Skocz do zawartości

Cyna IX 16 Stycznia 2010


raju

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 504
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

z przykroscia donosze, ze ta edycje musze odpuscic z uwagi na finanse i wylizywanie sie mojej wanny z ostatnich ran. :cry: :???:

szkoooda bo fajnie byloby Was zobaczyc w takim skladzie!

zdrooowka Wszystkim i udanej zabawy!!!

a zdjec i filmow robic duuuzo!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie seria to seria, nie zadawajcie głupich pytań, czy z przelotem mogę sie w pisać tu czy tam, a czy może z remapem też, sie załapie, kurde, każdy z nas wie, co ma zrobione w samochodzie i gdzie powinien się zgłosić. Jak oszuka to jakby narobił do własnego gniazda co odpowiednio potraktujemy na forum. Ja np nie chce mieć w klasie choćby trochę długbniętnego innego auta a na pewno nie GT. Kto lubi przeróbki, udoskonalenia jest na to odpowiednia klasa, co Cyna to te same problemy, czy tak trudno zrozumieć, co to znaczy seria i znaleźć dla siebie odpowiednią klasę?

Zeszła Cyna miała dosyć dziwny podział, bo trafiłem do jednego worka z STi i to w większości nieseryjnymi a to raczej nie miało sensu. Tez bym mógł zrobić wydech, remap i się cieszyć że klepie innego forka który uczciwie zgłosił się w odpowiedniej klasie!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja np nie chce mieć w klasie choćby trochę długbniętnego innego auta a na pewno nie GT.

 

Mój legac, technologia sprzed 15 lat, zwierzał mi się wczoraj, że marzy o pojechaniu z Twoim nowym super forkiem w jednej klasie. I co mu teraz powiem? :roll:

 

:mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To jest rajd i trzeba być twardym, nie zawsze są idealne warunki. Jeździć trzeba umić...

 

Ale nie ma 218, czyli tyle co seria, a wiadomo że GT po jakichkolwiek modyfikacjach klepie STI co dopiero np. forka, więc...

 

Ja np nie chce mieć w klasie choćby trochę długbniętnego innego auta a na pewno nie GT.

 

Zeszła Cyna miała dosyć dziwny podział, bo trafiłem do jednego worka z STi i to w większości nieseryjnymi a to raczej nie miało sensu.

 

Nie można cały czas narzekać że coś jest nie tak, kto nie da rady zrezygnuje, kto się rozwali znaczy że nie umie jeździć albo miał pecha, ja tak uważam. Po co pisać ciągle na forum że cos jest nie tak, jest impreza, kto jedzie to znaczy że decyduję się na warunki. Cieszmy się, że w końu udało się zorganizować zimową CYNĘ.

 

to w końcu jak narzekamy czy cieszymy się, że jest Cyna :?:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kto lubi przeróbki, udoskonalenia jest na to odpowiednia klasa, co Cyna to te same problemy, czy tak trudno zrozumieć, co to znaczy seria i znaleźć dla siebie odpowiednią klasę?

 

Kuba, a czy wiesz jak czuje się zwykły zjadacz chleba z seryjnym układem hamulcowym :roll: :?: Wiesz co to znaczy seria :?: :!: :twisted:

Wydech to pikuś...

Pan pikuś :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mój legac, technologia sprzed 15 lat, zwierzał mi się wczoraj, że marzy o pojechaniu z Twoim nowym super forkiem w jednej klasie. I co mu teraz powiem? :roll:

Będzie kolejny blog? :mrgreen: :wink:

Kuba, a czy wiesz jak czuje się zwykły zjadacz chleba z seryjnym układem hamulcowym :roll: :?:

:mrgreen: Już wiesz jak się czuje :neutral:

 

:mrgreen: :wink:

 

BTW czy assistance działa na terenie toru Słomczyn?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wolny wydech, remap to raczej nie ten sam cel który mi przyświecał probując poradzic sobie z krzywymi tarczami po 2 hamowaniach. No chyba że ktoś założył wolny wydech bo seryjny pordzewiał i tak się jakos przypadkiem stało że akurat innego w sklepie nie było, no i oczywiście musiał zrobic remap, uppsss mam 250KM... :grin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

...probując poradzic sobie z krzywymi tarczami po 2 hamowaniach...

 

czyli wiesz jak się czuje właściciel samochodu z seryjnym układem hamulcowym :roll:

 

 

:mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie , zgłoszenia do odpowiednich klas według własnego uznania/sumienia :roll: :mrgreen: Czy ktos ma wydech taki czy inny nie ma znaczenia a 2.0 t imp. i foresterach mozna powiedzieć , ze powinien byc bez kat. fabrycznego...bo dołu brakuje... :mrgreen: Hamulce / felgi / opony / zawieszenie tez nie bedzie przez organizatora sprawdzane :idea: ..Jak na Barbórce.....nie ma BT.... :wink:

Cyna 9 zapowiada sie szczególnie trudna technicznie i w/w elementy oprócz opon i zawieszenia nie maja wiekszego znaczenia.....

Pozdr.AK

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dżizas, Kuba nie popadajmy w paranoję, na dobrą sprawę jakbym miał jechać cynę to też bym marudził, że nie chce jechać z 320 konnymi STI w jednej klasie, pomimo tego, że mój WRX seryjny nie pozostał, a moc mam dalej ok. 220 koni, ale dla świętego spokoju bym się tam z nimi wpisał.

 

Każdy niech się wpiszę gdzie uważa bo nie wydaje mi się, żeby podział na klasy miał jakieś większe znaczenie w wyścigu po kartofla... ;) Wszystkie czasy i tak można potem porównać w generalce, a tu przecież chodzi o zabawę i zmierzenie się z innymi - mocniejszymi, słabszymi - bez znaczenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...