niebieski708 Opublikowano 25 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2009 Mam pytanie czy opłaca sie wsadzić ITB do GT-ka ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
komancz Opublikowano 25 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2009 Mam pytanie czy opłaca sie wsadzić ITB do GT-ka ? ale po co? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MIKKI Opublikowano 25 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2009 Mam pytanie czy opłaca sie wsadzić ITB do GT-ka ? ale po co? ,bo niechcianych prezentów nie powinno się oddawać, skąd Mikołaj mógł wiedzieć, że GT to nie N/A? :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niebieski708 Opublikowano 25 Grudnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2009 bardziej chodzi mi o 4 przepustnice [ Dodano: Pią Gru 25, 2009 12:01 pm ] W N/A daje to sporo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kashmere Opublikowano 25 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2009 bardziej chodzi mi o 4 przepustnice [ Dodano: Pią Gru 25, 2009 12:01 pm ] W N/A daje to sporo A jak chcesz do samochodu z doładowaniem to zastosowac? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niebieski708 Opublikowano 25 Grudnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2009 nie całkiem mi chodzi o ITB bardziej o cztery przepustnice wiem, że ITB jest w wolnossakach praktykowałem już w N/A [ Dodano: Pią Gru 25, 2009 12:13 pm ] chce zbudowac nowy kolektor dolotowy, wydechowy, FMIC, zakuc silnik, wszystko na VF34 napompowac 1,4 bara i zobaczyc co bedzie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kashmere Opublikowano 25 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2009 nie bardzo potrafie sobie to wyobrazic, możesz przedstawic jakis rysunek? rozciety kolektor ssący zakończony czterema przepustnicami, które doprowadzają powietrze do IC 4 rurami:) jak chcesz przerabiac kolektor i miec fmic to zrób odwrócony Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adaś Opublikowano 25 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2009 a co to jest? bo widzę że do N/A się nada :cool: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niebieski708 Opublikowano 25 Grudnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2009 pieknie nie rysuje zastanawiam sie tez nad dwoma mniejszymi turbinami zamiast jednaj wiekszej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
owoc666 Opublikowano 25 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2009 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GRAF Opublikowano 27 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2009 nie całkiem mi chodzi o ITB bardziej o cztery przepustnice wiem, że ITB jest w wolnossakach praktykowałem już w N/A [ Dodano: Pią Gru 25, 2009 12:13 pm ] chce zbudowac nowy kolektor dolotowy, wydechowy, FMIC, zakuc silnik, wszystko na VF34 napompowac 1,4 bara i zobaczyc co bedzie ja wiem co bedzie -> padnie skrzynia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niebieski708 Opublikowano 28 Grudnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2009 no to wygadałes bo o 00:35 padła skrzynia :???: (dokładnie trzeci bieg) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
the.wolf Opublikowano 28 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2009 ITB w naszych turbo to zbedny pomysl. zle wrzuciles trojke ze się wysypała? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michael Opublikowano 28 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2009 ITB w naszych turbo to zbedny pomysl. "zbędny" to chyba nieodpowiedni wyraz :cool: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablonas Opublikowano 28 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2009 no to wygadałes bo o 00:35 padła skrzynia :???: (dokładnie trzeci bieg) Grubo. Która to już skrzynia? Jak dobrze kojarzę Twoje przygody to już chyba trzecia albo czwarta? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niebieski708 Opublikowano 28 Grudnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2009 Dokładnie to źle temat nazwałem bo chodziło o cztery przepustnice, a nie ITB za co przepraszam Co do skrzyni GT/WRX to niestety nie lubią ostrej jazdy, co sie okazało mój GT cos mial robione jeszcze chyba w szwajcarii. Bez zwezki miedzy WG i selenoidem (czyli 0,6 bara turbo pompowało) objezdzałem nawet 265 KM (po remapie) w WRX-ie :shock: (myślałem ze mój pompuje 0,9) ale po zauwazeniu ostatnio jej braku, uzupełniułem brakujący element i auto ma teraz problemy z trakcją na pierwszym biegu i przy ostrej jeżdzie na drugim przejechałem juz 30 000km i to bedzie juz 6-ta skrzynia która padła czyli juz 7-a składam :???: po nowym roku bede na hamowni to powiem co sie dzieje pod maską [ Dodano: Pon Gru 28, 2009 2:50 pm ] jeszcze co do czterech przepustnic to np: Sunny GTI-R miał seryjnie wkładane Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablonas Opublikowano 28 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2009 przejechałem juz 30 000km i to bedzie juz 6-ta skrzynia która padła czyli juz 7-a składam Szacun Przebiłeś już nawet adamusmax`a Ja na razie (tfu tfu) tylko jedna :cool: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niebieski708 Opublikowano 28 Grudnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2009 nawet nie wiedziałem heheh, że prowadze - myślałem, że TTTM Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba Opublikowano 28 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2009 Dokładnie to źle temat nazwałem bo chodziło o cztery przepustnice, a nie ITB za co przepraszam To jest to samo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niebieski708 Opublikowano 28 Grudnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2009 Ale wiekszośc na słowa ITB myśli o wersji z "trąbkami"do wolnossaka bez filtrów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba Opublikowano 28 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2009 W turbo zamykasz to w puszcze zeby doladowane powietrze nie uciekalo bokiem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GRAF Opublikowano 28 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2009 no to wygadałes bo o 00:35 padła skrzynia :???: (dokładnie trzeci bieg) naprawde nie chcialem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niebieski708 Opublikowano 28 Grudnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2009 Spoko jutro od chłopaków z bajecznej kolega Crazy_Ivan przywiezie mi części. A z ciekawości po nowym roku zrobie takie przepustnice i spróbuje cos wymodzić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GRAF Opublikowano 28 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2009 Spoko jutro od chłopaków z bajecznej kolega Crazy_Ivan przywiezie mi części.A z ciekawości po nowym roku zrobie takie przepustnice i spróbuje cos wymodzić takie 4 przepustnice ma w serii WRX 03 tylko one nie zamykaja w 100% kanalu a tylko jego wieksza czesc, poza tym ma oczywiscie 1 duza glowna przepustnice Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niebieski708 Opublikowano 28 Grudnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2009 jak zrobie kolektor i przepustnice to dam znać jeszcze zostanie kwestia wystrojenia, ale z kolegą Jako postaram sie rozwiązac Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się