Misiek Opublikowano 6 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2010 Co zrobić , aby zimą była wyższa niż 70-75 stopni (płytę już mam) ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ravo Opublikowano 6 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2010 za malo palujesz a tak na powaznie 70-75 stopni przy normalnej jezdzie to chyba jak najbardziej poprawna temp oleju Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kohoshi Opublikowano 6 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2010 z tego co widuję na moim zegarku to jeżdżąc po mieście temp. oleju oscyluje koło 85-90 st. C, poganiany na autostradzie potrafi 100 przekroczyć, no ale ja mam GF8 :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
imgw Opublikowano 6 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2010 u mnie oscyluje w granicach 80 z chlodnica oleju, w korku dochodzi do 90 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qTi Opublikowano 7 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2010 Zależy gdzie się ma czujnik wpięty.. Różne patenty już słyszałem i po zmianie położenia czujnika temperatura zmieniała się nawet o 10 stopni. U mnie po mieście mam ok 85-90. Ostatnio jechałem w trasie bardzo grzecznie było zimno to miałem troszkę poniżej 80. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kruk Opublikowano 7 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2010 Generalnie minimalna temperatura pracy oleju to 80 stopni i nie powinna być niższa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzesiek_67 Opublikowano 8 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2010 Generalnie minimalna temperatura pracy oleju to 80 stopni i nie powinna być niższa. O i to jest dobrze napisane. Nie wiem, gdzie Wy te czujniki macie pomontowane i jakie one są (te czujniki) ;-) ale 70-75C to jest kompletnie niedogrzany olej. U siebie notuję 90-95C przy spokojnej jeżdzie, przy mocniejszym pociśnięciu (trasa 180-200km/h) ok. 100C. Pozdrawiam Grzegorz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Misiek Opublikowano 8 Stycznia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2010 Ponawiam pytanie, co zrobić, żeby była wyższa ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 8 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2010 Wiecej upalac Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kohoshi Opublikowano 8 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2010 Ponawiam pytanie, co zrobić, żeby była wyższa ? spójrz na to co qTi napisał, zależy gdzie masz czujnik, może nie wskazuje "realnej" temperatury. Normalna temp. robocza to jest jak tu piszą koledzy, oklice 90 st. C, i może taką masz tyko nie na wyświetlaczu zegara :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
motorajdy Opublikowano 8 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2010 to w takim razie gdzie jest najlepsze miejsce? jam mam wkręcony w boczną ściankę miski, na 20km oesie dochodzi mi temp do ok 125, ale mam wskaźnik niedokładny bo jest od VW a tam jest kreska na 130 a wczesniej 90 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 8 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2010 to w takim razie gdzie jest najlepsze miejsce? w głowicy lub bloku jam mam wkręcony w boczną ściankę miski, to złe miejsce [ Dodano: Pią Sty 08, 2010 8:15 pm ] Ponawiam pytanie, co zrobić, żeby była wyższa ? masz termostat ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
motorajdy Opublikowano 8 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2010 ale w takim razie w którym miejscu w głowicy masz moze jaką dokładną fotke? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 8 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2010 ale w takim razie w którym miejscu w głowicy masz moze jaką dokładną fotke? w tylnej cześci od ściany grodziowej w magistrali olejowej, kiedyś wklejałem zdjecie ale nie weim gdzie ono jest, moze koledzy pomogą, było to już x razy :cool: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fx Opublikowano 8 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2010 Czy może masz to zdjęcie na myśli ? - odnośnie bloku , bo głowicy nie widziałem... http://img512.imageshack.us/img512/3600 ... edc605.jpg Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablonas Opublikowano 8 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2010 w tylnej cześci od ściany grodziowej w magistrali olejowej, kiedyś wklejałem zdjecie ale nie weim gdzie ono jest, moze koledzy pomogą, było to już x razy :cool: O to się rozchodzi? :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzesiek_67 Opublikowano 8 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2010 Czy może masz to zdjęcie na myśli ? - odnośnie bloku , bo głowicy nie widziałem... Przecież to co wkleiłeś to właśnie głowica. Pozdrawiam Grzegorz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fx Opublikowano 8 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2010 myślałem ze jest gdzieś jakieś zdjęcie gdzie sama głowica jest z zobrazowaniem gdzie, co i jak. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 8 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2010 myślałem ze jest gdzieś jakieś zdjęcie gdzie sama głowica jest z zobrazowaniem gdzie, co i jak. Przecież to jest zdjęcie głowicy , w dodatku mojej , jaśniej już chyba naprawde sie nie da tego pokazać :roll: . wykrecasz ta srubke z głowicy, wkrecasz czujnik najlepiej na taśmie teflonowej i po kłopocie . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fx Opublikowano 8 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2010 carfit, chyba nie uchwyciłeś całości :wink: wiem, że to jest jasne... przecież w drugim wątku proszę o sprecyzowanie rodzaju gwintu w tym otworze...... może mi tu ktoś odpowie co to za gwint jest, żebym był przygotowany do wymiany, hmm ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GeOrGe Opublikowano 8 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2010 1/8NPT - czyli jak masz zegar np. Defi to wkręcasz czujnik bezpośrednio w głowice (nie wiem jakie gwinty maja czujniki innych firm bo miałem styczność tylko z Defi) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fx Opublikowano 8 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2010 Oo. miło. Czyli wychodzi P&P. dzięki :grin: [ Dodano: Pią Sty 08, 2010 11:40 pm ] właśnie gwint mam 1/8 " Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GeOrGe Opublikowano 8 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2010 Tak. a czujnik ciśnienia oleju wchodzi P&P zamiast seryjnego (piszę tak na wszelki wypadek i też ma taki sam rodzaj gwintu jak ten w głowicy). Do wykręcenia tej zaślepki z głowicy lepiej zaopatrz się w dobry i mocny klucz imbusowy, ja lekko nie miałem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fx Opublikowano 8 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2010 teraz dokładam sobie jedynie temp pleju do boosta, a egt jak się ciepło zrobi, bo chcę czujnik umieścic w kolanku DP (tak Grzesiek_67, w moim DP :wink: ) za turbo [ Dodano: Pią Sty 08, 2010 11:53 pm ] myślę, że klucze facoma dadzą radę. dzięki za informacje ! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzesiek_67 Opublikowano 9 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2010 a egt jak się ciepło zrobi, bo chcę czujnik umieścic w kolanku DP Bo chyba znowu nie kumam Dlaczego chcesz termoparę (czujnik EGT) umieszczać w kolanku DP ? Tam to lepiej zamontować szerokopasmową sondę do odczytu AFR. Umieść w kolektorze wylotowym pod 2 lub 4 cylindrem, lepiej pod 4. tam jest najcieplej ze względu na specyfikę seryjnego zasilania benzynowego w Subarakach. Pozdrawiam Grzegorz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się