Jump to content

jaki stozek do gt


gela-brt-gt
 Share

Recommended Posts

Na tak postawione pytanie w tytule wątku jest jedna odpowiedż : żaden.

Po co Ci ten stożek ? Uważasz, że seryjny dolot jest niewydolny ?

Tak po cichutko i między nami, to seryjny dolot starcza spokojnie do 350 KM. Wszelkiej maści stożki powodują problemy przepływki.

 

Taki jak i BOV, tak i dolot ze stożkiem uważam za skrajny wyraz dramatyzmu tzw. tuningu rodem z VW :mrgreen:

 

Pozdrawiam

Grzegorz

Link to comment
Share on other sites

Za dobry stożek musisz wybulić ok 400 zeta minimum i musisz zrobić w komorze silnika przegrodę aby filtr nie zaciągał gorącego powietrza... Ja to przerabiałem, i wróciłem do serii i auto zaczęło jechać :twisted:

 

Jeśli jednak masz problem z miejscem, to przegroda i też będzie dobrze.

Link to comment
Share on other sites

bo to koszta jeszcze wieksze

Sam kupiłem auto ze stożkiem i za orginalny dolot przyszło mi zapłacić 1000zł. Dobrze że nie kupowałem nowego... Wówczas uznałęm, że to ma sens i w sumie nie żałuję.

Link to comment
Share on other sites

Ja również psujący dolatywanie zimnego powietrza stożek wymieniłem na oryginalną obudowę + filtr K & N. Żeby odpowiednio odgrodzić stożek to trza mocno podłubać w komorze+ nadkolu.

Link to comment
Share on other sites

ja mam spory stozek KN i z wielka checia bym zamienil na serie jakos spokojniejszy bym byl ....pozatym zdaje mi sie ze sredni zimne powietrze łapie....szukaj seri i dobrej wkladni

Link to comment
Share on other sites

a jakie sa wasze doswiadczenia i opinie o filtronie np. seryjne wklady (nie spotkalem sie zeby robili jakies stozki)?

 

Wymieniam co 10kkm, silnik chodzi, nic nie wybuchło. Nr znam na pamięć. :mrgreen:

Link to comment
Share on other sites

a jakie sa wasze doswiadczenia i opinie o filtronie np. seryjne wklady?

 

Ja używam filtrów FIltrona, i z tego co mi mówił sprzedawca to robią OEM dla Subaru.

 

Wydaje mi się że nie ma sensu nawet żadnej wkładki K&N itp. przecież to nie daje żadnych wymiernych efektów a co najwyżej może zaszkodzić bo nie wiadomo czy dobrze filtruje.

 

W tym artykule jest opisane jak zmierzyli opory w dolocie i okazuje się że opór filtra nie jest znaczący. Największy opór powoduje snorkel w błotniku.

http://www.autospeed.com/A_1605/cms/article.html

Link to comment
Share on other sites

W moim lekko "pozmienianym" wrx'e mam założone coś takiego:

http://foto.onet.pl//5i0cv,6h6r7tcgayoy ... html#m3yb1

hasła o wzroście mocy jakie wypisują na stronie K&N to bzdury ale na pewno auto lepiej się wkręca od średnich obrotów i do tego fajny efekt dźwiękowy. jak ktoś to lubi ...

nasączanie i czyszczenie co 2k km. nie zanotowałem żadnych efektów negatywnych ale seryjny wlot mam w garażu :mrgreen:

Link to comment
Share on other sites

u adama12 niezle jest to zrobione. w sumie pudelko ktore jest w blotniku to mam pokombinuje chyba zeby zrobic jak adam. tibhar_99 poleca pipercross nie widzialem jeszcze takiego filtra na zywo ale z tego co widze maja je w intercarsie w poniedzialek pojade im potruc troche.

Link to comment
Share on other sites

U Adama12 sprzet do zamontowania byl dobrze przygotowany,bo dedykowany do subaru.To jest istotne,ponieważ tak jak było to zamontowane u Terzo to byla tragedia.Od razu mówiłem,że do śmieci z tym.Szkoda przepływki.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...