Maras Opublikowano 26 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2009 I to mnie bardzo cieszy :grin: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Racer Opublikowano 26 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2009 W moim lekko "pozmienianym" wrx'e mam założone coś takiego: http://foto.onet.pl//5i0cv,6h6r7tcgayoy ... html#m3yb1 hasła o wzroście mocy jakie wypisują na stronie K&N to bzdury ale na pewno auto lepiej się wkręca od średnich obrotów i do tego fajny efekt dźwiękowy. jak ktoś to lubi ... nasączanie i czyszczenie co 2k km. nie zanotowałem żadnych efektów negatywnych ale seryjny wlot mam w garażu Podlaczam sie pod kolege. Mam taki sam dolot tyle ze na dlugiej rurze czyli filtr zamontowany w nadkolu i takze nie ma zadnych efektów ubocznych a na hamowni wykazalo ze dziala wiec ....... ale taki niestety nie byl:D Co do stozka to polecam K&N badz Green-a Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 26 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2009 U Adama12 sprzet do zamontowania byl dobrze przygotowany,bo dedykowany do subaru.To jest istotne,ponieważ tak jak było to zamontowane u Terzo to byla tragedia.Od razu mówiłem,że do śmieci z tym.Szkoda przepływki. Zdjęcie jest z STI ale u mnie wygląda identycznie. Z tego co udało mi się zgłębić temat to bardzo ważna jest osłona termiczna a montowany był w MTS Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Racer Opublikowano 26 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2009 U Adama12 sprzet do zamontowania byl dobrze przygotowany,bo dedykowany do subaru.To jest istotne,ponieważ tak jak było to zamontowane u Terzo to byla tragedia.Od razu mówiłem,że do śmieci z tym.Szkoda przepływki. Zdjęcie jest z STI ale u mnie wygląda identycznie. Z tego co udało mi się zgłębić temat to bardzo ważna jest osłona termiczna a montowany był w MTS Obowiazkowo izolacja termiczna byle nie z aluminium bo robi sie puszka ale goraca i nie dziala dobrze:( mialem taki przypadek i tem w dolocie 43 stopnie przy tem zewnetrnej 30 bo zrobieniu tego samego filtra w zderzaku przy tem otocznia 23 bylo 22 w dolocie:D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michael Opublikowano 27 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2009 W moim lekko "pozmienianym" wrx'e mam założone coś takiego: http://foto.onet.pl//5i0cv,6h6r7tcgayoy ... html#m3yb1 hasła o wzroście mocy jakie wypisują na stronie K&N to bzdury ale na pewno auto lepiej się wkręca od średnich obrotów i do tego fajny efekt dźwiękowy. jak ktoś to lubi ... nasączanie i czyszczenie co 2k km. nie zanotowałem żadnych efektów negatywnych ale seryjny wlot mam w garażu Podlaczam sie pod kolege. Mam taki sam dolot tyle ze na dlugiej rurze czyli filtr zamontowany w nadkolu i takze nie ma zadnych efektów ubocznych Pogadaj z Owocem666, on też bardzo długo twierdził, że nie ma efektów ubocznych Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dehnel Opublikowano 27 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2009 że nie ma efektów ubocznych wiadro wody w silniku...nie szkodzi przecież Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maras Opublikowano 27 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2009 Mialem tego roku przypadek,gdzie klient miał takie ,,cuś" zamontowane w nadkolu.Zbudowaliśmy kompletnie nowy motor,chyba jedna głowica ocalała i kolektor z oprzyżądowaniem.Zal gościa, nie chce słyszeć o udziwnieniach.Jeżdzi na fabrycznych gratach. Coż, trzeba się przekonac na sobie nieraz,zeby coś zrozumieć.Selavi.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Racer Opublikowano 27 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2009 Mialem tego roku przypadek,gdzie klient miał takie ,,cuś" zamontowane w nadkolu.Zbudowaliśmy kompletnie nowy motor,chyba jedna głowica ocalała i kolektor z oprzyżądowaniem.Zal gościa, nie chce słyszeć o udziwnieniach.Jeżdzi na fabrycznych gratach. Coż, trzeba się przekonac na sobie nieraz,zeby coś zrozumieć.Selavi.. Rozumiem ze opil sie wody i po motorze ale mozna sie zabezpieczyc zakladajac specjaalna siatke na filtr ktora dolaczona jest do zestawu:d Oczywiscie nie gwarantuje ona tego ze jak wjedziesz do jeziora to z niego wyjedziesz ale na warunki w Polsce i miejsce w ktorym jest zamontowany w subaru nie stanowi wiekszego zagrozenia. Oczywiscie w opisie filtra ten uklad przenaczony jest na tor ale i tak czasami pada..... nie przesadzajcie nie jest tak zle:d Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Misior Opublikowano 28 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2009 zakladajac specjaalna siatke tzw hydro shield :razz: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzywaczewski Opublikowano 28 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2009 Ja mam jakis kawior od mstar'a (SPT czy jakos tak), ale jeszcze nie zamontowany. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gela-brt-gt Opublikowano 28 Grudnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2009 dzis sie pokrecilem po radomiu. w tym smisesznym miescie nie da rady kupic filtra stozkowego. moze KN jak bym sie uzbroil w cierpliwosc ale to by i tak nie byl taki jak mam nawet. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzywaczewski Opublikowano 28 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2009 Ale za to na Ulez masz blisko Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gela-brt-gt Opublikowano 3 Lutego 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2010 przepraszam ze draze temat raczej banalny. kupilem gabkowy hks grzybka. Kupilem na ebay jakos niedrogo bo w sumie tak do przymiarki tylko. z fotek myslem ze maja wylot elastyczny ktory da sie zaciskac opaska okazuje sie ze to twardy plastik. jest roznica jakis 3mm mam wlot 95mm hks ma w srodku jakies 98. teraz pytanko czy to sa dobre filtry oplaca mi sie kombinowac z doltem zeby dorobic cos z plastiku albo aluminium czy to sa jednak slabe filtry i szukac dalej. czy tzeba je nasaczac? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
woyt Opublikowano 3 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2010 W moim lekko "pozmienianym" wrx'e mam założone coś takiego:http://foto.onet.pl//5i0c...b1,u.html#m3yb1 klasa! dedykowany zestaw od K&N z osłoną termiczną a nie jakiś wynalazek za 5 zeta z dospawaną rurką zaciągający ciepłe powietrze z silnika. w Stilaku mam zamontowany od 3 lat, również dedykowany K&N'a, osłona termiczna, czyszczenie dwa razy do roku i wszystko jest w najlepszym porządku! Ja mam jakis kawior od mstar'a (SPT czy jakos tak), ale jeszcze nie zamontowany. miałem taki sam w Legasiu, to jest najprawdopodobniej Subaru Performance Tuning i niestety zdania najlepszego nie mam. To, że poprzedni właściciel nie dbał - to inna sprawa... zestaw nie obudowany termicznie, filtr zerdzewiały od środka (to pewnie sprawka zaniedbania). W związku z tym, że auto troszeczkę dłubnięte, zakupiłem dedykowany zestaw K&N i powiem że klasa wykonania, spasowanie, itp stoi na najwyższym poziomie. Montaż wszystkiego zajął mi 30min - bez docinań i nerwów. Wszystko pasowało Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kropkowicz Opublikowano 3 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2010 stożek do GT Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gela-brt-gt Opublikowano 4 Lutego 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2010 nie no a bez zartow ktos cos powie? ze oslona termiczna jest potrzebna zdaje sobie sprawe i bedzie zrobiona albo kupioona. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
woyt Opublikowano 4 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2010 stożek do GT ta, a bo co? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GeOrGe Opublikowano 4 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2010 nie no a bez zartow ktos cos powie? ze oslona termiczna jest potrzebna zdaje sobie sprawe i bedzie zrobiona albo kupioona. Ogólnie panuje teoria że seryjny dolot w GT (przynajmniej V5 V6) jest wystarczający chyba ze masz 400KM. Ja osobiście jestem zdania że jak nie trzeba stosować stożka z jakiegoś powodu to nie ma co psuć silnika. Widziałem silnik po eksploatacji z takim filtrem, więc nie polecam. Poza tym często wymieniam seryjny filtr bo jest tani, nie rzadko jest tak zapchany i brudny że masakra. Niskie opory przepływu są okupione zdolnością filtrowania - niema cudu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 6 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2010 W moim lekko "pozmienianym" wrx'e mam założone coś takiego:http://foto.onet.pl//5i0c...b1,u.html#m3yb1 klasa! dedykowany zestaw od K&N z osłoną termiczną a nie jakiś wynalazek za 5 zeta z dospawaną rurką zaciągający ciepłe powietrze z silnika. w Stilaku mam zamontowany od 3 lat, również dedykowany K&N'a, osłona termiczna, czyszczenie dwa razy do roku i wszystko jest w najlepszym porządku! jakoś specjalnie podchodziłeś do sprawy czyszczenia ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 6 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2010 Problem w tym, ze zakladanie tych wszystkich stozkow w wiekszosci w miare seryjnych samochodow mija sie z celem, a jak ktos musi, bo zaklada sobie fmic, to i tak mu pewnie ta "dedykowana" oslonka K&N nie podejdzie - bedzie musial rzezbic samemu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 6 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2010 Problem w tym, ze zakladanie tych wszystkich stozkow w wiekszosci w miare seryjnych samochodow mija sie z celem, a jak ktos musi, bo zaklada sobie fmic, to i tak mu pewnie ta "dedykowana" oslonka K&N nie podejdzie - bedzie musial rzezbic samemu. wydawanie setek złotych miesięcznie po to tylko żeby jeździć wrx'em też mija się z celem. Można przecież lanosem A tak na poważnie to masz rację odnośnie zupełnie seryjnego ale niektórzy mają trochę 'nie seryjne". Tak czy inaczej dźwięk zasysane powietrza i sapanie przy zmianie bardzo mi odpowiada. Do tego mam ( może subiektywne ) odczucie, że lepiej się zbiera. Jeśli się dba o filtr i regularnie go czyści to nie ma żadnego kłopotu. pzdr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 6 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2010 Ale ten dzwiek zasysania powietrza - powtórzę po raz kolejny - można osiągnąć także bez wydawania pieniędzy na stożki, a wyjmując jedynie tłumik szmerów, jeśli już ktoś koniecznie potrzebuje tego dźwięku - nie szarpiąc się na kolejne wydatki. Ja rozumiem, że pewne zabiegi robi się dla show - ale niektórym się wydaje potem, że zakładając stożek robią nie wiadomo jaki tuning Z seryjna puszką i seryjnym filtrem też nie mam problemów - i nie muszę nic czyścić I spokojnie daje rade przy 300KM a i nie spodziewam się by seryjna puszka miała mnie ograniczyć przy planowanych okolicach 340KM Ale przecież niech każdy rzeźbi oczywiście swojego bolida jak lubi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 6 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2010 dla "show" to się robi coś takiego: http://cgi.ebay.co.uk/2002-SUBARU-IMPRE ... 414c82ff64 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 6 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2010 Eee, różowej imprezy z białą tapicerką nie przebije - ale trochę odbiegamy już od tematu przewodniego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gela-brt-gt Opublikowano 6 Lutego 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2010 wlasnie powiedzcie czy hks jest typem mokrym czy suchym i czy sie przy nim upierac i zapewniam was ze nie robie nic co by moglo zle wplynac na samochod. Moze nie wszystkim sie podobac stozek ale to juz tzeba miec pratensje do BRT i ich przekonac zeby nie montowali wiecej ich do samochodow. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się