Jump to content

Tak dla podniesienia własnego EGO


Wiatrak

Recommended Posts

Dzisiaj na parkingu pod pracą, tylko pojechał mój forek i jeep wrangler, reszta pseudo 4 napędówek nie wjechała na nieodśnieżony parking, czyli jakieś quattro czy outlander...

 

Także nie ma lepszej bryki :-)

Link to comment
Share on other sites

wczoraj wyciagalem z ulicy osiedlowej (30cm sniegu i lod podspodem) 4 auta w tym audi a4 quattro* na oponach zimowych

 

holownik to forester 2.0 MT '99 uwaga uwaga na oponach wielosezonowych :wink:

 

* - podpowiedzialem wlascicielowi zeby zapial reczny na 1-2. zabek i juz dalej pojechal bez przeszkod

Link to comment
Share on other sites

Ja nie mam co do tego wątpliwości że to najlepsza bryka. Sam mam na koncie wyciaganie RAVki.

a jak ktoś chce zobaczyć co potrafi SUBRU niech looknie tu http://studio.wp.pl/i,subaru-wyciaga-ti ... wideo.html

To ja napisze tak jak dzieci neostrady: FOTOMONTAŻ!!! :mrgreen:

Link to comment
Share on other sites

To ja napisze tak jak dzieci neostrady: FOTOMONTAŻ!!! :mrgreen:

Mówi się "FAKE!" :twisted:

 

 

PS. Może jednak któryś z modów przeniesie ten wątek w należne mu w offtopicu miejsce? (może np. połączyć z "kopaniem leżącego"?)

Link to comment
Share on other sites

A jak holujecie Forkami z AT :idea: :?: Trzeba coś specjalnie zrobić aby AT / konwerter nie padły wyciagając RAV'kę z zaspy :?:

Kopanie leżącego to rzadna sztuka ale czasem wypadałoby pomóc a szczerze mówiąc to trochę się obawiam holowania..

Link to comment
Share on other sites

PS. Może jednak któryś z modów przeniesie ten wątek w należne mu w offtopicu miejsce? (może np. połączyć z "kopaniem leżącego"?)

Słuszna uwaga :idea:

 

A sio mi z tym wątkiem do offtopa :twisted:

Link to comment
Share on other sites

Trzeba coś specjalnie zrobić aby AT / konwerter nie padły wyciagając RAV'kę z zaspy

Nigdy się nad tym nie zastanawiałem, po prostu zapiąłbym "1" i do przodu, ale faktycznie nie wiem, jak zachowa się A/T pod dużym obciążeniem (i gdy np. nie ma możliwości utraty przyczepności) - ma ktoś jakieś doświadczenia w tym względzie?

Link to comment
Share on other sites

jak masz chlodnice oleju skrzyni to nie ma problemu. dodatkowo pomaga zapiecie 1 biegu (wymuszony podzial napedu 50:50)

dzieki, chłodniczkę AT już mam ale przy 5km/h chłodzenie raczej niewielkie jest... ech, a była wczoraj okazja wypróbować moc mojej Beki na 3 osiowej cysternie z Shellgasu :grin: skończyło się jednak tradycyjnie - łopatą :mrgreen:

 

Potestowałem jednak wczoraj zakopywanie/odkopywanie się (dla bezpieczeństwa niedaleko domu i łopaty :wink: ) i jestem pod wrażeniem chociaż mam świadomość, że Tribeca nie jest przez producenta przewidziana do wypadów w teren :wink: - jednak ani razu nie miałem najmniejszych problemów - szczególnie na R wyjeżdżając z prakingu pełnego błota pośniegowego (nie było gdzie wyjść - błoto równo z podłogą - dlatego parking był pusty :grin: ) - wyjechałem bez najmniejszego poślizgu płynnie tylem..

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...