Skocz do zawartości

Instalacja wskaźnika turbo


Niedźwiedź

Rekomendowane odpowiedzi

Według uznania! Ja mam mechaniczne. Gdybym robił to dzisiaj to pewnie dogadał bym się z kropkowiczem bo mam wielki wyświetlacz 2din zamiast radia z bluetooth'em i mógłbym mieć to na ekranie. Kto wie?!

Z drugiej jednak strony daszek z zegarami też fajnie wygląda...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Według uznania! Ja mam mechaniczne. Gdybym robił to dzisiaj to pewnie dogadał bym się z kropkowiczem bo mam wielki wyświetlacz 2din zamiast radia z bluetooth'em i mógłbym mieć to na ekranie. Kto wie?!

Z drugiej jednak strony daszek z zegarami też fajnie wygląda...

 

tylko czekaj aż żona zamówi u mnie navi to posłuży do portu na win CE 5 :idea:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mechaniczny tanszy, elektroniczny precyzyjniejszy i latwiejszy w instalacji.

teraz weźcie lamerowi powiedzcie czy dobrze myśli :

mechaniczny to taki z rurką podpinaną pod układ ciśnienia doładowania, a elektroniczny to taki który ciśnienie czyta z ECU?

 

Te "autogeje" to z wężykami widzę tylko - mechaniczne znaczy się (?). Jakie elektroniczne polecacie? Z takiej "autogejowej" półki ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mechaniczny to taki z rurką podpinaną pod układ ciśnienia doładowania, a elektroniczny to taki który ciśnienie czyta z ECU?

 

manulany tak, idzie węzyk z podciśnienia do zegarka, elektroniczny ma przetwornik sygnału z ciśnieniowego na elektryczny i z tego przetwornika idzie sygnał do zegarka bądź centralki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mechaniczny tanszy, elektroniczny precyzyjniejszy i latwiejszy w instalacji.

teraz weźcie lamerowi powiedzcie czy dobrze myśli :

mechaniczny to taki z rurką podpinaną pod układ ciśnienia doładowania, a elektroniczny to taki który ciśnienie czyta z ECU?

 

Te "autogeje" to z wężykami widzę tylko - mechaniczne znaczy się (?). Jakie elektroniczne polecacie? Z takiej "autogejowej" półki ;)

 

Nie do końca. Zarówno mechaniczny jak i elektroniczny podpina się rurką do układu doładowania, ale elektroniczny ma inne sterowanie/przetwornik i np. pamięć maksymalnego wychylenia oraz układ ostrzegający (np. dźwiękowo) po przekroczeniu zadanego parametru (np doładowania 1 bara).

Elektroniczny autogauge to np seria Stepper Motor Peak / SM Peak.

 

Moduł oparty na palmtopie i czytający na bieżąco parametry z ECU opracował kropkowicz, i do niego najlepiej się zwrócić w tym temacie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...