rydzada Opublikowano 16 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2010 Czy turbina w moim GT-ku jest seryjna? Nie wiem, ale według licznika ładuje w porywach nawet do 1,35, a auto ma według hamowni 227 KM i 320 Nm. GT-ek jest z 1999 - teoretycznie 218 KM. Jedyne co odczytałem z turbiny to numery: Z7 14010 060 więcej nie widać z góry. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tzd Opublikowano 16 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2010 Czy turbina w moim GT-ku jest seryjna? Nie wiem, ale według licznika ładuje w porywach nawet do 1,35, a auto ma według hamowni 227 KM i 320 Nm. GT-ek jest z 1999 - teoretycznie 218 KM. Jedyne co odczytałem z turbiny to numery: Z7 14010 060 więcej nie widać z góry. 1,35 i 227 KM? a skąd wiesz, ile ładuje? zegarek? jaki? czy może odczyt z komputera? Jeśli jest takie ładowanie, to mocy trochę malo. Przy seryjnym 0,9 powinno być ok. 218 KM. Seryjna turbina to TD04L. Nie wiem, jakie ma napisy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kashmere Opublikowano 16 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2010 a skąd wiesz, ile ładuje? napisał że według wskaźnika Jeśli jest takie ładowanie, to mocy trochę malo to wszystko zależy od auta. rydzada, subarowskie turbiny są opisane, ale niestety bez zdjęcia osłony i rury dolotowej nic się nie da zobaczyć :neutral: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rydzada Opublikowano 16 Stycznia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2010 Oki, jutro zrobię zdjęcie, bo teraz mi się nie chce - jest minus 18. a jak znajdę więcej czasu, to podjadę się podłączyć do Gdyni pod komputer (Niumen) i zobaczymy, co tam siedzi pod maską. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kashmere Opublikowano 16 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2010 Oki, jutro zrobię zdjęcie nie uda się zobaczyć na fotce. Przez zdjęcie rozumiem odłączenie tych elementów od samochodu, a nie fotografię, ale możesz spróbować, mogę się mylić. :wink: podjadę się podłączyć do Gdyni pod komputer (Niumen) i zobaczymy, co tam siedzi pod maską. komp nie pokazuje jaka jest turbina Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BURi_ Opublikowano 16 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2010 To ile turbo laduje nie ma nic do mocy auta ... jezeli samochód ma coś spaprane to moze jakis złota rączka podbil ciśnienie żeby samochód poprostu jezdził w miare seryjnie ..... przy 1,30 - 1,35 Bara w TD04 powinno byc kolo 250 - 260 KM ;-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam. Opublikowano 16 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2010 To ile turbo laduje nie ma nic do mocy auta ... j przy 1,30 - 1,35 Bara w TD04 powinno byc kolo 250 - 260 KM ;-) :cool: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kashmere Opublikowano 16 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2010 Adam., z td04 raczej się 1,3 bara nie wyciśnie. prawda? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam. Opublikowano 16 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2010 mozna i wiecej, tylko troche przegrzany ladunek bedzie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kruk Opublikowano 17 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2010 Ja bym najpierw podpiął inny wskaźnik i potwierdził czy faktycznie tyle ładuje. Jeśli tak to w drugiej kolejności bym sprawdził wężyki podciśnieniowe od sterowania WG i WG. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzesiek_67 Opublikowano 17 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2010 To ile turbo laduje nie ma nic do mocy auta ... jezeli samochód ma coś spaprane to moze jakis złota rączka podbil ciśnienie żeby samochód poprostu jezdził w miare seryjnie ..... przy 1,30 - 1,35 Bara w TD04 powinno byc kolo 250 - 260 KM ;-) BURi_, czytając Twoje wypowiedzi nabieram bardzo optymistycznego podejścia do otaczającego mnie świata. To dobrze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rydzada Opublikowano 17 Stycznia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2010 Przyjrzałem się dokładnie wskazóweczce. Ładuje do 1,25, w porywach do 1,30. Zegarek firmy Lamco, Blow off - nie widzę symboli, ani logo producenta, oryginalny upust ciśnienia zastąpiony właśnie Blow off-em. 227 KM i 320 Nm to wynik z hamowni nie-ASO z Katowic. Rupiecie - turbo (chyba) i BOW były zakładane w Szwajcarii. Z papierów serwisowych wynika, że gość zgłaszał w ASO, że auto przerywa przy dodawaniu gazu na dużym obciążeniu. Wymienili mu przepływomierz, pompę paliwa na Walbro, podłączali do kompa - chyba nic nie poradzili. Gość się w końcu lekko spotkał z barierką i auto sprzedał. Problem pozostawił dla mnie. To przerywanie mnie wkurza, trzeba uważać, żeby nie przeładować, bo okropnie przerywa. Czasami już przy 1,0 bara, czasami dopiero po 2-3 sekundach na 1,3 bara, a czasami podaje paliwo bez szarpnięć przy maksymalnym ładowaniu. Wężyki podciśnienia wyglądają na szczelne. Podłączenie do kompa i sczytanie parametrów podczas tego szarpania pomoże? Czy trzeba głębiej pogrzebać w osprzęcie, może ominąć Blow off i spiąć seryjny zawór upustowy do kolektora? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kruk Opublikowano 17 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2010 Podłączenie do kompa i sczytanie parametrów podczas tego szarpania pomoże? Czy trzeba głębiej pogrzebać w osprzęcie, może ominąć Blow off i spiąć seryjny zawór upustowy do kolektora? Jak check się nie świeci to ECU uważa że ok więc wpięcie się pewnie niewiele pomoże ale moim zdaniem jak poprzedni właściciel był w ASO i nie dali rady to wybrałbym się do naszych polskich ekspertów - polecam ASO Kocar - nie mam wątpliwości że sobie z tym poradzą :cool: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
k3_zgora Opublikowano 30 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2011 Nie chcę zakładać kolejnego tematu. Używając opcji "szukaj" nie znalazłem konkretnych odpowiedzi a mam pewien problem. Mam WRX 2001 bez katalizatora, wydech Supersprint, dolot Simota oraz nowy program Mapteka. Na pierwszych trzech biegach jedzie tak jak powinien........... prawdziwy ogień. Dopiero na czwartym i piątym biegu podczas przyspieszania turbo przerywa (czyli pompuje, przestaje, pompuje, przestaje). Jest to nie przyjemne, podczas wyprzedzania nie mogę skorzystać z pełnej mocy. Słychać wyraźnie jak turbo przestaje pompować i zaraz po chwili znów pompuje. Byłbym wdzięczny za pomoc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba Opublikowano 30 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2011 Program jest do poprawienia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kruk Opublikowano 31 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2011 Skoro wcześniej było ok to pewnie nie program jest do poprawienia tylko coś padło np. czujnik i trzeba zlokalizować i usunąć problem - zacząłbym od diagnostyki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
k3_zgora Opublikowano 31 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2011 Dzięki za odpowiedzi, w lutym podjadę do mapteka i niech mi to sprawdzą. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ptkrally Opublikowano 31 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2011 Miałem podobny problem - ujawnił się po remapie pojechałem do stroiciela coś tam poklikał i przeszło ale mówił że to selenoid w WRX czasem tak wariuje po ok 2 mieś sytuacja się powtórzyła pojechałem zmów do M.Bieńkowskiego wyciągnął dziada wyczyścił i spokój przez jakiś czas był teraz znów zaczyna świrować .... trzeba będzie go wymienić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dominik_bb Opublikowano 31 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2011 na 100% przerywanie przy obciązeniu to za duze doładowanie i ecu odcina paliwo ( zabezpieczenie przed przeładowaniem) seryjnie GT ma ładowanie ok 0.7-0,8 bara !!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba Opublikowano 31 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2011 Skoro wcześniej było ok to pewnie nie program jest do poprawienia tylko coś padło np. czujnik i trzeba zlokalizować i usunąć problem - zacząłbym od diagnostyki. Czasem w zimie wlasnie wychodzi ze program nie jest do konca dobrze napisany, przy mrozach jest wieksza szansa na przeladowanie bo powietrze bardziej geste. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemeq Opublikowano 31 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2011 przy mrozach jest wieksza szansa na przeladowanie bo powietrze bardziej geste Właśnie ostatnio zaliczyłem boost-cuta znikąd, tak że potwierdzam 8). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kruk Opublikowano 31 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2011 Ale zima nie trwa od wczoraj i mrozy też już były większe i problem z tego co rozumiem wcześniej nie występował - o to mi chodzi. A to że zimne powietrze ma więcej tlenu i turbo więcej ładuje to ja wiem :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba Opublikowano 31 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2011 Wilgoc tez ma znaczenie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
raison Opublikowano 31 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2011 A to że zimne powietrze ma więcej tlenu Rozumiem, że to taki skrót myślowy odnośnie gęstości powietrza? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba Opublikowano 31 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2011 Tlenu jest tyle samo. Jedynie powietrza jest wiecej w jednostce objetosci. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się