Jump to content

Instalacja wskaźnika turbo


Niedźwiedź
 Share

Recommended Posts

Według uznania! Ja mam mechaniczne. Gdybym robił to dzisiaj to pewnie dogadał bym się z kropkowiczem bo mam wielki wyświetlacz 2din zamiast radia z bluetooth'em i mógłbym mieć to na ekranie. Kto wie?!

Z drugiej jednak strony daszek z zegarami też fajnie wygląda...

Link to comment
Share on other sites

Według uznania! Ja mam mechaniczne. Gdybym robił to dzisiaj to pewnie dogadał bym się z kropkowiczem bo mam wielki wyświetlacz 2din zamiast radia z bluetooth'em i mógłbym mieć to na ekranie. Kto wie?!

Z drugiej jednak strony daszek z zegarami też fajnie wygląda...

 

tylko czekaj aż żona zamówi u mnie navi to posłuży do portu na win CE 5 :idea:

Link to comment
Share on other sites

Mechaniczny tanszy, elektroniczny precyzyjniejszy i latwiejszy w instalacji.

teraz weźcie lamerowi powiedzcie czy dobrze myśli :

mechaniczny to taki z rurką podpinaną pod układ ciśnienia doładowania, a elektroniczny to taki który ciśnienie czyta z ECU?

 

Te "autogeje" to z wężykami widzę tylko - mechaniczne znaczy się (?). Jakie elektroniczne polecacie? Z takiej "autogejowej" półki ;)

Link to comment
Share on other sites

mechaniczny to taki z rurką podpinaną pod układ ciśnienia doładowania, a elektroniczny to taki który ciśnienie czyta z ECU?

 

manulany tak, idzie węzyk z podciśnienia do zegarka, elektroniczny ma przetwornik sygnału z ciśnieniowego na elektryczny i z tego przetwornika idzie sygnał do zegarka bądź centralki

Link to comment
Share on other sites

Mechaniczny tanszy, elektroniczny precyzyjniejszy i latwiejszy w instalacji.

teraz weźcie lamerowi powiedzcie czy dobrze myśli :

mechaniczny to taki z rurką podpinaną pod układ ciśnienia doładowania, a elektroniczny to taki który ciśnienie czyta z ECU?

 

Te "autogeje" to z wężykami widzę tylko - mechaniczne znaczy się (?). Jakie elektroniczne polecacie? Z takiej "autogejowej" półki ;)

 

Nie do końca. Zarówno mechaniczny jak i elektroniczny podpina się rurką do układu doładowania, ale elektroniczny ma inne sterowanie/przetwornik i np. pamięć maksymalnego wychylenia oraz układ ostrzegający (np. dźwiękowo) po przekroczeniu zadanego parametru (np doładowania 1 bara).

Elektroniczny autogauge to np seria Stepper Motor Peak / SM Peak.

 

Moduł oparty na palmtopie i czytający na bieżąco parametry z ECU opracował kropkowicz, i do niego najlepiej się zwrócić w tym temacie.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...