niebieski708 Posted December 25, 2009 Share Posted December 25, 2009 Mam pytanie czy opłaca sie wsadzić ITB do GT-ka ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
komancz Posted December 25, 2009 Share Posted December 25, 2009 Mam pytanie czy opłaca sie wsadzić ITB do GT-ka ? ale po co? Link to comment Share on other sites More sharing options...
MIKKI Posted December 25, 2009 Share Posted December 25, 2009 Mam pytanie czy opłaca sie wsadzić ITB do GT-ka ? ale po co? ,bo niechcianych prezentów nie powinno się oddawać, skąd Mikołaj mógł wiedzieć, że GT to nie N/A? :wink: Link to comment Share on other sites More sharing options...
niebieski708 Posted December 25, 2009 Author Share Posted December 25, 2009 bardziej chodzi mi o 4 przepustnice [ Dodano: Pią Gru 25, 2009 12:01 pm ] W N/A daje to sporo Link to comment Share on other sites More sharing options...
kashmere Posted December 25, 2009 Share Posted December 25, 2009 bardziej chodzi mi o 4 przepustnice [ Dodano: Pią Gru 25, 2009 12:01 pm ] W N/A daje to sporo A jak chcesz do samochodu z doładowaniem to zastosowac? Link to comment Share on other sites More sharing options...
niebieski708 Posted December 25, 2009 Author Share Posted December 25, 2009 nie całkiem mi chodzi o ITB bardziej o cztery przepustnice wiem, że ITB jest w wolnossakach praktykowałem już w N/A [ Dodano: Pią Gru 25, 2009 12:13 pm ] chce zbudowac nowy kolektor dolotowy, wydechowy, FMIC, zakuc silnik, wszystko na VF34 napompowac 1,4 bara i zobaczyc co bedzie Link to comment Share on other sites More sharing options...
kashmere Posted December 25, 2009 Share Posted December 25, 2009 nie bardzo potrafie sobie to wyobrazic, możesz przedstawic jakis rysunek? rozciety kolektor ssący zakończony czterema przepustnicami, które doprowadzają powietrze do IC 4 rurami:) jak chcesz przerabiac kolektor i miec fmic to zrób odwrócony Link to comment Share on other sites More sharing options...
adaś Posted December 25, 2009 Share Posted December 25, 2009 a co to jest? bo widzę że do N/A się nada :cool: Link to comment Share on other sites More sharing options...
niebieski708 Posted December 25, 2009 Author Share Posted December 25, 2009 pieknie nie rysuje zastanawiam sie tez nad dwoma mniejszymi turbinami zamiast jednaj wiekszej Link to comment Share on other sites More sharing options...
owoc666 Posted December 25, 2009 Share Posted December 25, 2009 Link to comment Share on other sites More sharing options...
GRAF Posted December 27, 2009 Share Posted December 27, 2009 nie całkiem mi chodzi o ITB bardziej o cztery przepustnice wiem, że ITB jest w wolnossakach praktykowałem już w N/A [ Dodano: Pią Gru 25, 2009 12:13 pm ] chce zbudowac nowy kolektor dolotowy, wydechowy, FMIC, zakuc silnik, wszystko na VF34 napompowac 1,4 bara i zobaczyc co bedzie ja wiem co bedzie -> padnie skrzynia Link to comment Share on other sites More sharing options...
niebieski708 Posted December 28, 2009 Author Share Posted December 28, 2009 no to wygadałes bo o 00:35 padła skrzynia :???: (dokładnie trzeci bieg) Link to comment Share on other sites More sharing options...
the.wolf Posted December 28, 2009 Share Posted December 28, 2009 ITB w naszych turbo to zbedny pomysl. zle wrzuciles trojke ze się wysypała? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michael Posted December 28, 2009 Share Posted December 28, 2009 ITB w naszych turbo to zbedny pomysl. "zbędny" to chyba nieodpowiedni wyraz :cool: Link to comment Share on other sites More sharing options...
pablonas Posted December 28, 2009 Share Posted December 28, 2009 no to wygadałes bo o 00:35 padła skrzynia :???: (dokładnie trzeci bieg) Grubo. Która to już skrzynia? Jak dobrze kojarzę Twoje przygody to już chyba trzecia albo czwarta? Link to comment Share on other sites More sharing options...
niebieski708 Posted December 28, 2009 Author Share Posted December 28, 2009 Dokładnie to źle temat nazwałem bo chodziło o cztery przepustnice, a nie ITB za co przepraszam Co do skrzyni GT/WRX to niestety nie lubią ostrej jazdy, co sie okazało mój GT cos mial robione jeszcze chyba w szwajcarii. Bez zwezki miedzy WG i selenoidem (czyli 0,6 bara turbo pompowało) objezdzałem nawet 265 KM (po remapie) w WRX-ie :shock: (myślałem ze mój pompuje 0,9) ale po zauwazeniu ostatnio jej braku, uzupełniułem brakujący element i auto ma teraz problemy z trakcją na pierwszym biegu i przy ostrej jeżdzie na drugim przejechałem juz 30 000km i to bedzie juz 6-ta skrzynia która padła czyli juz 7-a składam :???: po nowym roku bede na hamowni to powiem co sie dzieje pod maską [ Dodano: Pon Gru 28, 2009 2:50 pm ] jeszcze co do czterech przepustnic to np: Sunny GTI-R miał seryjnie wkładane Link to comment Share on other sites More sharing options...
pablonas Posted December 28, 2009 Share Posted December 28, 2009 przejechałem juz 30 000km i to bedzie juz 6-ta skrzynia która padła czyli juz 7-a składam Szacun Przebiłeś już nawet adamusmax`a Ja na razie (tfu tfu) tylko jedna :cool: Link to comment Share on other sites More sharing options...
niebieski708 Posted December 28, 2009 Author Share Posted December 28, 2009 nawet nie wiedziałem heheh, że prowadze - myślałem, że TTTM Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kuba Posted December 28, 2009 Share Posted December 28, 2009 Dokładnie to źle temat nazwałem bo chodziło o cztery przepustnice, a nie ITB za co przepraszam To jest to samo. Link to comment Share on other sites More sharing options...
niebieski708 Posted December 28, 2009 Author Share Posted December 28, 2009 Ale wiekszośc na słowa ITB myśli o wersji z "trąbkami"do wolnossaka bez filtrów Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kuba Posted December 28, 2009 Share Posted December 28, 2009 W turbo zamykasz to w puszcze zeby doladowane powietrze nie uciekalo bokiem. Link to comment Share on other sites More sharing options...
GRAF Posted December 28, 2009 Share Posted December 28, 2009 no to wygadałes bo o 00:35 padła skrzynia :???: (dokładnie trzeci bieg) naprawde nie chcialem Link to comment Share on other sites More sharing options...
niebieski708 Posted December 28, 2009 Author Share Posted December 28, 2009 Spoko jutro od chłopaków z bajecznej kolega Crazy_Ivan przywiezie mi części. A z ciekawości po nowym roku zrobie takie przepustnice i spróbuje cos wymodzić Link to comment Share on other sites More sharing options...
GRAF Posted December 28, 2009 Share Posted December 28, 2009 Spoko jutro od chłopaków z bajecznej kolega Crazy_Ivan przywiezie mi części.A z ciekawości po nowym roku zrobie takie przepustnice i spróbuje cos wymodzić takie 4 przepustnice ma w serii WRX 03 tylko one nie zamykaja w 100% kanalu a tylko jego wieksza czesc, poza tym ma oczywiscie 1 duza glowna przepustnice Link to comment Share on other sites More sharing options...
niebieski708 Posted December 28, 2009 Author Share Posted December 28, 2009 jak zrobie kolektor i przepustnice to dam znać jeszcze zostanie kwestia wystrojenia, ale z kolegą Jako postaram sie rozwiązac Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now