maniujr Opublikowano 9 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2010 bo ten nie ma wlotu na dachu http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C10847872 :?: i czy może ktoś wie coś więcej o tym egzemplarzu. można takim potworem jeździć na "zwykłej" Pb95 ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 9 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2010 Nie zawsze mial. Nie pamietam, czy tylko wersje limitowane nie mialy wlotu. [ Dodano: Sob Sty 09, 2010 10:50 pm ] Ten samochod z ogloszenia byl oglaszany takze na tym forum (chyba, ze mi sie z kreska pomylilo, juz nie pamietam) Ogolnie fajnie, tylko chyba brak szybkiej przekladni kierowniczej - nie koniec swiata, ale warto pomyslec o tym w przyszlosci. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szociu Opublikowano 10 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2010 jeździć na "zwykłej" Pb95 ? nawet 98 może nie dawać rady pod obciążeniem jeśli w ukeju nie był przerobiony na kontynentalne paliwo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
owoc666 Opublikowano 10 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2010 A na Racingu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Premo Opublikowano 10 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2010 Tylko na V powerze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 10 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2010 Tylko na V powerze V Powerze Racingu -bo "zwykly" Vpower to raczej nic innego, niz paliwo z dodatkiem jakichs bajeranckich srodkow czyszczacych itp. A tak do Szocia - przypadkiem my97 nie byl jeszcze mapowany na 98 oktanow w Japonii? Chyba dopiero w 1997 wprowadzili do sprzedazy 100oktanowe paliwo, wiec czy przypadkiem dopiero nie kolejne roczniki maja mapy na inne paliwo? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SeQ Opublikowano 10 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2010 Tylko na V powerze V Powerze Racingu -bo "zwykly" Vpower to raczej nic innego, niz paliwo z dodatkiem jakichs bajeranckich srodkow czyszczacych itp. A tak do Szocia - przypadkiem my97 nie byl jeszcze mapowany na 98 oktanow w Japonii? Chyba dopiero w 1997 wprowadzili do sprzedazy 100oktanowe paliwo, wiec czy przypadkiem dopiero nie kolejne roczniki maja mapy na inne paliwo? Też słyszałem taką opinie . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szociu Opublikowano 11 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2010 z doświadczenia WRX RA97 bez zestrojenia średnio chodził nawet na racingu, po zestrojeniu na alacateku auto odżyło Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 11 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2010 Ze remap pozwala koniom odzyc, to kolejna sprawa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maniujr Opublikowano 11 Stycznia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2010 nawet 98 może nie dawać rady pod obciążeniem jeśli w ukeju nie był przerobiony na kontynentalne paliwo. na czym polega ta przeróbka ? remap/strojenie ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szociu Opublikowano 11 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2010 remap=strojenie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maniujr Opublikowano 11 Stycznia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2010 remap=strojenie czyli można zrobić remap -> Pb95/98 i spokojnie jeździć ? zakładam, że na rolkach pokaże trochę mniej kucyków Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Premo Opublikowano 11 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2010 Zastanów sie po co ci ten samochód, do jeżdzenia do pracy, do wożenia rodziny czy do upalania? Jak masz nim upalać to co cie obchodzi jakie paliwo lejesz - najlepiej najlepsze. Jak do roboty to auto bedzie tak dużo palić ze jakie to ma znaczenie czy wlejesz paliwa za 240 czy za 260zł? Ja leje zawsze do wszytskich swoich subarek V powera racinga bo chce żeby moje silniki jezdziły na najlepszym paliwie zeby nic im sie nie stało i żebym spał spokojnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 11 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2010 remap=strojenie czyli można zrobić remap -> Pb95/98 i spokojnie jeździć ? zakładam, że na rolkach pokaże trochę mniej kucyków Oczywiscie warto pamietac, ze remap w tym roczniku wiaze sie z wymiana komputera na jakis aftermarketowy stand-alone. I jak robic mape, to przynajmiej na 98oktanow, z dostepnoscia ktorej to benzyny w Polsce raczej problemu nie ma. A jak jest latwo dostepny pod reka Vpower Racing, to bym mapowal na to - tak jak Premo mowi. Jak juz szalec, to szalec. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Premo Opublikowano 11 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2010 Jak auto jezdzi ok to bym mapy nie dotykał. Chciaż w ogłoszeniach w UK JDM najczęściej zobaczyć można "silnik odbudowany kilka tyśiecy mil temu...." bo idioci angole lali 95. Z tego powdu odbudowywany był silnik w moim Type R a jak już robili, to TSL poszedł na całośc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 11 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2010 To, ze jezdzi ok nie oznacza, ze nie mozna z niego wiecej wycisnac - nawet z grubsza na takim setupie jaki wyszedl z fabryki, moze po wycieciu katalizatora itp. No ale nie zmienia to faktu ,ze sa to tez pewne koszta. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Premo Opublikowano 11 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2010 To trzeba pojechać na hamownie porolkować popatrzeć co sie dzieje z silnikiem i tyle. AMI jakiś spięty jesteś Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 11 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2010 To trzeba pojechać na hamownie porolkować popatrzeć co sie dzieje z silnikiem i tyle. AMI jakiś spięty jesteś Nie, skad taki pomysl? Ale ile by na hamowni nie wyszlo z seryjnej mapy i tak zawsze da sie ja poprawic i wycisnac nieco wiecej, zwlaszcza na dobrym paliwie. Nie twierdze bron Boze, ze to koniecznosc - ale jak sie kupuje samochod do upalania, to sie koni raczej szuka z czasem. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Premo Opublikowano 11 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2010 Kolega jeszcze nie napisał po co mu to auto więc poczekajmy, co do mocy w subaraku to jeszcze nie spotkałem osoby żeby powiedziałą ze ma za dużo :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 11 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2010 Ja mam za duzo Tak obiektywnie patrzac na sprawe I bywaja momenty, kiedy moj samochod mnie przeraza Nie to, zebym nie mogl miec wiecej. Na szczescie to ja uchylam przepustnice Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szociu Opublikowano 11 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2010 Zastanów sie po co ci ten samochód, do jeżdzenia do pracy, do wożenia rodziny czy do upalania? Jak masz nim upalać to co cie obchodzi jakie paliwo lejesz - najlepiej najlepsze. Jak do roboty to auto bedzie tak dużo palić ze jakie to ma znaczenie czy wlejesz paliwa za 240 czy za 260zł?Ja leje zawsze do wszytskich swoich subarek V powera racinga bo chce żeby moje silniki jezdziły na najlepszym paliwie zeby nic im sie nie stało i żebym spał spokojnie. Popieram :!: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maniujr Opublikowano 11 Stycznia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2010 Kolega jeszcze nie napisał po co mu to auto więc poczekajmy po posiadaniu ponad 1,5roku głośnego (Blitz NurSpecR) i twardego (TEIN) WRX'06 i odwiedzaniu wielokrotnie toru poznań (ALT, KJS, SOES, ASJP) szukam "czegoś fajnego" (czytaj niebanalne, szybkie, niekoniecznie super wygodne i oszczędne) spod znaku plejad, ale raczej do jazdy na codzień lub weekendowo sporadycznej (+ ewentualne podnoszenie umiejętności ala SJS s2 czy ASJP, plejady itp - na katowanie TypeR'a chyba nie mam ochoty). zawsze podobała mi się najbardziej buda GT'ka 99/00 i myślałem o "klasyku". nie ukrywam, że na widok TypeR wariuję (wchodzi w grę też STI'06, ale jednak ta dwudrzwiówka niszczy zdecydowanie mocniej...) do tego osiągi TypeR powalają... koszty kosztami, bym chciał oszczędzać to bym został przy TDi, ale na lanie za 5pln/litr chyba nie mam ochoty, stąd pytanie, czy można lać Pb95 lub ewentualnie 98 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Premo Opublikowano 11 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2010 niebanalne, szybkie, niekoniecznie super wygodne i oszczędne To co cie obchodzi co lejejesz? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tzd Opublikowano 12 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2010 koszty kosztami, bym chciał oszczędzać to bym został przy TDi, ale na lanie za 5pln/litr chyba nie mam ochoty To zdanie jest wewnętrznie sprzeczne :!: :shock: Odpowiedź: nie, nie można, jeśli to TypeR to jest to JDM, zestrojone na 100 oktanów. Albo: tak, można. Przez chwilę przy dystrybutorze będzie minimalnie taniej. Ale zacznie Ci stukać, nie jechać, i popsujesz silnik. A wtedy będzie drożej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cypis Opublikowano 12 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2010 ewentualnie lpg ma ponad 100 oktanow a na rozróch pośmigawki 99+ przynajmniej ja tak mam i spalania stukowego nie zaobserwowalem a silnik smiga ok PS przemek nie wiesz czy moj byl po remapi czy na 100 oktanow dalej jest przystosowany?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się