radnor Opublikowano 21 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2009 Zauwazylem dzisiaj ciekawa rzecz. Wolna jazda (przy 100km/h nie probowalem;) na 1 biegu po sliskim (bloto posniegowe albo lod), gaz w podloge, kola oczywiscie miela w miejscu. Czasem slychac, a czasem nie slychac, stukanie z napedu gdzies w okolicy tylnej osi, takie rytmiczne tyk-tyk-tyk. przez 1-2 sekundy. Cos jak w DCCD, tylko ze ja DCCD nie mam. Nie wykluczam, ze po prostu jedno z kol raz lapie, raz traci przyczepnosc i stad ten odglos. Domyslam sie ze to nic zlego, bo poza tym jezdzi jak trzeba, ale ciekaw jestem co tak stuka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Harvester Opublikowano 21 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2009 radnor, zobacz gumy w zawieszeniu, może Ci dyfer o podłoge wali. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam. Opublikowano 21 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2009 moze byc koniec wiskozy, mialem taki objaw w wrx Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość IRAZU Opublikowano 22 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2009 radnor Czym Ty wogóle jeżdzisz ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kogii Opublikowano 22 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2009 radnor Czym Ty wogóle jeżdzisz ? rodzinnym i niebieskim .... wrx'05 :razz: jechalem nim ostatnio i taki jakis cichy.... no komfortowy normalnie, no radnor, koncowy prodrive to malo, wywalaj te rurki :razz: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radnor Opublikowano 22 Grudnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2009 moze byc koniec wiskozy, mialem taki objaw w wrx A poza tym czym sie to objawia? Bokami jezdzi jak trzeba, nic nie halasuje, suche czy mokre problemow nie ma. Ciekawe, ze nic nie stuka przy gazie w podloge i jezdzie bokiem, wiec moze faktycznie kolo zabkuje jak przy starcie z wysokich obrotow w FWD? WRX 2005, zapomnialem dodac. [ Dodano: Wto Gru 22, 2009 10:34 pm ] Odrobilem prace domowa i zaden z opisywanych na forum objawow padu wiskozy nie wystepuje. Nic sie nie blokuje przy skreconych kolach itd. Stuki wydaja sie dochodzic z okolicy tylnego lewego kola, moze dyferencjal glupieje? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się