AMI Opublikowano 19 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2010 Oczywiscie na szukajce nie mozna polegac - przegladnalem na szybko tematy w dziale Legacy, ale nic mi to nie rozjasnilo za bardzo. Pytanie - czy ktos przerabial moze temat wkladania skrzyni 6mt z new age do turboantyka? Silnik jak sie domyslam nie jest wyzwaniem przy przekladkach w antyku, a jak wyglada temat skrzyni, polosi, walu, i mocowan tego wszystkiego? Da sie to zrobic latwo, trudno, wcale? Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kashmere Opublikowano 19 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2010 http://www.racingforum.pl/lofiversion/i ... 56419.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 19 Stycznia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2010 kashmere - widze ciezko dzis pracujesz na te "pomuki" Z grubsza widze historia ta sama co w klasyku - polosie beda problemem - chociaz pomyslalem, ze z racji tego, ze Legacy jest chyba szersze sporo -tak na oko- od klasyka, to daloby sie zrobic na oryginalnych polosiach z new age. Czy osie przednie nie sa problemem? No i oczywiscie najbardziej ciekawe sa te inne, "jakies niespodziewane rzeczy" wspomniane przez Azraela Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
komancz Opublikowano 19 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2010 kashmere - widze ciezko dzis pracujesz na te "pomuki" Z grubsza widze historia ta sama co w klasyku - polosie beda problemem - chociaz pomyslalem, ze z racji tego, ze Legacy jest chyba szersze sporo -tak na oko- od klasyka, to daloby sie zrobic na oryginalnych polosiach z new age. Czy osie przednie nie sa problemem? No i oczywiscie najbardziej ciekawe sa te inne, "jakies niespodziewane rzeczy" wspomniane przez Azraela uwazam, ze jest to prostsze niz myslisz Jezeli kupisz skrzynie z lat 2001-2004r wraz z walem to wszystko powinno byc plug and play. Nie wiem jakie teraz masz przelozenie w tylnym dyfrze, ale jezeli 3,54 tak jak "stare babcie" to wkladasz skrzynie(do silnika montujesz ja na 4 srubach) musisz zalatwic kolo zamachowe z sti + sprzeglo i rozrusznik z nowszej imprezy bo stary nie spasi(od gt99 wzwyz kazdy pasuje) i laczysz to z tylnym dyfrem. Oczywiscie mowie tu o skrzyni EU/UK ktora centralnie powinna miec 1,1:1 a z przodu 3,9 (tak ma wikeszosc 6mt z 2001-2004r) do tylnego dyfra warto wtedy wsadzic mocniejsza szpere np "plytke" i wszystko bedzie banglac. Poloski z legacy przednie o ile ze starej skrzyni wystaja krotkie poloski to tez spasuja. Mechanizm zmiany biegow to juz pikus- zakladasz na nitonakretki do tunelu i ogien Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 19 Stycznia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2010 Poloski z legacy przednie o ile ze starej skrzyni wystaja krotkie poloski to tez spasuja Musze przyznac, ze tego kawalka nie kumam - ale moze musze poszperac za obrazkami pogladowymi. Czyli wlasciwie skladam to na polosiach z antyka, czy z new age'a? Jesli z antyka, to czy wytrzymaja? Co z tylem - trzeba dorabiac poloski? czy jednak jakos sie da podpiac new age'owe i zmiescic to wszystko w budzie? Ew. gdzie bedzie wystepowal problem? Co z dlugoscia walu napedowego? Na razie nie mam zadnego dyfra, ani nawet jeszcze antyka - ale zalozmy, ze wszystko by szlo razem z dyframi i polosiami az do hubow przykladowo. Na razie rozwazam pewna koncepcje Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
komancz Opublikowano 19 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2010 Czyli wlasciwie skladam to na polosiach z antyka, czy z new age'a? Jesli z antyka, to czy wytrzymaja? z antyka o ile nie zmeczone moga byc, beda pasowaly na wieloklin krotkiej poloski 6mt z lat 2001-2004, w moim ex gtku jezdza do teraz na 310km i 400nm i maja sie dobrze Co z tylem - trzeba dorabiac poloski? czy jednak jakos sie da podpiac new age'owe i zmiescic to wszystko w budzie? Ew. gdzie bedzie wystepowal problem? tak jak pisalem wyzej, tylu nie ruszasz jezeli ma 3,54, mozesz wlozyc jakas plytke ale to tez niekonieczne, poloski z legacy tyl tez daja rade, w gt daja rade juz bardzo dlugo... Co z dlugoscia walu napedowego? tak jak napisalem w poprzednim poscie, musisz miec skrzynie z walem napedowym z 6mt (jest krotszy niz 5mt) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 19 Stycznia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2010 A to troche nie zakumalem - zakladajac, ze jest komplet z walem i tyfrem tylnym nie powinno byc wiekszych problemow, jak rozumiem. Dzieki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
komancz Opublikowano 19 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2010 A to troche nie zakumalem - zakladajac, ze jest komplet z walem i tyfrem tylnym nie powinno byc wiekszych problemow, jak rozumiem. Dzieki nie zakumales jak chcesz przekladac lacznie z tylnym dyfrem to jest sporo rzezby m.in z dorabianiem polosi... tylny dyfer sobie po prostu odupsc tylko zostaw ten co masz(R160) lub wzmocnij szpere, najwazniejsze aby przelozenie sie zgadzalo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 19 Stycznia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2010 A to tym bardziej nie zakumalem - co do dyfra - musze zatem zapamietac motyw. Kwestia przelozen jest jasna. Dzieki za rozjasnienie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się