carfit Opublikowano 15 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2010 a zawory w 2,5T na benzynie się nie rozregulowują :shock: , no i nie trzeba tego robić i nie robią tego itd jesli rzeczywiscie tak ASO mówi, to wstyd, i nie powinni być ASO .Daj im może ksiązke gwarancyjną niech przeczytają co sie robi przy 105 tys. Oczywiście że sie reguluje , co prawda auta regularnie serwisowane jezdzace na dobrym oleju i paliwie , bez LPG, rzadko tego potrzebują, przy 105k to fakt, ale mówić że sie nie reguluje , lub tego nie robią to lekkie przegięcie :roll: Ale trzeba to sprawdzić przy tym przebiegu, a taka operacja zajmuje góra godzine :cool: W Twoim aucie masz regulacje za pomoca szklanek i najlepiej wyjąc sinik do regulacji :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 15 Stycznia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2010 jesli rzeczywiscie tak ASO mówi, to wstyd, i nie powinni być ASO .Daj im może ksiązke gwarancyjną niech przeczytają co sie robi przy 105 tys. pokazałem, powiedzieli, że nigdy nie robili bo nigdy nie było trzeba. Gdyby nie to cykanie to wszystko ładnie pracuje cichutko i bezszelestnie. Słychać takie miękkie grzechotanie itd jak "trtrtrtrtr" Powiedzieli, że wiąże się to z wyciągnięciem silnika co samo z siebie jest problemem. Za 1500 km mam 100k i robię rozrząd aby nie kumulować kosztów z przeglądem. Oferta cenowa jest BARDZO dobra, tj 30 % mniej niż myślałem o ile nie trzeba wymienić pompy wody. Ponieważ książka serwisowa i wpisy asowe to priorytet zastanawiam się czy nie zrobić co trzeba w aso a potem pojechać do kogoś :wink: kto lubi i zna się na tych autach, tak na wszelki wypadek osłuchać stetoskopem, posprawdzać ew czułe miejsca, poprawić "dobre popychacze" itp. I nie jest to wykluczone że po drodze z wyjazdem na ferie narciarskie na południu polski of course :wink: :wink: :wink: P.S. czy też tak coś cyka w Twoim forku czy generalnie zagłuszasz obrotami :wink:. Najlepiej to słychać jak jestem w grage. na zewnątrz to raczej. w sobotę zrobię dla spokojności most drewniany blok, przewody paliwowe głowica i cś tam jeszcez co wydaje dźwięki i zrzycę to do wykresu aby zobaczyć czy dane typy dźwięków nachodzą na siebie np pulsowanie węża paliwowego z wtryskami. Zresztą, to mój sposób na aoswców wszystkich marek którzy nic nie słyszą. Zgrać, przeobrazić na obraz i pokazać na wykresie. Wtedy nie ma durnych dyskusji pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Letkas Opublikowano 15 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2010 AdaSch - nie wiem co Ty tam palisz ale widac że towar masz dobry :cool: Z takim słuchem to powinieneś kasy pancerne otwierać Zabiłeś mnie tym zgraniem kilku dzwięków, wrzuceniu ich do wykresu i nałożeniu na siebie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 15 Stycznia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2010 kiedyś naprawiłem centrale telefoniczne nie uwierzył byś jak dużo urządzeń elektronicznych można naprawić/zdiagnozować za pomocą słuchawki z kondensatorem. Nawet oscyloskop przy tym siada. Zawarcia na szynie danych słychać idealnie, zwarcia na ardesach, wachdog procka i hoho, teraz widzę, że sprawdza się to i w mechanice Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tzd Opublikowano 16 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2010 W Twoim aucie masz regulacje za pomoca szklanek i najlepiej wyjąc sinik do regulacji To tak jak i u mnie w EJ205.... taka operacja zajmuje góra godzine .... razem z wyjęciem silnika? wiąże się to z wyciągnięciem silnika co samo z siebie jest problemem Tak powiedzieli w ASO??? Klientowi, który przyjeżdża zostawić im kupę kasy za przegląd? ah to nasze ASO... dla nich wszystko jest problemem szkoda gadać. Oferta cenowa jest BARDZO dobra Tzn ile Ci zaproponowali za duży przegląd i co w nim jest? o ile nie trzeba wymienić pompy wody To przy dużym przeglądzie i wymianie rozrządu pikuś, jak już robisz, to rób wszystko :!: AdaSch - nie wiem co Ty tam palisz ale widac że towar masz dobry TO FAKT Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 16 Stycznia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2010 Tak powiedzieli w ASO??? Klientowi, który przyjeżdża zostawić im kupę kasy za przegląd? ah to nasze ASO... dla nich wszystko jest problemem szkoda gadać. TAK, ale ja od pewnego czasu nie mogę narzekać. Wszystko jest ok, chociaż mam nowy amorek oczywiście jest problem jak kiedyś z nowym bo ta łajza nadmuchuje się wyżej o 1,5 cm niż prawy. Kiedyś mi taki nowy wymieniali na dobry który trzymał około 74cm tyle co lewy Co do wyciągnięcia silnika, to też wolę aby go nie wyciągać jeżeli nie ma potrzeby bo: pewnie ktoś osłabi opaski, pokaleczy węże, pourywa zapinki od kabli, potem poukłada to inaczej, zaczną się problemy z działaniem skrzypieniem i takie tam, no chyba, że FHI o tak genialnie przewidziała, że to bułka z masłem. Tzn ile Ci zaproponowali za duży przegląd i co w nim jest? Jak napisałem wyżej, robię to na dwa razy czyli rozrząd na 100k i cena na pw a przegląd normalnie na 105k Pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Alpin Opublikowano 19 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2010 AdaSch, ten artykuł może Ci się przydać Diagnozowanie uszkodzeń mechanicznych silników spalinowych metodami wibroakustycznymi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AlexClyde Opublikowano 19 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2017 odgrzeję kotleta bo mam to samo w silniku 2.5 T, tyle odpowiedzi i nic, skoro u mnie tego nie było a jest to co trzeba wymienić aby znów było jak dawniej? wtryski? amortyzatory na przewodach paliwowych(te czarne zaworki) czy cały silnik a może auto? ktoś miał takie "cykanie" wymienił coś i jest już cisza? skoro pomijamy, że to nie zawory w głowicach tylko system paliwa? Czekam na odpowiedzi. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
4444 Opublikowano 19 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2017 (edytowane) Czy stukanie pojawiło się zimą wraz z mrozami, czy narastało, czy pojawiło się "z dnia na dzień" ? Zanim otrzymam odpowiedź obstawiam ze względu na przebieg i wiek silnika, ze spore szanse na "szklankę"=zawór i zrobić kontrolę luzu zaworowego nawet w twoim aucie możecie zrobić bez wyjmowania jednostki = tak jak ci Carfit napisał w 1-2 godziny; inny temat to ewentualna regulacja tych luzów !!! /wówczas na 100% jednostka do wyjęcia = tym samym czas i pieniądze oraz to na co sam zwracasz uwagę = ewentualne urwane spinki, kostki ale szczególnie te na mankietach i dłoniach/ Więc robiąc rozrząd sprawdźcie luzy zaworowe !!! I nie zapomnij podzielić się swoim finałem = co było "świerszczem" ? Edytowane 19 Marca 2017 przez 4444 dylematy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adaśko Opublikowano 21 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2017 U mnie podobnie cykają wtryski od gazu jak się przełącza na gaz to można to przyówarzyć takie delikatnie słyszalne cykanie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AlexClyde Opublikowano 21 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2017 gdybym miał LPG to mógłbym wykluczyć wtryski benzynowe itd, ale niestety albo i stety auto tylko na PB śmiga:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się