Dehnel Opublikowano 18 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2012 Gt z którego roku? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubabb Opublikowano 18 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2012 Panowie Jaka jest różnica miedzy TD04L z gt-ka a TD04L z wrx-a ? Volvo ma jeszcze TD04L czy tez by pasowała? dołączam do pytania Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 18 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2012 Volvo ma jeszcze TD04L czy tez by pasowała? dołączam do pytania Sadze, ze raczej sie roznia flansza, a i zapewne rozmiarem czesci goracej? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MARIN Opublikowano 20 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2012 No powiedzmy ze GT-ek z 99" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bzyq Opublikowano 21 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2012 Panowie Jaka jest różnica miedzy TD04L z gt-ka a TD04L z wrx-a ? Volvo ma jeszcze TD04L czy tez by pasowała? dołączam do pytania Tak. Ta z Volvo ma inne flansze. W nowszych WRX (chyba od 06) jest inny kształt kanału gorącego - jest szerszy. Mają też różne oznaczenia: The 2002-2003 one had this info on ehte compressor housing: 14412AA360 49377-04300 TDO4L 0207 11322 06: 14412AA560 49377-04505 TDO4L 0508 04120 tu masz foty: http://forums.nasioc.com/forums/showpost.php?p=17388443&postcount=32 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubabb Opublikowano 23 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2012 Dzieki za info a z jakim oznaczeniem szukać td04l do forka 99 s-turbo? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hogi Opublikowano 23 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2012 Dzieki za info a z jakim oznaczeniem szukać td04l do forka 99 s-turbo? Ja miałem zamontowane turbo z WRXa 2003 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bzyq Opublikowano 23 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2012 a miałem zamontowane turbo z WRXa 2003 Czyli 14412AA360 49377-04300 TDO4L 0207 11322 Ale na tym nowszym nie powinno być gorzej, a mże i lepiej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubabb Opublikowano 24 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2012 super dzieki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MARIN Opublikowano 21 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2012 W moim jest td04 żeby wsadzić td04L muszę szukać coś konkretnego czy każda z subaru z tym oznaczeniem wejdzie ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PKocial Opublikowano 22 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2012 wejdzie Panie;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Herostrates Opublikowano 7 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2013 Witajcie Chciałbym zapytać tych którzy zmieli w Foresterach 2.0t turbo na td04l i zrobili remap od jakich obrotów dmucha turbo i czuć wzrost mocy. Mam dylemat czy remap robić na oryginalnej turbinie czy na td04l, zależy mi na tym aby auto miało mocny dół. Inna sprawa, że chcę robić na pb95 jakie bezpieczne moce byłyby na tym paliwie przy włożeniu td04l? Pozdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubabb Opublikowano 17 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2013 (edytowane) Wracając do tematu. Rozmawiałem z użytkownikiem fazia bo ma ciekawą opcje TD04L+Ecu z GT+ Wałki GT=218KM i na pewno to dużo tańsza opcja aniżeli ReMap w Poznaniu. I jeszcze pytanko do Grześka czy założenie samej TD04L z ciśnieniem 0,8-0,9 mogę chyba dostroić pod to mapę LPG komp Stag 300 nie jeżdżę na PB. Taki dosyć ciekawy text znalazłem na jakimś forum LPG CYTAT aby zrobic auto tylko pod lpg i stroic samo lpg, trzeba emulatory sondy, wtedy mapa pb mozna powiedziec jest stala, a lpg stroimy wg sondy szerokopasmowej. wtedy na pb tylko odpalanie. Edytowane 17 Lipca 2013 przez kubabb Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel.wro Opublikowano 23 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2016 Cześć, chciałbym odgrzać temat bo i chyba przyszła pora na mnie... Forek ostatnio zaczął mieć wilczy apetyt na olej i mam wielką nadzieję że to turbina (na temat innych przyczyn nie chcę się narazie rozwodzić bo w przyszłym tygodniu jestem u mechanika). A więc gdyby turbo było do wymiany, obecnie tf035 (teraz mi ładuje 0,6) to chętnie wstawił bym tak polecane td04 jako wstęp do dalszych modów skręcone na razie dla bezpieczeństwa do 0,6 bara. I mam teraz kilka pytań bo temat juz troche stary. 1)czy nadal polecacie zamianę tf035 na td04 2)jak ktoś ma na sprzedaż to proszę o priva 3)czy taka zamiana przy takim samym booscie bez uwolnienia wydechu, pompy paliwowej i remapu bedzie bezpieczna dla silnika 4)i na koniec ciekawy jestem o czystosc spalin po odetkaniu wydechu (może tylko wymienic downpipe) aby auto przeszło badanie techniczne. Dzięki za uwagę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wally666 Opublikowano 24 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2016 a propos pkt3 Swojego czasu robilem remap poprzednim aucie (Honda Civic Type-R EP3) i na pewno bez remapu, nie polecam Ci zmiany doladowania. Przede wszystkim komputer steruje wartoscia doladowania a nie jakas srubka na obudowie turbiny wiec nie wysterujesz jej "na oko" zebynowa td04 dmuchala dokladnie tak jak poprzednia tf035. Na pewno przy wiekszym doladowaniu mial bys zbyt uboga mieszanke a wiadomo, ze turbo trzeba przelac do AFR ~11,5-12,0. Jesli juz biezesz pod uwage tuning, zrob to jak nalezy, odblokowujac wydech sporo zyskasz a przy nowej turbinie i remapie poczujesz w koncu wiart w zaglach. Temat pewnie nadaje sie bardziej do NIELEGALA Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się