mlb Opublikowano 25 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2010 Spróbuj przejażdżki Outlanderem choć odradzam 2,0 turboklekota. No właśnie. Przed kupnem Forka też przyglądałem się Outlanderowi, miałem jazdę próbną. Niezłe auto, wszystko byłoby fajnie gdyby nie ten silnik... naprawdę mogliby wsadzić tam coś lepszego. :? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 25 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2010 pewnie niemcy dopłacają bo to taniej oddać i dopłacić niż oddać na recycling i zapłacić za przetworzenie :] na poważnie, to faktycznie, to jakiś wariacki pomysł, jest tyle dookoła lepszych jednostek diesel. jak dla mnie bardzo niezrozumiała decyzja. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartZ Opublikowano 26 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2010 ...jak dla mnie bardzo niezrozumiała decyzja. Względy finansowe? Przyzwyczajenie europejczyków? Stereotypy? :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GREGG Opublikowano 26 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2010 Względy finansowe? Przyzwyczajenie europejczyków? Stereotypy? ten silnik kupili od vw jeszcze zanim niemcy przeszli na CR, pewnie sprzedaje sie dobrze wiec kontynuują, a dla wybrednych są przecież 2.2 HDI rodem z PSA :wink: (chyba ze w modelu po lifcie juz ich nie wkładają?) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 26 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2010 HDI generalnie rządzi, wszyscy rządzą poza VW z PD i kle, kle, kle, kle, kle, kle, kle, kle, kle, kle, kle, kle... buhahah 2 fazy wtrysku kiedy inni mają już chyba 5 i 7 a te zacofane nasienie dopiero wchodzi w CR ciekawe jakie były przesłanki do trzymania się tak utopijnej technologii. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartZ Opublikowano 29 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2010 buhahah 2 fazy wtrysku kiedy inni mają już chyba 5 i 7 a te zacofane nasienie dopiero wchodzi w CRciekawe jakie były przesłanki do trzymania się tak utopijnej technologii. Hiszpańska precyzja, niemiecki temperament... A poważnie, tez się wielokrotnie nad tym zastanawiałem (trzeba przyznać, że klekot PD jest jedyny w swoim rodzaju... ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartZ Opublikowano 29 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2010 Względy finansowe? Przyzwyczajenie europejczyków? Stereotypy? ten silnik kupili od vw jeszcze zanim niemcy przeszli na CR, pewnie sprzedaje sie dobrze wiec kontynuują, a dla wybrednych są przecież 2.2 HDI rodem z PSA :wink: (chyba ze w modelu po lifcie juz ich nie wkładają?) czyli: względy finansowe, przyzwyczajenie europejczyków, stereotypy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Acinski Opublikowano 3 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2010 Zdecydowanie tak, najlepsiejszy jest Forek II 2.0XT przed liftem Oczywiście, nie jest wykonany już tak solidnie jak S-turbo, ale nieco ładniejszy i tym wygrywa ... Ale S-Turbo to klasa sama w sobie. Dość mały w stosunku do następców, przynajmniej z wyglądu ale jego prostota konstrukcji nie ma sobie równych. Stary dobry mechaniczny pojazd. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emotorsport Opublikowano 3 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2010 Ten stary dobry dobry mechaniczny pojazd S-Turbo głównie różni się od XT zewnętrznymi blachami.... i wyglądem.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Acinski Opublikowano 3 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2010 Ten stary dobry dobry mechaniczny pojazd S-Turbo głównie różni się od XT zewnętrznymi blachami.... i wyglądem.... No to mnie konia zrobił jeden taki posiadacz Trzeba więcej na tym forum przeczytać jak widzę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
burzum Opublikowano 3 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2010 Ten stary dobry dobry mechaniczny pojazd S-Turbo głównie różni się od XT zewnętrznymi blachami.... i wyglądem.... No to mnie konia zrobił jeden taki posiadacz Trzeba więcej na tym forum przeczytać jak widzę. no i jeszcze AVCS i pare waznych detali. Zmian na korzysc w XT bylo troche. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 4 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2010 avcs tylko z automatem szkoda, że subaru nie wprowadziło pierwsze diesla ze zmiennymi fazami rozrządu, ale prymat jest i tak w Japonii ci kretyni z vw w pojedynczych silnikach stosują zminne fazy i to nie dla poprawienia osiągów a dla zmieszczenia się w normach ekologicznych. już od dawna nissan ma neo, honda i-vtec a toyota bardzo fajny vvti-l a te jełopy nie są wstanie tego ogarnąć. Zapóźnienie technologiczne jak z CR chyba z 8 czy 10 lat ale czemu by się znowu nie poznęcać nad szajswagenami link ze głównej strony VW to czadowe pokrętło na światła, ta kwadratowa kanciasta manetka, ten czarny beznadziejnie beznamiętny plastik to wszystko to totalna kompromitacja o plastikowej kierownicy nie wspominając. I to w aucie klasy premium wystawionego na głównej stronie passata! Chyba, że passaty to tylko dla policji, rolników i auta firmowe bo wstyd takie coś dla siebie kupić o dzięki Ci świecie, że przynajmniej mondeo cieszy oczy na ulicy, dzięki za normalne kierunkowskazy a nie debilny zlewajacy się niemiecki patent w światłach stopu ciekawe czy kiedykolwiek zmienię zdanie w temacie VW. Muszą chyba wymienić część ekipy tak jak zrobili to w BMW i mitsu. Przez tego durnego francuza mitsu popadło w zapaść ale na szczęście już wróciło/wraca do formy edit: zapomniałem dodać zdekodowane przez google oznaczenie http://www.google.com/search?client=ope ... 8&oe=utf-8 TDI - Tylko Dla Idiotów pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tzd Opublikowano 4 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2010 to czadowe pokrętło na światła Znam przypadek, że ten plasticzek dookoła pokrętła pękł sam z siebie, z powodu ... drgań samochodu... Passat 2.0 TDI z 2007 r... żenada Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartZ Opublikowano 5 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2010 to czadowe pokrętło na światła Znam przypadek, że ten plasticzek dookoła pokrętła pękł sam z siebie, z powodu ... drgań samochodu... Passat 2.0 TDI z 2007 r... żenada To no poznęcajmy się jeszcze Ja miałem takiego paska 2.0 TDi z 2007 (ale służbowy był :!: ) i uchwyty wewnętrzne na drzwiach przednich trzeszczały, a ich dwie części przesuwały się jedna względem drugiej jakby miały ze 20 lat nie wspominając o krawędziach ostrych jak noże; deska rozdzielcza przed pasażerem wydawała odgłos jak plastikowe pudełko; w pasku kumpla, który odbierał swojego razem ze mną, a który robił 15 000 km rocznie turbina padła po 20 000 i jeszcze parę innych smaczków - tragedia :!: :shock: I niestety AdaSch, ale masz rację - osobiście pokrętło świateł mogę jeszcze wybaczyć, ale dźwignie są poprostu straszne :!: :? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartZ Opublikowano 5 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2010 Ten stary dobry dobry mechaniczny pojazd S-Turbo głównie różni się od XT zewnętrznymi blachami.... i wyglądem.... Taaa, nawet gabaryty są niemal identyczne, przetłoczenia boczne też są podobne; zupełnie inna jest tylna klapa (o niebo ładniejsza ), pas przedni no i środek. Z drugiej strony szkoda, że zrezygnowali z symetrycznych zegarów... :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się