Jump to content

kontrolka check engin i cruise sie zapalila


gutel68

Recommended Posts

Dzień dobry !

Co można Ci podpowiedzieć , skoro nawet nie wiemy co to za auto . Ta kontrolka oznacza konieczność odczytania awarii na stacji ASO . Przyczyn zapalenia się tej kontrolki może być setka . Tylko ASO . Chyba , że jesteś w stanie sam połączyć kostki i odczytać błąd , ale jakie masz auto ?

Link to comment
Share on other sites

gutel68 nie martw się - to może być zupełna błahostka . Wystarczy czasami lekko puknąć w jakiś czujnik przy dolewaniu wody do spryskiwacza .

Link to comment
Share on other sites

Wystarczy czasami lekko puknąć w jakiś czujnik przy dolewaniu wody do spryskiwacza .

 

To czym Ty dolewasz płyn do spryskiwacza :?: hydrantem czy straż pożarna przyjeżdza z motopompą :shock: :mrgreen:

gutel68 podjedz do kogokolwiek kto ma kompa i odczytuje błędy przez OBD. Cruise zawsze sie swieci razem z kontrolką ECU, moze to być błahostka moze być coś poważniejszego.

I nie jestes wstanie podłączyć sam kostek i odczytac błedów jak IRAZU sugeruje , bo w Twoim aucie nie ma czegoś takiego.

Link to comment
Share on other sites

carfit To Chicago .

Ja dolewam wiadrem ocynkowanym , ale kiedy to pisałem , to nawet nie byłem pewien czy chodzi o subaru . Kiedyś przypadkowo stuknąłem w potencjometr na przepustnicy :mrgreen: Chciałeś carfit być dowcipny a stałeś się śmieszny :mrgreen:

Link to comment
Share on other sites

gutel68, jak jestes w Chicago, to podjedz do dowolnego sklepu Autozone (powinni byc otwarci dzis do wieczora) i popros zeby Ci odczytali blad, zapisz numer na kartce (P i cztery cyfry). Moga Ci od razu wykasowac ten blad, jak sie zapali ponownie to bedziesz sie martwil.

Podaj numer bledu na forum, to bedzie mozna cos wiecej powiedziec.

 

Autozone robi to na 100% za darmo, mozesz tez sprobowac w O'Reilly (dawny Murrays), PepBoys czy jaki masz tam duzy sieciowy sklep z czesciami w poblizu. Kody powinni odczytywac za darmo.

Link to comment
Share on other sites

carfit To Chicago .

 

No tak zapomniałem :roll: , to trzeci świat, i tam pewnie nikt nie słyszał o czymś takim jak OBD :twisted:

to nawet nie byłem pewien czy chodzi o subaru

No popatrz, jaki Ty bystry jesteś, gość sie tu zalogował przez pewnie pomyłkę bo ma Dacie Logan :mrgreen:

Kiedyś przypadkowo stuknąłem w potencjometr na przepustnicy

No to rzeczywiście musisz lać wiadrem , albo beczką po ogórkach , bo potencjometr przepustnicy jest na środku a zbiornik z boku :shock: :twisted:

Chciałeś carfit być dowcipny a stałeś się śmieszny :mrgreen:

bo widzisz ja taki idiota jestem :twisted: i nie potrafie zepsuć wycieraczek przy zmianie żarówki :mrgreen:

Link to comment
Share on other sites

Zawsze, kiedy zaistnieje taka sytuacja system mówi, że przeszedł w stan awaryjny i trzeba sie udać sie do serwisu, aby zdiagnozować co jest nie tak.To tak najprosciej. :smile:

Link to comment
Share on other sites

subaru legacy 2.5 rok 08 podjade do serwisu napewno tylko musze poczekac do nastepnego tygodnia a chcalem wiedziec czy sie komus cos takiego sie juz przytrafilo

To się zawsze może zdarzyć . Masz auto na gwarancji [ chyba ] więc nie powinieneś sam naprawiać , bo możesz ją stracić . Diagnozowanie to jedno a naprawa to drugie . Z Twoim przypadkiem da się jechać , ale nie sugeruj się tym zbytnio i nie zwlekaj .

Link to comment
Share on other sites

Miałem tak raz w moim aucie, przy przebiegu kilku tysiecy km. Obie lampki zapaliły się na poczatku jazdy, bez dodatkowych objawów. Pojechałem do serwisu. Podobnno komputer nic nie wykrył, błedy nie zapisały się. Przejechałem już 25 kkm, nie zapaliły sie ponownie.

Pozdrawiam

Sebastian32

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...