza do teraz na 310km i 400nm i maja sie dobrze :)

 

Co z tylem - trzeba dorabiac poloski? czy jednak jakos sie da podpiac new age'owe i zmiescic to wszystko w budzie? Ew. gdzie bedzie wystepowal problem?

 

tak jak pisalem wyzej, tylu nie ruszasz jezeli ma 3,54, mozesz wlozyc jakas plytke ale to tez niekonieczne, poloski z legacy tyl tez daja rade, w gt daja rade juz bardzo dlugo...

 

Co z dlugoscia walu napedowego?

 

tak jak napisalem w poprzednim poscie, musisz miec skrzynie z walem napedowym z 6mt (jest krotszy niz 5mt)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A to troche nie zakumalem - zakladajac, ze jest komplet z walem i tyfrem tylnym nie powinno byc wiekszych problemow, jak rozumiem.

 

Dzieki

 

nie zakumales :)

 

jak chcesz przekladac lacznie z tylnym dyfrem to jest sporo rzezby m.in z dorabianiem polosi...

 

tylny dyfer sobie po prostu odupsc tylko zostaw ten co masz(R160) lub wzmocnij szpere, najwazniejsze aby przelozenie sie zgadzalo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...