Skocz do zawartości

jaki stozek do gt


gela-brt-gt

Rekomendowane odpowiedzi

W moim lekko "pozmienianym" wrx'e mam założone coś takiego:

http://foto.onet.pl//5i0cv,6h6r7tcgayoy ... html#m3yb1

hasła o wzroście mocy jakie wypisują na stronie K&N to bzdury ale na pewno auto lepiej się wkręca od średnich obrotów i do tego fajny efekt dźwiękowy. jak ktoś to lubi ...

nasączanie i czyszczenie co 2k km. nie zanotowałem żadnych efektów negatywnych ale seryjny wlot mam w garażu :mrgreen:

 

Podlaczam sie pod kolege. Mam taki sam dolot tyle ze na dlugiej rurze czyli filtr zamontowany w nadkolu i takze nie ma zadnych efektów ubocznych a na hamowni wykazalo ze dziala wiec ....... ale taki niestety nie byl:D

Co do stozka to polecam K&N badz Green-a

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U Adama12 sprzet do zamontowania byl dobrze przygotowany,bo dedykowany do subaru.To jest istotne,ponieważ tak jak było to zamontowane u Terzo to byla tragedia.Od razu mówiłem,że do śmieci z tym.Szkoda przepływki.

 

 

Zdjęcie jest z STI ale u mnie wygląda identycznie.

Z tego co udało mi się zgłębić temat to bardzo ważna jest osłona termiczna a montowany był w MTS :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U Adama12 sprzet do zamontowania byl dobrze przygotowany,bo dedykowany do subaru.To jest istotne,ponieważ tak jak było to zamontowane u Terzo to byla tragedia.Od razu mówiłem,że do śmieci z tym.Szkoda przepływki.

 

 

Zdjęcie jest z STI ale u mnie wygląda identycznie.

Z tego co udało mi się zgłębić temat to bardzo ważna jest osłona termiczna a montowany był w MTS :mrgreen:

 

Obowiazkowo izolacja termiczna byle nie z aluminium bo robi sie puszka ale goraca i nie dziala dobrze:( mialem taki przypadek i tem w dolocie 43 stopnie przy tem zewnetrnej 30 bo zrobieniu tego samego filtra w zderzaku przy tem otocznia 23 bylo 22 w dolocie:D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W moim lekko "pozmienianym" wrx'e mam założone coś takiego:

http://foto.onet.pl//5i0cv,6h6r7tcgayoy ... html#m3yb1

hasła o wzroście mocy jakie wypisują na stronie K&N to bzdury ale na pewno auto lepiej się wkręca od średnich obrotów i do tego fajny efekt dźwiękowy. jak ktoś to lubi ...

nasączanie i czyszczenie co 2k km. nie zanotowałem żadnych efektów negatywnych ale seryjny wlot mam w garażu :mrgreen:

 

Podlaczam sie pod kolege. Mam taki sam dolot tyle ze na dlugiej rurze czyli filtr zamontowany w nadkolu i takze nie ma zadnych efektów ubocznych

 

Pogadaj z Owocem666, on też bardzo długo twierdził, że nie ma efektów ubocznych :twisted:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mialem tego roku przypadek,gdzie klient miał takie ,,cuś" zamontowane w nadkolu.Zbudowaliśmy kompletnie nowy motor,chyba jedna głowica ocalała i kolektor z oprzyżądowaniem.Zal gościa, nie chce słyszeć o udziwnieniach.Jeżdzi na fabrycznych gratach. Coż, trzeba się przekonac na sobie nieraz,zeby coś zrozumieć.Selavi..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mialem tego roku przypadek,gdzie klient miał takie ,,cuś" zamontowane w nadkolu.Zbudowaliśmy kompletnie nowy motor,chyba jedna głowica ocalała i kolektor z oprzyżądowaniem.Zal gościa, nie chce słyszeć o udziwnieniach.Jeżdzi na fabrycznych gratach. Coż, trzeba się przekonac na sobie nieraz,zeby coś zrozumieć.Selavi..

 

 

Rozumiem ze opil sie wody i po motorze ale mozna sie zabezpieczyc zakladajac specjaalna siatke na filtr ktora dolaczona jest do zestawu:d Oczywiscie nie gwarantuje ona tego ze jak wjedziesz do jeziora to z niego wyjedziesz ale na warunki w Polsce i miejsce w ktorym jest zamontowany w subaru nie stanowi wiekszego zagrozenia. Oczywiscie w opisie filtra ten uklad przenaczony jest na tor ale i tak czasami pada..... nie przesadzajcie nie jest tak zle:d

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

przepraszam ze draze temat raczej banalny. kupilem gabkowy hks grzybka. Kupilem na ebay jakos niedrogo bo w sumie tak do przymiarki tylko. z fotek myslem ze maja wylot elastyczny ktory da sie zaciskac opaska okazuje sie ze to twardy plastik. jest roznica jakis 3mm mam wlot 95mm hks ma w srodku jakies 98. teraz pytanko czy to sa dobre filtry oplaca mi sie kombinowac z doltem zeby dorobic cos z plastiku albo aluminium czy to sa jednak slabe filtry i szukac dalej. czy tzeba je nasaczac?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W moim lekko "pozmienianym" wrx'e mam założone coś takiego:

http://foto.onet.pl//5i0c...b1,u.html#m3yb1

klasa! dedykowany zestaw od K&N z osłoną termiczną a nie jakiś wynalazek za 5 zeta z dospawaną rurką zaciągający ciepłe powietrze z silnika.

w Stilaku mam zamontowany od 3 lat, również dedykowany K&N'a, osłona termiczna, czyszczenie dwa razy do roku i wszystko jest w najlepszym porządku!

Ja mam jakis kawior od mstar'a (SPT czy jakos tak), ale jeszcze nie zamontowany.

miałem taki sam w Legasiu, to jest najprawdopodobniej Subaru Performance Tuning i niestety zdania najlepszego nie mam. To, że poprzedni właściciel nie dbał - to inna sprawa... zestaw nie obudowany termicznie, filtr zerdzewiały od środka (to pewnie sprawka zaniedbania).

W związku z tym, że auto troszeczkę dłubnięte, zakupiłem dedykowany zestaw K&N i powiem że klasa wykonania, spasowanie, itp stoi na najwyższym poziomie.

Montaż wszystkiego zajął mi 30min - bez docinań i nerwów. Wszystko pasowało ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie no a bez zartow ktos cos powie? ze oslona termiczna jest potrzebna zdaje sobie sprawe i bedzie zrobiona albo kupioona.

Ogólnie panuje teoria że seryjny dolot w GT (przynajmniej V5 V6) jest wystarczający chyba ze masz 400KM. Ja osobiście jestem zdania że jak nie trzeba stosować stożka z jakiegoś powodu to nie ma co psuć silnika. Widziałem silnik po eksploatacji z takim filtrem, więc nie polecam. Poza tym często wymieniam seryjny filtr bo jest tani, nie rzadko jest tak zapchany i brudny że masakra. Niskie opory przepływu są okupione zdolnością filtrowania - niema cudu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W moim lekko "pozmienianym" wrx'e mam założone coś takiego:

http://foto.onet.pl//5i0c...b1,u.html#m3yb1

klasa! dedykowany zestaw od K&N z osłoną termiczną a nie jakiś wynalazek za 5 zeta z dospawaną rurką zaciągający ciepłe powietrze z silnika.

w Stilaku mam zamontowany od 3 lat, również dedykowany K&N'a, osłona termiczna, czyszczenie dwa razy do roku i wszystko jest w najlepszym porządku!

 

jakoś specjalnie podchodziłeś do sprawy czyszczenia ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Problem w tym, ze zakladanie tych wszystkich stozkow w wiekszosci w miare seryjnych samochodow mija sie z celem, a jak ktos musi, bo zaklada sobie fmic, to i tak mu pewnie ta "dedykowana" oslonka K&N nie podejdzie - bedzie musial rzezbic samemu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Problem w tym, ze zakladanie tych wszystkich stozkow w wiekszosci w miare seryjnych samochodow mija sie z celem, a jak ktos musi, bo zaklada sobie fmic, to i tak mu pewnie ta "dedykowana" oslonka K&N nie podejdzie - bedzie musial rzezbic samemu.

 

wydawanie setek złotych miesięcznie po to tylko żeby jeździć wrx'em też mija się z celem. Można przecież lanosem :mrgreen:

A tak na poważnie to masz rację odnośnie zupełnie seryjnego ale niektórzy mają trochę 'nie seryjne". Tak czy inaczej dźwięk zasysane powietrza i sapanie przy zmianie bardzo mi odpowiada. Do tego mam ( może subiektywne ) odczucie, że lepiej się zbiera. Jeśli się dba o filtr i regularnie go czyści to nie ma żadnego kłopotu.

 

pzdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale ten dzwiek zasysania powietrza - powtórzę po raz kolejny - można osiągnąć także bez wydawania pieniędzy na stożki, a wyjmując jedynie tłumik szmerów, jeśli już ktoś koniecznie potrzebuje tego dźwięku - nie szarpiąc się na kolejne wydatki.

 

Ja rozumiem, że pewne zabiegi robi się dla show - ale niektórym się wydaje potem, że zakładając stożek robią nie wiadomo jaki tuning :)

 

Z seryjna puszką i seryjnym filtrem też nie mam problemów - i nie muszę nic czyścić ;) I spokojnie daje rade przy 300KM a i nie spodziewam się by seryjna puszka miała mnie ograniczyć przy planowanych okolicach 340KM

 

Ale przecież niech każdy rzeźbi oczywiście swojego bolida jak lubi :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wlasnie :twisted: powiedzcie czy hks jest typem mokrym czy suchym i czy sie przy nim upierac i zapewniam was ze nie robie nic co by moglo zle wplynac na samochod. Moze nie wszystkim sie podobac stozek ale to juz tzeba miec pratensje do BRT i ich przekonac zeby nie montowali wiecej ich do samochodow.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...