Niedźwiedź Opublikowano 25 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2009 Hej ostatecznie będę montował boost gague. Czy ktoś ma gdzieś jakąś instrukcję instalacji z fotkami itd? Forek s-turbo. Który czujnik lepszy -mechaniczny czy elektroniczny ? Pzdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dyzio_d Opublikowano 25 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2009 Na 100% jest wątek ze zdjęciami i opisem. Próbowałem znaleźć ale mi się nie udało. Sam na jego podstawie montowałem swój wskaźnik. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kropkowicz Opublikowano 25 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2009 proszę, autor jest totalnym pedantem: http://www.scoobymods.com/turbo_boost_g ... tml?t=2408 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dyzio_d Opublikowano 25 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2009 Znalazłem! http://www.forum.subaru.pl/viewtopic.php?t= ... c&start=50 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Niedźwiedź Opublikowano 25 Grudnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2009 proszę, autor jest totalnym pedantem:http://www.scoobymods.com...408.html?t=2408 łeee się nie liczy bo to do XT a nie s-t :razz: Znalazłem! http://www.forum.subaru.pl/vi...er=asc&start=50 Dzięki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kropkowicz Opublikowano 25 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2009 łeee się nie liczy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dyzio_d Opublikowano 25 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2009 Niedźwiedź, Przecież wiesz jak wraża się podziękowania... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Niedźwiedź Opublikowano 25 Grudnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2009 Jakieś sugestie - mechaniczny czy elektroniczny? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dyzio_d Opublikowano 25 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2009 Według uznania! Ja mam mechaniczne. Gdybym robił to dzisiaj to pewnie dogadał bym się z kropkowiczem bo mam wielki wyświetlacz 2din zamiast radia z bluetooth'em i mógłbym mieć to na ekranie. Kto wie?! Z drugiej jednak strony daszek z zegarami też fajnie wygląda... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba Opublikowano 25 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2009 Mechaniczny tanszy, elektroniczny precyzyjniejszy i latwiejszy w instalacji. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kropkowicz Opublikowano 26 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2009 Według uznania! Ja mam mechaniczne. Gdybym robił to dzisiaj to pewnie dogadał bym się z kropkowiczem bo mam wielki wyświetlacz 2din zamiast radia z bluetooth'em i mógłbym mieć to na ekranie. Kto wie?!Z drugiej jednak strony daszek z zegarami też fajnie wygląda... tylko czekaj aż żona zamówi u mnie navi to posłuży do portu na win CE 5 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dyzio_d Opublikowano 26 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2009 Teraz to już za późno. w zasadzie zakończyłem inwestowanie w ten samochód. Pozostało mi podłączenie TT i wskażnika EGT, bo już jest zamontowany. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Niedźwiedź Opublikowano 29 Grudnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2009 Mechaniczny tanszy, elektroniczny precyzyjniejszy i latwiejszy w instalacji. teraz weźcie lamerowi powiedzcie czy dobrze myśli : mechaniczny to taki z rurką podpinaną pod układ ciśnienia doładowania, a elektroniczny to taki który ciśnienie czyta z ECU? Te "autogeje" to z wężykami widzę tylko - mechaniczne znaczy się (?). Jakie elektroniczne polecacie? Z takiej "autogejowej" półki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dyzio_d Opublikowano 29 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2009 kropkowicz, Jest tutaj specem od elektronicznych. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 29 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2009 mechaniczny to taki z rurką podpinaną pod układ ciśnienia doładowania, a elektroniczny to taki który ciśnienie czyta z ECU? manulany tak, idzie węzyk z podciśnienia do zegarka, elektroniczny ma przetwornik sygnału z ciśnieniowego na elektryczny i z tego przetwornika idzie sygnał do zegarka bądź centralki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tzd Opublikowano 29 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2009 Mechaniczny tanszy, elektroniczny precyzyjniejszy i latwiejszy w instalacji. teraz weźcie lamerowi powiedzcie czy dobrze myśli : mechaniczny to taki z rurką podpinaną pod układ ciśnienia doładowania, a elektroniczny to taki który ciśnienie czyta z ECU? Te "autogeje" to z wężykami widzę tylko - mechaniczne znaczy się (?). Jakie elektroniczne polecacie? Z takiej "autogejowej" półki Nie do końca. Zarówno mechaniczny jak i elektroniczny podpina się rurką do układu doładowania, ale elektroniczny ma inne sterowanie/przetwornik i np. pamięć maksymalnego wychylenia oraz układ ostrzegający (np. dźwiękowo) po przekroczeniu zadanego parametru (np doładowania 1 bara). Elektroniczny autogauge to np seria Stepper Motor Peak / SM Peak. Moduł oparty na palmtopie i czytający na bieżąco parametry z ECU opracował kropkowicz, i do niego najlepiej się zwrócić w tym temacie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się