Jump to content
Sign in to follow this  
EVAN

mróz = centralny nie działa

Recommended Posts

Panowie mam taki problem. Gdy temperatura zchodzi poniżej zera mam problem z zamknięciem auta. Bateria w kluczyku wymieniona i dalej to samo. Otwiera się dobrze , natomiast przy zamykaniu ma opory. Czasem zamknę , czasem nie. Nie ma sygnału, lampy nie mrugają - nic sie nie dzieję.

Co to może być?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Miałem podobny problem tylko u mnie zamykał się ale nie chciał otwierać się jak kluczyk zmarzł.Jak kluczyk trzymałem cieplejszej kieszeni to działał bez problemu

Share this post


Link to post
Share on other sites
Miałem podobny problem tylko u mnie zamykał się ale nie chciał otwierać się jak kluczyk zmarzł.Jak kluczyk trzymałem cieplejszej kieszeni to działał bez problemu

Też zauważyłem tą zależność. Jeśli pilot jest ciepły to chodzi. No nic trzeba będzie przetrzymać te mrozy :roll: :grin:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Panowie mam taki problem. Gdy temperatura zchodzi poniżej zera mam problem z zamknięciem auta. Bateria w kluczyku wymieniona i dalej to samo. Otwiera się dobrze , natomiast przy zamykaniu ma opory. Czasem zamknę , czasem nie. Nie ma sygnału, lampy nie mrugają - nic sie nie dzieję.

Co to może być?

Mam to samo ale zauwazylem, ze jak odejde na jakies4-6 metrow to szybciej zalapie niz z bliska...musisz sprobowac :shock:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mam dokładnie to samo. Denerwujące, ale można się przyzwyczaić :twisted:.

 

Na Barbórce zamarzł mi tak, że musiałem po raz pierwszy w czteroletniej historii tego wozu otworzyć go wsuwając kluczyk do dziurki :).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Też z tym walczę :mrgreen: Ostatnio nawet sąsiad się pytał czy mam jakieś super zabezpieczenia, że tak długo auto zamykam. :lol:

Potwierdzam co koledzy napisali: jak kluczyk wyjęty z kieszeni to łapie od razu. Podobnie jak wyjęty z dobrze zagrzanego auta. Jak jadę krótką trasę, a auto jest mocno wychłodzone to potem bywa ciężko z zamknięciem. Dawniej jeździłem z tym do serwisu ale mówili, że coś tam jest za słabe w pilocie na nasz klimat i dlatego przy mrozie ciężko działa. Podpowiedzieli, że jak mam problem z zamknięciem to najlepsza metodą jest trzymać wciśnięty guzik przez kilka sekund. Klikanie kilka razy z różnych odległości itp podobno wcale nie pomaga. Czasami jak naprawdę szybko muszę zamknąć auto (jak stoi w bezpiecznym miejscu) to zamykam centralnym zamkiem a potem drzwi kierowcy z klucza.

 

otworzyć go wsuwając kluczyk do dziurki :) .

A nie zaczął Ci wtedy wyć alarm ?? Jak zamknę auto z pilota (zazbrojenie alarmu) i otworzę z klucza to się włącza. muszę wtedy albo próbować rozbroić z klucza albo wcisnąć magiczny guzik. W ostateczności wyłączyć syrenę pod maską kluczykiem.

Share this post


Link to post
Share on other sites
A nie zaczął Ci wtedy wyć alarm

 

Oczywiście, że zaczął. I z monitoringu od razu zadzwonili :).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nowe przemyślenia mam :mrgreen:

Panowie zauważyłem, że jak otwieram z kluczyka drzwi to nie działa mi centralny zamek. Czy tak ma być? Próbuje to powiązać z tym nieotwieraniem sie auta z pilota.

Centralny działa bo jak go od środka zamykam przycikiem to działa. Ale zamykając auto- zamyka mi tylko drzwi od kierowcy :roll:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Nowe przemyślenia mam :mrgreen:

Panowie zauważyłem, że jak otwieram z kluczyka drzwi to nie działa mi centralny zamek. Czy tak ma być? Próbuje to powiązać z tym nieotwieraniem sie auta z pilota.

Centralny działa bo jak go od środka zamykam przycikiem to działa. Ale zamykając auto- zamyka mi tylko drzwi od kierowcy :roll:

Tak ma być. Z klucza otworzysz tylko drzwi kierowcy. Resztę musisz odpalić przyciskiem. Podobnie jest z zamykaniem.

 

Jest też pewna sztuczka jak zamknąć auto bez kluczyka. Pewnie niektórzy doskonale o tym wiedzą. Wciskasz przycisk ryglowania przy otwartych drzwiach kierowcy, potem przestawiasz ten prztyczek w drzwiach kierowcy (ryglowanie pojedynczych drzwi) i zamykasz drzwi trzymając "pociągniętą" klamkę. Drzwi są zamknięte jak z klucza :cool:

Trzeba tylko 3 razy sprawdzić czy mamy kluczyki w ręce/kieszeni bo można się niemiło zaskoczyć.

 

U siebie zauważyłem dziwne zjawisko, że czasami jak rygluję drzwi przyciskiem od środka to mi się uzbraja alarm. Jak stanie się to przy wysiadaniu to nie ma problemu, zamykam drzwi z klucza i alarm jest uzbrojony. Ale czasem mam to przy odpalonym aucie jak zamykam się od środka :/ Nie wiem czy to kwestia wariowania układu czy może styków...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Tak ma być. Z klucza otworzysz tylko drzwi kierowcy. Resztę musisz odpalić przyciskiem. Podobnie jest z zamykaniem.

 

Potwierdzam.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Z pilotami tak jest :neutral:

Mój pilocik od bramy też tak ma, jak jest zimno to czasami robi psikusa i nie zamyka a wcześniej otworzył :?:

Share this post


Link to post
Share on other sites
mróz = centralny nie działa

 

Edwin, w co oni Cię próbują wrobić? :roll:

 

:mrgreen:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja już mam nowy kluczyk , tylko muszę go teraz zakodować . Pytanko- da sie to zrobić "własnoręcznie" czy trzeba wybecalować 120zł w ASO?

Wiem, że pilota można zakodować ale czy imobilaizer też się da?

Share this post


Link to post
Share on other sites

dziękuja za dobre rady bo też mam ten problem ,i okazało się że teraz kożystam z nich i jest okej

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...