michal Opublikowano 11 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2005 Bylem ostatnio w Krakowie, a ze miedzy spotkaniami mialem chwile czasu to wrzucilem auto na rolki w V-techu i ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Niuniek Opublikowano 11 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2005 Ten moment podejrzany jakiś niski, ale ogólnie fajnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kowalzki Opublikowano 11 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2005 To wahniecie na poczatku to uslizg kół :?: A moc calkiem przyjemna :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 11 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2005 Nie za dużo coś tej mocy i nie za mało momentu??? Jakoś nie mam przekonania do hamowni V-techu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Polini Opublikowano 11 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2005 No właśnie... 321? Coś dłubnąłeś lekko? :shock: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzysiek_WAWA Opublikowano 11 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2005 Momentu bym powiedział że powinno być ponad 400, a troche mniej mocy, może to hamownia oszukuje. Michał wstąp do VTG lub Jetronica, aby zweryfikować tą moc, to będziemy mieli jakieś porównanie.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leoul Opublikowano 11 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2005 Podstawowa sprawa to nawiew powietrza... jak tego nie było, to moc i moment przede wszystkim mogą być przekłamane Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gr1zly Opublikowano 11 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2005 ja powiem tylko tyle ze hamownia w v-techu nie jest do konca wiarygodna kilku znjaomych robilo u nich pomiary i jak sprawdzili na 2 innych hamowniach to wyszlo ze v-tech zawyza ;/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OZ Opublikowano 11 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2005 Momentu bym powiedział że powinno być ponad 400, a troche mniej mocy, może to hamownia oszukuje. Michał wstąp do VTG lub Jetronica, aby zweryfikować tą moc, to będziemy mieli jakieś porównanie.... polecam taką akcję, wynik i wykresy będą wtedy na przykład ... prawdziwe czyli zgodne z rzeczywistością a nie z krzywymi ustawieniami hamowni tudzież samochodu na niej. 1. Sorki ale gdzie u licha jest nawiew na intercooler i silnik :x jak przypadkiem będziesz jeszcze kiedyś w Kraku to zawsze do nich wstępuj na pomiar oporowy, gdzieś tak za piątym razem wrócisz na lawecie na kapitalny remont do SIP-u nie ma to jak profi pomiar w polandzie, ręce opadają 2. Zaczep z tyłu czemu ma niby służyć? Chyba rozwaleniu napędu jedynie? 3. Świetne rolki, rozumiem że w lecie służą do jazdy na łyżwach a w zimie do ubijania śniegu w Nowej Hucie bo niestety tylko do tego się nadają Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzysiek_WAWA Opublikowano 11 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2005 Momentu bym powiedział że powinno być ponad 400, a troche mniej mocy, może to hamownia oszukuje. Michał wstąp do VTG lub Jetronica, aby zweryfikować tą moc, to będziemy mieli jakieś porównanie.... polecam taką akcję, wynik i wykresy będą wtedy na przykład ... prawdziwe czyli zgodne z rzeczywistością a nie z krzywymi ustawieniami hamowni. Oj Oz.... czepiasz się szczegółów. Gdybym miał wykres seryjny SE to bym go umieścił..... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OZ Opublikowano 11 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2005 sorki, po prostu zwyczajnie wkurwia mnie taka amatorka i nie wiem czemu i komu ma ona niby służyć, michał - podziwiam za odwagę testowania wytrzymałości SE, życzę Ci aby to był pierwszy i ostatni raz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal Opublikowano 11 Maja 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2005 ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal Opublikowano 11 Maja 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2005 ja powiem tylko tyle ze hamownia w v-techu nie jest do konca wiarygodna kilku znjaomych robilo u nich pomiary i jak sprawdzili na 2 innych hamowniach to wyszlo ze v-tech zawyza ;/ Jeden z forumowiczow moze tego nie przezyc. STi Barta mialo ok 10% KM & Nm mniej niz obiecuje producent ;D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 11 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2005 Wydaje mi sie, ze nawiew jednak byl - bo na pierwszej fotce widac cos tam takiego czerwnoego okraglego przed zderzakiem. Michal? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 11 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2005 Tak wlasnie przeczytalem powyzszego posta i skaplem sie ze go mozna zle zrozumiec. Mowiac "to duze czerwone okragle" i do dajac "Michal?" nie mialem na mysli tego, ze Michal jest duzy czerwony i okragly :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal Opublikowano 11 Maja 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2005 Tak wlasnie przeczytalem powyzszego posta i skaplem sie ze go mozna zle zrozumiec. Mowiac "to duze czerwone okragle" i do dajac "Michal?" nie mialem na mysli tego, ze Michal jest duzy czerwony i okragly :wink: Raczej wysoki, chudy i chwilowo "spalony" sloncem niczym Leper po solarium. Jak ktos z Krakusow ma ochote to polecam odwiedzic V-tech i niech sie wypowie. Sa dwie hamownie w klimatyzowanym pomieszczeniiu. Nawiewy tez sa. Mi sie juz nie chce dyskutowac na temat hamowni podwoziowych, bo do niczego konstruktywnego to nie prowadzi, procz nabijania postow. Robilem kiedys test nastu hamowni na terenie Polski i wyszlo, iz skrajne wyniki odbiegaly od siebie o nie wiecej niz 5%. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 11 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2005 Wydaje mi sie, ze nawiew jednak byl - bo na pierwszej fotce widac cos tam takiego czerwnoego okraglego przed zderzakiem. Michal? Takie nawiew na hamowni to jebutny wentylator rozmiarów kolosalnych. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal Opublikowano 11 Maja 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2005 Wydaje mi sie, ze nawiew jednak byl - bo na pierwszej fotce widac cos tam takiego czerwnoego okraglego przed zderzakiem. Michal? Takie nawiew na hamowni to jebutny wentylator rozmiarów kolosalnych. Tak powinno byc... A ze nie jest, to wynik predzej mozna uznac za zanizony, a nie zawyony... Co jednak ciekawe auto spuchlo dopiero na trzecim pomiarze (spadek mocy o 11KM i 12Nm). Poniekad pomaga klima, ale porzadny nawiew musza zrobic. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 11 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2005 Czyli wentylator na biurku nie styknie? :wink: Hmm nio coz, zawsze sie mozna dowiedziec czegos wiecej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 11 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2005 Michał a jak podczas takiego pomiaru wygląda kwestia temperatury silnika? Nie rośnie? wentylatory chłodnicy dają radę? Niemniej coś te wyniki Solberg ma dziwne chociaż jeżeli rzeczywiście ma taką charakterystykę to fajnie bo ma ogromny potencjał. Sprawdzałeś czy Ci nie przeładowuje? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OZ Opublikowano 11 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2005 dopiero za trzecim :wink: kurka, nieźle robią te subaraki, jakby już na linii produkcyjnej wiedzieli, że ktoś wpadnie na dziki pomysł tego typu "pomiarów", no nic, przeżyłeś - o dziwo. Mają klimę powiadasz, no to pomiary muszą byc profi :? dobra, to i tak niczego nie zmieni, hardcorowcy do vtechu, reszta znajdzie inne miejsca w razie nagłej potrzeby wykazania się wielką mocą Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 11 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2005 dobra, to i tak niczego nie zmieni, hardcorowcy do vtechu, reszta znajdzie inne miejsca w razie nagłej potrzeby wykazania się wielką mocą Wiesz są tez hamownie które czasem z nieznanych powodów pokazują nieprawdopodobnie małą moc..... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OZ Opublikowano 11 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2005 Michał a jak podczas takiego pomiaru wygląda kwestia temperatury silnika? Nie rośnie? wentylatory chłodnicy dają radę? Niemniej coś te wyniki Solberg ma dziwne chociaż jeżeli rzeczywiście ma taką charakterystykę to fajnie bo ma ogromny potencjał. Sprawdzałeś czy Ci nie przeładowuje? temp silnika nie zdążyła urosnąć po trzech razach ale za to w dolocie miał minimum 100-110C i to jest zabójcze, nie widzę tam czujnika temp. powietrza do kompa, mam nadzieję że mają i podpinają, w każdym razie powinni, jeżeli nie to chyba są wysoko ubezpieczeni od fakapów, które wcześniej czy później nastąpią albo już nastapiły, Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 11 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2005 OZ nie przesadzaj. Ja nie znam aż tak dobrze seryjnego ECU Subaru ale na pewno po wykryciu wysokich ACT najpier odpala natrysk na IC, potem pewnie ogranicza doładowanie, przesuwa zapłon i robi masę rzeczy żeby uchronić silnik. Fordowe ECU z 1995 roku jeżeli stwierdzi ACT powyżej 80 stopni to ogranicza doładowanie do 0.6 bar. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OZ Opublikowano 11 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2005 dobra, to i tak niczego nie zmieni, hardcorowcy do vtechu, reszta znajdzie inne miejsca w razie nagłej potrzeby wykazania się wielką mocą Wiesz są tez hamownie które czasem z nieznanych powodów pokazują nieprawdopodobnie małą moc..... nie chcę tu walić wykładu na temat budowy hamowni i jej wyważania czy kalibrowania bo i po co (mam zresztą za małą wiedzę "elektroniczną"), hamownia, którą przedstawiono na zdjęciach nie spełnia podstawowych warunków bezpieczeństwa dla samochodu, po wykresie widać też inne błędy, które sa łatwe do usunięcia aczkolwiek dość kosztowne w realizacji, każdy ma własny rozum i własne auto, no offence. Nie znam hamowni w Polsce z błędem "zbyt małej mocy". Znam wielu właściecieli pseudo mocnych fur, którzy mocno byli zdziwieni że ich boskie wręcz autka z setkami wyimaginowanych koni w starciu z rzeczywistością ..... i prawie rwali włosy z łebków Fizyka i komputerki sa tutaj nieubłagane i stety maja rację. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się