Skocz do zawartości

Wymiana turbiny w foresterze


badmofu

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 64
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Panowie Jaka jest różnica miedzy TD04L z gt-ka a TD04L z wrx-a ?

 

Volvo ma jeszcze TD04L czy tez by pasowała? dołączam do pytania

 

 

Tak. Ta z Volvo ma inne flansze.

W nowszych WRX (chyba od 06) jest inny kształt kanału gorącego - jest szerszy.

Mają też różne oznaczenia:

The 2002-2003 one had this info on ehte compressor housing:

14412AA360

49377-04300

TDO4L 0207 11322

 

06:

14412AA560

49377-04505

TDO4L 0508 04120

 

tu masz foty:

http://forums.nasioc.com/forums/showpost.php?p=17388443&postcount=32

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
  • 1 miesiąc temu...

Witajcie

Chciałbym zapytać tych którzy zmieli w Foresterach 2.0t turbo na td04l i zrobili remap od jakich obrotów dmucha turbo i czuć wzrost mocy. Mam dylemat czy remap robić na oryginalnej turbinie czy na td04l, zależy mi na tym aby auto miało mocny dół. Inna sprawa, że chcę robić na pb95 jakie bezpieczne moce byłyby na tym paliwie przy włożeniu td04l?

Pozdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 miesięcy temu...

Wracając do tematu.

Rozmawiałem z użytkownikiem fazia bo ma ciekawą opcje

TD04L+Ecu z GT+ Wałki GT=218KM i na pewno to dużo tańsza opcja aniżeli ReMap w Poznaniu.

I jeszcze pytanko do Grześka czy założenie samej TD04L z ciśnieniem 0,8-0,9 mogę chyba dostroić pod to mapę LPG komp Stag 300 nie jeżdżę na PB.

 

Taki dosyć ciekawy text znalazłem na jakimś forum LPG

CYTAT

aby zrobic auto tylko pod lpg i stroic samo lpg, trzeba emulatory sondy, wtedy mapa pb mozna powiedziec jest stala, a lpg stroimy wg sondy szerokopasmowej. wtedy na pb tylko odpalanie.

Edytowane przez kubabb
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 lata później...

Cześć, chciałbym odgrzać temat bo i chyba przyszła pora na mnie... Forek ostatnio zaczął mieć wilczy apetyt na olej i mam wielką nadzieję że to turbina (na temat innych przyczyn nie chcę się narazie rozwodzić bo w przyszłym tygodniu jestem u mechanika).

A więc gdyby turbo było do wymiany, obecnie tf035 (teraz mi ładuje 0,6) to chętnie wstawił bym tak polecane td04 jako wstęp do dalszych modów skręcone na razie dla bezpieczeństwa do 0,6 bara.

I mam teraz kilka pytań bo temat juz troche stary.

1)czy nadal polecacie zamianę tf035 na td04

2)jak ktoś ma na sprzedaż to proszę o priva :)

3)czy taka zamiana przy takim samym booscie bez uwolnienia wydechu, pompy paliwowej i remapu bedzie bezpieczna dla silnika

4)i na koniec ciekawy jestem o czystosc spalin po odetkaniu wydechu (może tylko wymienic downpipe) aby auto przeszło badanie techniczne.

Dzięki za uwagę

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a propos pkt3

 

Swojego czasu robilem remap poprzednim aucie (Honda Civic Type-R EP3) i na pewno bez remapu, nie polecam Ci zmiany doladowania. Przede wszystkim komputer steruje wartoscia doladowania a nie jakas srubka na obudowie turbiny wiec nie wysterujesz jej "na oko" zebynowa td04 dmuchala dokladnie tak jak poprzednia tf035. Na pewno przy wiekszym doladowaniu mial bys zbyt uboga mieszanke a wiadomo, ze turbo trzeba przelac do AFR ~11,5-12,0. Jesli juz biezesz pod uwage tuning, zrob to jak nalezy, odblokowujac wydech sporo zyskasz a przy nowej turbinie i remapie poczujesz w koncu wiart w zaglach. Temat pewnie nadaje sie bardziej do NIELEGALA

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...