adalbert74 Opublikowano 22 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2010 Quashqai+2 tak z ciekawości - X-triala nie testowałeś ?? Mont - nie - odpadł w przedbiegach... ale ze względów stricte subiektywnych... Nie podoba mi się ... po prostu. Brzydal Forek to przy nim IMHO - miss dróg ... albo raczej mister Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kodanski Opublikowano 22 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2010 X-tral to był mój faworyt dopóki mnie nie oświeciło, że forka mogę mieć za podobne pieniądze. Nie wiedzieć czemu przez długi czas nie pokusiłem się o sprawdzenie cen subarynek. Szczęśliwie nie było za późno :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
harpie Opublikowano 22 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2010 tak z ciekawości - X-triala nie testowałeś ?? Tylko go oglądnąłem w salonie - zwyczajnie mi się nie podobał. Zwłaszcza relingi dachowe - jakiś koszmarny grzyb, wielkie, zabudowane, nie wiadomo jak coś do tego przyczepić. Nie wyobrażam sobie zakładania tam bagażnika dachowego, nart. Często zakładam boxa na dach i muszę go dokręcić od spodu do poprzeczek, nie dość , że jak auto jest wyższe, to jest trochę trudniej, to jeszcze coś takiego.... koszmar. Niestety nowa amerykańska wersja Outbacka ma coś podobnego na dachu. Jakaś moda, czy co? Co do okna dachowego, to chyba Tiguan ma najfajniej rozwiązany patent. Otwierane i jeszcze większe niż w Forku. Dodatkowo jakby trochę fajniej wykończyli - nie widać blachy i smaru od prowadnic od środka..... Do Mitsu zaproponowali mi fabrycznego chipa bez utraty gwarancji i taką wersję testowałem. Za to dodatkowe rozkładane fotele w bagażniku.....hmmm. Usiadłem sobie na nich... może by się nadały do podwiezienia dzieciaków do szkoły. Ale na "trasę", taką powyżej 5km to już raczej nie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 22 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2010 Nissan Q to straszne G....O Ale się narobiło... Dobrze, że ja go nie kupiłem... x-trail gt tylko na japonię a tam silniczek 2,5 turbo380 KM ale fakt, te relingi no i nie stały napęd go wykluczyły Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mont Opublikowano 23 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2010 Do Mitsu zaproponowali mi fabrycznego chipa bez utraty gwarancji i taką wersję testowałem pic na wodę fotomontaż mam chipa i daje kopa przy określonych obrotach, temp. , prędkości przez zwiększenie dawki paliwa. Dobre przy wyprzedzaniu ale kiedyś mnie tak kopnął na zakręcie przy załączonym 2WD (nie często używam) i miałem problem z zapanowaniem nad autkiem :razz: Otóż uroczyście oświadczam, że ten Nissan Q to straszne G....O kupując 2lata temu Suzuki znajoma pracująca w tym salonie ale w dziale Nissana przestarzegała nas przed awaryjnością tego drugiego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WojtekS Opublikowano 14 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2010 I wszystko jasne, jak na załączonym obrazku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej Koper Opublikowano 14 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2010 Maja pełne magazyny tych najgorszych MY'09 to je musza wcisnąć Faktycznie z 7 sztuk XT bylo.... :wink: ....chyba po 130 tys....jak pamietam :roll: ale juz nie ma P.S MY'10 beda dopiero robione w czerwcu 2010 W czerwcu beda robione ale MY11... ps.warto sie podszkolic i nie mylić..... roku produkcji z modelem :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 14 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2010 W czerwcu beda robione ale MY11... czyli nic się nie zmienło ja swojego MY06 też kupiłem w roku 2005 pierwsza partia niestety, oglądałem w folderach forki ze spoilerem, ale go nie było, potem mi powiedzieli, że żaden problem ale trzeba wiercić w klapie z czym się nie mogłem zgodzić i zostałem do dzisiaj bez może się komuś pałęta po magazynie to chętnie kupię i przykleję Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej Koper Opublikowano 14 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2010 może się komuś pałęta po magazynie to chętnie kupię i przykleję Sprawdzę :cool: ...jakby co dam znac :wink: AK Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cuba...64XS Opublikowano 20 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2010 Widze że Pan Andrzej się przede mną wypowiedział - pozdrawiam. Miałem link wkleić z turbokamery... Teraz nie wiem :wink: cóż tam, raz się żyje 8) może mnie nie zlinczuje od razu, pozwoli dożyć wakacji http://vod.onet.pl/turbo-kamera,turbo-k ... cinek.html Pozdrawiam użytkowników Leśnika i uciekam na swoje rejony Legasia Kuba Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 20 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2010 ciekawostka z tymi sprzęgłami, ja swoje spalem przy przebiegu około 80k, ale ja ewidentnie nie umiem cofać w górach w głębokim sniegu. Do przodu łatwo bo hillholder ale do tyłu, to niezły syf. Teraz staram się odp parkować. Może ten wsteczny jest za szybki? kilka osób znam które tym jeżdżą i nic nigdy nawet nie pisnęli na temat sprzęgła. Natomiast każdy właściciel boxera diesla skarży się, ze jedynka jak w ciężarówce, bardzo krótka tak aby auto drgnęło potem dłuuuuga dwójka. Wszyscy użytkowali auta z grypy VW z tdi. No może koleżanka od legacy nie bo wiecznie zalicza bardzo czerwone pole i dwójka wychodzi tez mono i wysoko aż auto wyrywa, ale ze sprzęgłem nic się nie dzieje czytaj nie śmierdzi. pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartZ Opublikowano 21 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2010 Spoko, bez paniki. Kupuje Auto Świata od dawna i ZAWSZE wygrywają samochody niemieckie. Jeśli nie wygrywają to znaczy że wygrała Skoda albo nie było ich w ogóle w teście. To nie jest tak - jeżeli nie było ich w teście, to i tak wygrywają... :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andgoldi Opublikowano 21 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2010 ciekawostka z tymi sprzęgłami, Do przodu łatwo bo hillholder ale do tyłu, to niezły syf. pozdro Ale Hillholder działa także na wstecznym... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GREGG Opublikowano 21 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2010 To nie jest tak - jeżeli nie było ich w teście, to i tak wygrywają... Akurat w tym tygodniu w Motorze jest porównanie aut japońskich i niemieckich i w kategorii SUV Outlander wygrał z Tiguanem :shock: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 21 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2010 ciekawostka z tymi sprzęgłami, Do przodu łatwo bo hillholder ale do tyłu, to niezły syf. pozdro Ale Hillholder działa także na wstecznym... pierwsze słyszę, auto jest na górce przodem do dołu, i hill nie trzymał nigdy, auto się stacza i po zawodach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andgoldi Opublikowano 21 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2010 Jako, że instrukcja nie podaje takiej informacji więc miałem okazje raz czy dwa przećwiczyć zagadnienie i ku mojemu miłemu zaskoczeniu hillholder działał gdy auto znajdowało sie w opisywanej przez Ciebie pozycji. Zauważyłem też, że najskuteczniej system działa wtedy gdy wrzucona jest 1 lub R w zależności od ustawienia pojazdu. Jutro jeszcze raz sprawdzę... Dziś jestem już po "małym jasnym". Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pabler Opublikowano 21 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2010 U mnie też HH trzyma tylko gdy ryjek w górze, a dupka w dole. 8) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andgoldi Opublikowano 21 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2010 Po ponownym przestudiowaniu instrukcji obsługi "Forka" w j.polskim okazuje się, że zostały w niej pominiete trzy akapity w porównaniu do instrukcji w j.angielskim czy holenderskim w rozdziale dotyczacym Hill start assist system - "Hillholdera" Pierwszy pominięty akapit brzmi: "When starting in reverse and using the Hill start assist system, a braking effect may be felt even after the brake pedal has been released. However, this braking effect should disappear once the cluch pedal is released." Po naszemu mowa jest mniej więcej o tym, że: "Ruszając do tyłu przy użyciu "hillholdera" efekt hamowania moze być odczuwalny nawet po zwolnieniu pedału hamulca. Nie mniej jednak efekt hamowania powinien ustąpić po zwolnieniu pedału sprzęgła" Tak czy siak mowa jest o "hillholderze" na wstecznym, czyli jest coś na rzeczy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 21 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2010 ale tylko na płaskim, albo tył na dole. auto nie jedzie dopóki mu nie każesz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartZ Opublikowano 22 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2010 Zatem zależy co kto lubi i po co kupuje SUVa. Masz rację. Forester nigdy nie był dla wszystkich i niech tak pozostanie. Może to brzydko zabrzmi, ale ja nigdy specjalnie nikogo nie przekonywałem do kupna tego samochodu. Do samego samochodu - i owszem, do kupna - nigdy. Do tego trzeba dojrzeć samemu, często wydać kilka razy na "skórki", "bajerki", żeby przekonać się wreszcie, co tak naprawdę jest w życiu istotne... Dokładnie, wolałbym mieć siostrę w burdelu niż brata w tiguanie... :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andgoldi Opublikowano 22 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2010 ciekawostka z tymi sprzęgłami, Do przodu łatwo bo hillholder ale do tyłu, to niezły syf. pozdro Ale Hillholder działa także na wstecznym... pierwsze słyszę, auto jest na górce przodem do dołu, i hill nie trzymał nigdy, auto się stacza i po zawodach Pragnę zakomunikować, że Start Hill Assist system "Hillholder" działa na 100% gdy tył samochodu jest wyżej niż przód - przynajmniej w moim "Forku". Sprawdzone na Forester 2.0D XS (Luxury)-spec.NL MY10. Test wyglądał następujaco, zjeżdzając z góry zatrzymałem auto, nastepnie trzymajac wciśnięty pedał hamulca oraz sprzęgła wrzóciłem wsteczny bieg po czym zwolniłem pedał hamulca i potym zabiegu auto nie stacza się przodem w dół tylko stoi w miejscu około 2 sek. po tem standardowo ruszenie do tyłu pod góre jak na płaskim bez stoczenia sie w dół nawet na centymetr. Dla pewności powtórzyłem manewr kilkakrotnie. To moje pierwsze i jedyne SUBARU - nie mam pojecia jak jest w innych czy starszych egzemplarzach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kropkowicz Opublikowano 22 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2010 w starszych jest mechaniczno-hydrauliczny, który nie działa na wstecznym. Ty pewnie masz to jako opcję w sofcie do ebs/esp/cośtam. ah ten postęp Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 22 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2010 ah! nie zauważyłem, że to nowy forek. O tak, tam HH trzyma chwilę a u mnie stale no tak elektronika Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartZ Opublikowano 22 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2010 W instrukcji do OBK I było napisane i pokazane, że HH działa tylko w pozycji "przodem pod górkę" (sprawdziłem, było tak w rzeczy samej). Być może w nowszych konstrukcjach działa "wszędzie" ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartZ Opublikowano 22 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2010 ... Najlepszy jest Forek 2.0XT z 2004 roku bo w tym roku były najlepsze Zdecydowanie tak, najlepsiejszy jest Forek II 2.0XT przed liftem Oczywiście, nie jest wykonany już tak solidnie jak S-turbo, ale nieco ładniejszy i tym wygrywa ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się