PKocial Opublikowano 13 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2010 wstaw dobra TD04L i zrób niezbędny pod to remap , jak Sobie ustawisz tak 0,9 bara , to skończy się silnik szybciej niż myslisz. Silnik jak będziesz robił, naprawiał zleć to komuś kto wie co robi inaczej może być więcej problemów i dostaniesz szału po ... Sprawdź sprzegło wszystkie węże itd ideał byłby shortblok sti 2,0 i inne wałki lub głowice tak aby można zwięszyć obroty silnika i moc nie spadała tuż po 5900-6000 obr/min. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jmiciuk Opublikowano 13 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2010 Ja silnika nie naprawiam, jak znajdę używany to itak na 99% podmiankę będę chciał mieć w Kocarze więc pewnie będę zawracał gitarę żeby ktoś mi tam wyjaśnił co mam do wyboru i czy będzie seria czy lekko odbiegnie od normy ale potwora raczej nie będę z niego robił Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PKocial Opublikowano 14 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2010 nie chodzi o potwora tylko coś co ma 250KM i 340Nm i jest trwałe i niezawodne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jmiciuk Opublikowano 14 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2010 Jakbym znalazl taki silnik STI w dobrej cenie to spoko ale nawet serie( w sensie nie STI) ciezko znalezc wiec wole nie kombinowac bo przez rok bede z buta napierał Chce miec moją subarynkę jak najszybciej ale nie wsadze w niego teraz 15 tysi bo nie bede mial pozniej na paliwo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eddie_gt4 Opublikowano 15 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2011 Możesz Tdo4L z wrxa śmiało również zamontować i nic nie będzie przeładowywać , wystarczy aby ktoś kumaty Ci ją zamontował (...) Wystarczy boost ustawić i jest oki , bardziej wydajna moim zdaniem mniej grzeje ładunek... (...) PKocial, czy moglbys rozwinac swoje wypowiedzi? opisze sytuacje: jest seryjny 2.0XT AT (zalozony 2.5-calowy cat-back H&S), a na polce lezy sprawna TD04-L... Forek w sumie fajnie jezdzi, ale jakies dodatkowe koniki i niutki bylyby mile widziane moje pytanie wiec brzmi (w nawiazaniu do Twoich cytowanych wypowiedzi): czy moge zalozyc TD04-L nie robiac remapu :?: to ustawienie boostu, o ktorym pisales, ma byc za pomoca czego - EBC? a moze odpowiedni restryktor czy jak to sie nazywa? czy ma byc kompletny remap tylko i wylacznie? btw, czy przy okazji moglbym/musialbym wymienic down-pipe i up-pipe? wiem, ze niechetnie zdradzasz "tajemnice techniczne", ale moze jednak cos odpowiesz i skomentujesz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PKocial Opublikowano 15 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2011 Tdo4 L wrx ... tak możesz bez remapu tylko boost ustawić jak fabryczny lub bardzo bliski niego jak chcesz up+down i zyskać coś z montażu turbo i reszty to już niezbędna ingerencja elektroniczna Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eddie_gt4 Opublikowano 15 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2011 Tdo4 L wrx ... tak możesz bez remapu tylko boost ustawić jak fabryczny lub bardzo bliski niego jak to zrobic? jak ten boost ustawic? (dobrze i tanio ) jak chcesz up+down i zyskać coś z montażu turbo i reszty to już niezbędna ingerencja elektroniczna czyli przy wymiane samej turbiny (TD-04L) i ustawionym "na fabrycznie" booscie zadnego przyrostu nie bedzie, dobrze rozumiem? no to wtedy gra nie warta swieczek (bez remapu) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubabb Opublikowano 6 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2012 Tdo4 L wrx ... tak możesz bez remapu tylko boost ustawić jak fabryczny lub bardzo bliski niego jak to zrobic? jak ten boost ustawic? (dobrze i tanio ) jak chcesz up+down i zyskać coś z montażu turbo i reszty to już niezbędna ingerencja elektroniczna czyli przy wymiane samej turbiny (TD-04L) i ustawionym "na fabrycznie" booscie zadnego przyrostu nie bedzie, dobrze rozumiem? no to wtedy gra nie warta swieczek (bez remapu) Kontynuując temat PKocial możesz odpowiedzieć na pytanie Eddiego? sam jestem ciekawy odpowiedzi. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzesiek_67 Opublikowano 6 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2012 kubabb, wykopki Panie, wiem jesień idzie A serio, ja co prawda nie Piotr ale : ad.1 Boost możesz ograniczyć śrubą regulacyjną ramienia wastgate (ogranicz do 0,7 br). Niektórzy wspominali wyżej o 0,9 br i być może w kontekście mocno przelanej seryjnej mapy nie jest czymś okrutnie niebezpiecznym (znaczy mieszanka nie zuboży się jakoś okrutnie) ale i tak i tak przy nieruszonym zapłonie auto moim zdaniem nie będzie wcale mocniej jechało. ad.2 Przyrostu nie będzie ale doładowanie na TD04L będzie : a) stabilniejsze, bo turbina (TD04L) nie pracuje,przy 0,7-0,9br, w górnym zakresie jej możliwości (w odróżnieniu od maleństwa TF035) zimniejsze, czyli temperatura w dolocie będzie mierzalnie niższa. Plusy są oczywiste (mniejsze ryzyko knocków). No i po wymianie (uwolnieniu) wydechu jest otwarta droga do remapu, czyli tego co czyni z Forka S-turbo naprawdę fajną i wdzięczną zabawkę. Pozdrawiam Grzegorz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Subary Opublikowano 6 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2012 Zaczynam podążać podobną ścieżką, moja turbina na zimno już też trochę puszcza. Rozglądam się za czymś ciut większym np. TD05. Najbliższa modyfikacja to FMIC, przy wymianie turbiny up&down pipe. Potem Poznań. Ile koników można zyskać w ten sposób, ile wytrzymuje skrzynia automat sportshift ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zento Opublikowano 6 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2012 czyni z Forka S-turbo naprawdę fajną i wdzięczną zabawkę. Ech jak miło się czyta. Dzięki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
saszynski Opublikowano 6 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2012 najpierw to bym sie na 100% upewnil, ze to turbina pije ten olej... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubabb Opublikowano 6 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2012 kubabb, wykopki Panie, wiem jesień idzie A serio, ja co prawda nie Piotr ale : ad.1 Boost możesz ograniczyć śrubą regulacyjną ramienia wastgate (ogranicz do 0,7 br). Niektórzy wspominali wyżej o 0,9 br i być może w kontekście mocno przelanej seryjnej mapy nie jest czymś okrutnie niebezpiecznym (znaczy mieszanka nie zuboży się jakoś okrutnie) ale i tak i tak przy nieruszonym zapłonie auto moim zdaniem nie będzie wcale mocniej jechało. ad.2 Przyrostu nie będzie ale doładowanie na TD04L będzie : a) stabilniejsze, bo turbina (TD04L) nie pracuje,przy 0,7-0,9br, w górnym zakresie jej możliwości (w odróżnieniu od maleństwa TF035) zimniejsze, czyli temperatura w dolocie będzie mierzalnie niższa. Plusy są oczywiste (mniejsze ryzyko knocków). No i po wymianie (uwolnieniu) wydechu jest otwarta droga do remapu, czyli tego co czyni z Forka S-turbo naprawdę fajną i wdzięczną zabawkę. Pozdrawiam Grzegorz Piotr super dzięki za konkretną odp dobrze że odnalazłem ten niedokończony temacik Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzesiek_67 Opublikowano 6 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2012 Piotr super dzięki za konkretną odp dobrze że odnalazłem ten niedokończony temacik Pozdrawiam Nazywamy się Bond. Grzegorz Bond 8) Na zdrówko Grzegorz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
coin Opublikowano 7 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2012 Jak juz rozmawiamy o ładowaniu to gdzie najlepiej sie wpiac z manometrem zeby dokladnie ręcznie doładowanie pomierzyc? do IC? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kropkowicz Opublikowano 8 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2012 coin, masz króćce na kolektorze - pokażą doładowanie jeśli przepustnica jest otwarta, możesz też dać trójniczek na wężyku, który wychodzi z wyjścia turbiny. komputer mierzy ciśnienie w kolektorze a ciśnienie nie musi być zmierzone dokładnie - wystarczy to co komputer pokazuje na interfejsie bo i tak tylko to się dla niego liczy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
coin Opublikowano 8 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2012 dzieki! pytałem bo w niedalekiej przyszlosci che sobie zafundowac gadzet z Autogauge :-) a jakim program pokazuje doladowanie? ja mam forka 99 kabel vag kklII i fressm i akurat ładowania nie pokazuje :-( moze jakis inny soft? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kropkowicz Opublikowano 8 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2012 coin, nie pokazuje czegoś jak manifold absolute pressure? a jak pytałeś dlatego dlaczego pytałeś to prawidłowa odpowiedź jest -> króćce na kolektorze. bo 'dokładne mierzenie ręczne' nijak nie pasuje do tego :wink: happy modding Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ad Opublikowano 9 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2012 A w jaki sposób można sprawdzić że to akurat turbina jest odpowiedzialna za znikanie oleju? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
saszynski Opublikowano 9 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2012 A w jaki sposób można sprawdzić że to akurat turbina jest odpowiedzialna za znikanie oleju? albo kopci albo wywala w dolot... w kazdym razie bedzie uwalona z oleju (w srodku) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ad Opublikowano 9 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2012 A jak nie kopci i nie wywala oleju, a a jednak olej znika? To nie turbo? Czy trzeba zajrzeć do środka turbiny aby z całą pewnością stwierdzić/wykluczyć? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
saszynski Opublikowano 9 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2012 A jak nie kopci i nie wywala oleju, a a jednak olej znika? To nie turbo? bardzo watpliwe... Czy trzeba zajrzeć do środka turbiny aby z całą pewnością stwierdzić/wykluczyć? w IC bedziesz mial spore ilosci oleju a z wydechu bedziesz czul aromat spalonego oleju... jeszcze zalezy jakie ilosci znikaja w jakim czasie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KACPERO_1 Opublikowano 10 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2012 Ile koników można zyskać w ten sposób, ile wytrzymuje skrzynia automat sportshift ? też właśnie za chwilkę będzie u mnie remap i wiem że bezpieczny max przy AT to 270km, ale głównym ograniczeniem jest moment :!: zależy jeszcze jak będziesz potem Forka użytkował... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Subary Opublikowano 10 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2012 270 ładnie brzmi... okazjonalnie bywam na pojeżdżafffkach w Toruniu, nie katuję na codzień Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MARIN Opublikowano 18 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2012 Panowie Jaka jest różnica miedzy TD04L z gt-ka a TD04L z wrx-a ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się