Skocz do zawartości

Co to jest i dlaczego robi cyk, cyk,cyk,cyk,cyk,cyk,cyk...


AdaSch

Rekomendowane odpowiedzi

a zawory w 2,5T na benzynie się nie rozregulowują :shock: , no i nie trzeba tego robić i nie robią tego itd

 

jesli rzeczywiscie tak ASO mówi, to wstyd, i nie powinni być ASO :idea: .Daj im może ksiązke gwarancyjną niech przeczytają co sie robi przy 105 tys. :twisted:

 

Oczywiście że sie reguluje , co prawda auta regularnie serwisowane jezdzace na dobrym oleju i paliwie , bez LPG, rzadko tego potrzebują, przy 105k to fakt, ale mówić że sie nie reguluje , lub tego nie robią to lekkie przegięcie :roll: Ale trzeba to sprawdzić przy tym przebiegu, a taka operacja zajmuje góra godzine :cool:

W Twoim aucie masz regulacje za pomoca szklanek i najlepiej wyjąc sinik do regulacji :roll:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jesli rzeczywiscie tak ASO mówi, to wstyd, i nie powinni być ASO .Daj im może ksiązke gwarancyjną niech przeczytają co sie robi przy 105 tys.

 

pokazałem, powiedzieli, że nigdy nie robili bo nigdy nie było trzeba. Gdyby nie to cykanie to wszystko ładnie pracuje cichutko i bezszelestnie. Słychać takie miękkie grzechotanie itd jak "trtrtrtrtr"

 

Powiedzieli, że wiąże się to z wyciągnięciem silnika co samo z siebie jest problemem. Za 1500 km mam 100k i robię rozrząd aby nie kumulować kosztów z przeglądem. Oferta cenowa jest BARDZO dobra, tj 30 % mniej niż myślałem o ile nie trzeba wymienić pompy wody.

 

Ponieważ książka serwisowa i wpisy asowe to priorytet zastanawiam się czy nie zrobić co trzeba w aso a potem pojechać do kogoś :wink: kto lubi i zna się na tych autach, tak na wszelki wypadek osłuchać stetoskopem, posprawdzać ew czułe miejsca, poprawić "dobre popychacze" itp. I nie jest to wykluczone że po drodze z wyjazdem na ferie narciarskie na południu polski of course :wink: :wink: :wink:

 

P.S.

czy też tak coś cyka w Twoim forku czy generalnie zagłuszasz obrotami :mrgreen::twisted: :wink:. Najlepiej to słychać jak jestem w grage. na zewnątrz to raczej.

 

w sobotę zrobię dla spokojności most drewniany blok, przewody paliwowe głowica i cś tam jeszcez co wydaje dźwięki i zrzycę to do wykresu aby zobaczyć czy dane typy dźwięków nachodzą na siebie np pulsowanie węża paliwowego z wtryskami. Zresztą, to mój sposób na aoswców wszystkich marek którzy nic nie słyszą. Zgrać, przeobrazić na obraz i pokazać na wykresie. Wtedy nie ma durnych dyskusji :mrgreen:

 

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kiedyś naprawiłem centrale telefoniczne :mrgreen:

 

nie uwierzył byś jak dużo urządzeń elektronicznych można naprawić/zdiagnozować za pomocą słuchawki z kondensatorem. Nawet oscyloskop przy tym siada. Zawarcia na szynie danych słychać idealnie, zwarcia na ardesach, wachdog procka i hoho, teraz widzę, że sprawdza się to i w mechanice

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W Twoim aucie masz regulacje za pomoca szklanek i najlepiej wyjąc sinik do regulacji

To tak jak i u mnie w EJ205....

taka operacja zajmuje góra godzine

.... razem z wyjęciem silnika?

 

wiąże się to z wyciągnięciem silnika co samo z siebie jest problemem

Tak powiedzieli w ASO??? Klientowi, który przyjeżdża zostawić im kupę kasy za przegląd?

ah to nasze ASO... dla nich wszystko jest problemem :evil: szkoda gadać.

Oferta cenowa jest BARDZO dobra

Tzn ile Ci zaproponowali za duży przegląd i co w nim jest?

o ile nie trzeba wymienić pompy wody

To przy dużym przeglądzie i wymianie rozrządu pikuś, jak już robisz, to rób wszystko :!:

AdaSch - nie wiem co Ty tam palisz ale widac że towar masz dobry

TO FAKT :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak powiedzieli w ASO??? Klientowi, który przyjeżdża zostawić im kupę kasy za przegląd?

ah to nasze ASO... dla nich wszystko jest problemem szkoda gadać.

 

TAK, ale ja od pewnego czasu nie mogę narzekać. Wszystko jest ok, chociaż mam nowy amorek oczywiście jest problem jak kiedyś z nowym bo ta łajza nadmuchuje się wyżej o 1,5 cm niż prawy. Kiedyś mi taki nowy wymieniali na dobry który trzymał około 74cm tyle co lewy

 

Co do wyciągnięcia silnika, to też wolę aby go nie wyciągać jeżeli nie ma potrzeby bo:

 

pewnie ktoś osłabi opaski, pokaleczy węże, pourywa zapinki od kabli, potem poukłada to inaczej, zaczną się problemy z działaniem skrzypieniem i takie tam, no chyba, że FHI o tak genialnie przewidziała, że to bułka z masłem.

 

Tzn ile Ci zaproponowali za duży przegląd i co w nim jest?

Jak napisałem wyżej, robię to na dwa razy czyli rozrząd na 100k i cena na pw a przegląd normalnie na 105k

 

Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 7 lat później...

odgrzeję kotleta bo mam to samo w silniku 2.5 T, tyle odpowiedzi i nic, skoro u mnie tego nie było a jest to co trzeba wymienić aby znów było jak dawniej? wtryski? amortyzatory na przewodach paliwowych(te czarne zaworki) czy cały silnik a może auto? :) ktoś miał takie "cykanie" wymienił coś i jest już cisza? skoro pomijamy, że to nie zawory w głowicach tylko system paliwa? Czekam na odpowiedzi.

 

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy stukanie pojawiło się zimą wraz  z mrozami, czy narastało, czy pojawiło się "z dnia na dzień"  ?

Zanim otrzymam odpowiedź obstawiam ze względu na przebieg i wiek silnika, ze spore szanse na "szklankę"=zawór i zrobić kontrolę luzu zaworowego nawet w twoim aucie możecie zrobić bez wyjmowania jednostki = tak jak ci Carfit napisał w 1-2 godziny; inny temat to ewentualna regulacja tych luzów !!! /wówczas na 100% jednostka do wyjęcia = tym samym czas i pieniądze oraz to na co sam zwracasz uwagę = ewentualne urwane spinki, kostki ale szczególnie te na mankietach i dłoniach/

 

Więc robiąc rozrząd sprawdźcie luzy zaworowe !!!

 

 

I nie zapomnij podzielić się swoim finałem = co było "świerszczem" ?

Edytowane przez 4444
dylematy
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie podobnie cykają wtryski od gazu jak się przełącza na gaz to można to przyówarzyć takie delikatnie słyszalne cykanie :unsure:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...