Skocz do zawartości

Temperatura oleju w GC8


Misiek

Rekomendowane odpowiedzi

Zależy gdzie się ma czujnik wpięty.. ;)

Różne patenty już słyszałem i po zmianie położenia czujnika temperatura zmieniała się nawet o 10 stopni.

U mnie po mieście mam ok 85-90. Ostatnio jechałem w trasie bardzo grzecznie było zimno to miałem troszkę poniżej 80.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Generalnie minimalna temperatura pracy oleju to 80 stopni i nie powinna być niższa.

 

O i to jest dobrze napisane. Nie wiem, gdzie Wy te czujniki macie pomontowane i jakie one są (te czujniki) ;-) ale 70-75C to jest kompletnie niedogrzany olej.

 

U siebie notuję 90-95C przy spokojnej jeżdzie, przy mocniejszym pociśnięciu (trasa 180-200km/h) ok. 100C.

 

Pozdrawiam

Grzegorz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ponawiam pytanie, co zrobić, żeby była wyższa ?

spójrz na to co qTi napisał, zależy gdzie masz czujnik, może nie wskazuje "realnej" temperatury.

Normalna temp. robocza to jest jak tu piszą koledzy, oklice 90 st. C, i może taką masz tyko nie na wyświetlaczu zegara :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to w takim razie gdzie jest najlepsze miejsce?

w głowicy lub bloku

jam mam wkręcony w boczną ściankę miski,

to złe miejsce

 

[ Dodano: Pią Sty 08, 2010 8:15 pm ]

Ponawiam pytanie, co zrobić, żeby była wyższa ?

 

masz termostat ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale w takim razie w którym miejscu w głowicy

 

masz moze jaką dokładną fotke?

 

w tylnej cześci od ściany grodziowej w magistrali olejowej, kiedyś wklejałem zdjecie ale nie weim gdzie ono jest, moze koledzy pomogą, było to już x razy :cool:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

myślałem ze jest gdzieś jakieś zdjęcie gdzie sama głowica jest z zobrazowaniem gdzie, co i jak.

 

Przecież to jest zdjęcie głowicy :idea: , w dodatku mojej :twisted: , jaśniej już chyba naprawde sie nie da tego pokazać :roll: . wykrecasz ta srubke z głowicy, wkrecasz czujnik najlepiej na taśmie teflonowej i po kłopocie .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

carfit, chyba nie uchwyciłeś całości :wink: wiem, że to jest jasne... przecież w drugim wątku proszę o sprecyzowanie rodzaju gwintu w tym otworze......

może mi tu ktoś odpowie co to za gwint jest, żebym był przygotowany do wymiany, hmm ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

teraz dokładam sobie jedynie temp pleju do boosta, a egt jak się ciepło zrobi, bo chcę czujnik umieścic w kolanku DP (tak Grzesiek_67, w moim DP :mrgreen: :wink: ) za turbo

 

[ Dodano: Pią Sty 08, 2010 11:53 pm ]

myślę, że klucze facoma dadzą radę. dzięki za informacje !

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a egt jak się ciepło zrobi, bo chcę czujnik umieścic w kolanku DP

 

Bo chyba znowu nie kumam :mrgreen:

Dlaczego chcesz termoparę (czujnik EGT) umieszczać w kolanku DP ? Tam to lepiej zamontować szerokopasmową sondę do odczytu AFR.

 

Umieść w kolektorze wylotowym pod 2 lub 4 cylindrem, lepiej pod 4. tam jest najcieplej ze względu na specyfikę seryjnego zasilania benzynowego w Subarakach.

 

Pozdrawiam

Grzegorz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...