ozimandias Opublikowano 9 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2010 Witam wszystkich , kilka dni temu jak ścisnął mróz i było -18 to przy porannym odpalaniu zapalił się check. Po 3 dniach zgasł i dziś przy odpalaniu na mrozie znowu zaświecił. Czy ktoś się domyśla na co może mieć zły wpływ niska temp.Wcześniej nie było problemu z tą kontrolką , dodam że przymierzam się do wymiany przewodów od świec bo chyba nie są idealne(zwą się supressed ) z góry dzięki za rady Nara ! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
markos007 Opublikowano 9 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2010 przyczyn zapalenia się Check-a może być mnóstwo, ale skoro wiesz że przewody nie są w najlepszym stanie to na pewno od tego trzeba zacząć :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczur75 Opublikowano 9 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2010 ozimandias, wypadałoby zacząć od podpięcia SSMa lub jakiegoś innego kompa i przeczytaniu dlaczego się zaświecił. Przynajmniej wiadomo będzie gdzie szukać. Błądząc po omacku można sporo przepłacić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość IRAZU Opublikowano 9 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2010 ozimandias Masz do ASO Radom około 80 km . Nawet na trybie awaryjnym dojedziesz i Ci za 100 zł zdiagnozują . Przyczyn zapalenia może być ze sto . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paweł M Opublikowano 9 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2010 Witam wszystkich , kilka dni temu jak ścisnął mróz i było -18 to przy porannym odpalaniu zapalił się check. Po 3 dniach zgasł i dziś przy odpalaniu na mrozie znowu zaświecił. Czy ktoś się domyśla na co może mieć zły wpływ niska temp.Wcześniej nie było problemu z tą kontrolką , dodam że przymierzam się do wymiany przewodów od świec bo chyba nie są idealne(zwą się supressed ) z góry dzięki za rady Nara ! Cześć. Wpadnij to zobaczymy gdzie jest problem. Irazu już ma pewne rozeznanie jeśli o nas chodzi :grin: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomekm17 Opublikowano 21 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2010 Witam, u mnie dokładnie to samo, jak jest duzy mróz to miga check, bylem dzis na diagnozie i powiedzielei ze immobilizer. Ale czy on jest az tak czuly na temp? Co robić dalej?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
magna77 Opublikowano 21 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2010 Znalazlem info na forum,ze H6 ma cztery sondy.Ile sond siedzi w OBK MY04 spec.EU i gdzie zlokalizowana jest sonda nr 3.Spedza mi to sen z powiek. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maras Opublikowano 21 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2010 magna77, zacznij spać spokojnie.Istotnie w H6 są 4 sondy. Precyzując, na jednej stronie pierwsza sonda to sonda A/F monitorująca prace mieszanki paliwo/powietrze, natomiast sonda za katalizatorem to czujnik monitorujący pracę katalizatora. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
magna77 Opublikowano 21 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2010 Identycznie w 2,5 ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maras Opublikowano 22 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2010 Niestety nie takie same Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ozimandias Opublikowano 22 Stycznia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2010 Już podpiąłem pod kompa i wiem wypadanie zapłonu na 4 cylindrze, więc pewnie do wymiany przewody i świece (oby to pomogło) jakie przewody polecacie oprócz oryginałów ? [ Dodano: Pią Sty 22, 2010 4:13 pm ] I jeszcze jedno czy Pro Spark to to samo co Elektro Spark bo tylko te drugie widzę w sprzedaży a pierwsze są tu chwalone. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
magna77 Opublikowano 12 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2010 magna77, zacznij spać spokojnie.Istotnie w H6 są 4 sondy. Precyzując, na jednej stronie pierwsza sonda to sonda A/F monitorująca prace mieszanki paliwo/powietrze, natomiast sonda za katalizatorem to czujnik monitorujący pracę katalizatora. Dzieki za odpowiedz,ale mnie bardziej ciekawi ile sond siedzi w wolnymssaku 2.5L MY04 spec. EU.Bylbym wdzieczny za odp. [ Dodano: Czw Lut 18, 2010 6:49 pm ] magna77, zacznij spać spokojnie.Istotnie w H6 są 4 sondy. Precyzując, na jednej stronie pierwsza sonda to sonda A/F monitorująca prace mieszanki paliwo/powietrze, natomiast sonda za katalizatorem to czujnik monitorujący pracę katalizatora. Dzieki za odpowiedz,ale mnie bardziej ciekawi ile sond siedzi w wolnymssaku 2.5L MY04 spec. EU.Bylbym wdzieczny za odp. Troche grzebania i sie udalo.H4 ma polowe tego,co H6.A bylo to, takie logiczne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maras Opublikowano 18 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2010 No to cieszy fakt,że sobie poradziłeś :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
magna77 Opublikowano 19 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2010 No to cieszy fakt,że sobie poradziłeś :wink:[/quoteTo pomogło http://opposedforces.com/parts/legacy/e ... tration_1/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemeq Opublikowano 19 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2010 Zły mróz Odczepilibyście się od Carfita, co...? :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się