kolbak Opublikowano 20 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2009 Witam Koledzy mam PILNIE do wymiany tłumik końcowy, czy kupić oryginalny , czy może jakiś zamiennik? Proszę o sugestie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczur75 Opublikowano 20 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2009 czy może jakiś zamiennik? Powodzenia w poszukiwaniu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tom-k Opublikowano 13 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2011 Odgrzeje stary watek. Bede robil taki tlumik z kwasowki, ale potrzebuje stary na wzor. Moj jeszcze sie dobrze trzyma i nie chce go teraz rozcinac. Czy ktos ma moze gdzies w garazu i chce sie go pozbyc ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pan Dziedzic Opublikowano 14 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2011 Rozetnij swój "stary", nie sądzę byś przy ew. sprzedaży wracał do oryginału Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
beetrootnose Opublikowano 14 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2011 Że się podepnę...A tłumik z Legacy 3 (98-03), pasuje do Outbacka 2.5? -- 14 wrz 2011, o 21:38 -- ...Mam też pytanie o katalizator ( w końcu musi upaść - ...160kkm),czyli koszt nowego i czy warto sięgać po jakieś używki, czy inne wynalazki? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pan Dziedzic Opublikowano 15 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2011 beetrootnose, to Legacy o które pytasz to też 2.5 :?: A co do katalizatora to najprościej będzie jak podjedziesz to ludzi którzy tym się zajmują.Temat mają opanowany :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
beetrootnose Opublikowano 16 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2011 beetrootnose, to Legacy o które pytasz to też 2.5 Tak, chodzi o Legacy 2,5...Ale myślę,że końcowe tłumiki są takie same dla 2.5 i 2.0. Pytam, czy pasuje do Outbacka 2.5 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pan Dziedzic Opublikowano 16 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2011 Tzn. końcówka wydechu(ta chromowana)w 2.5 jest większa niż w 2.0 ,nie wiem jak wygląda sama rura dochodząca do tłumika,ale to bez znaczenia,zawsze można zrobić redukcję. Wniosek:pasuje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
beetrootnose Opublikowano 16 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2011 Dzięki, pytam bo nieoczekiwanie pojawiły się takie tłumiki do Legaca na naszym rynku... i jeszcze portfel po zakupie takiego nie jest wcale 2 kg lżejszy 8) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OBK H6 Opublikowano 18 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2011 wątek jak widze dotyczy tłumika do H6tki - a ten występował tylko w tym modelu (z podobnym do BMW) kanałem z zaworem do omijania tłumika końcowego http://opposedforces.com/parts/legacy/e ... tration_1/ mój umarł jakieś pół roku temu (ten kanał boczny właśnie odpadł) - nowy w ASO kosztuje ponad 2000 złociszy i czeka się na statek z japonii ok miesiąca ( jak szukałem wtedy to w europie nie było nic na stanie) poszukiwania zamienników, to mission impossible, więc pojechałem coś dobrać. Przypasował mi (brzmieniem i zachowaniem ciszy we wnętrzu auta) tłumik od VW Sharana z silnikiem VR6 2,8 ltr - trochę ma inny układ rur, ale chłopaki dopasowali ładnie i mruczy jak ta lala. Co ciekawe - spadło spalanie o ponad ltr na 100, ale też trochę moc spadła. Ale to normalne, jak się zmienia wydech to by trza było silnik zmapować na nowo - ale jakoś nie mam czasu na to i pieniędzy ;-) a co do tłumika w Outbacku 2.5 (44300AE120) - do Legacy 2.5 (44300AE020) był inny na pewno także drobne sztukowanie będzie na pewno, ale ile roboty? to juz się przekonasz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tom-k Opublikowano 19 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2011 no wlasnie - zamiennikow nie ma a cena nowego powala na kolana. Dlatego chce zrobic z kwasowki, bedzie trwaly forever i look odpowiedni. Nie chce tez aby zmienila sie zabardzo charakterystyka silnika wiec bedzie robiony na wzor starego. Co do dzwieku, wiem ze bedzie troche ostrzejszy bo kwasowka inaczej odbija czestotliwosci. Kanal przelotowy pewnie bedzie rowniez zrobiony jako twin loop, ale to pozostawiam fachowcom ktorzy ten tlumik mi zrobia. Narazie nie mam czasu, auto potrzebne, stary tlumik sie jeszcze trzyma dzielnie, wiec tylko robie przygotowania. Jesli nie znajde drugiego to w okolicach listopada moj tlumik pojdzie do pociecia jako wzornik dla nowego. O postepach bede informowal. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CEZAR71 Opublikowano 19 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2011 W El-tecu pod Warszawą, powinni zrobić na wzór starego..., ja u nich robiłem do dwóch aut i jest naprawdę ok. Pozdr Cezary Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PiotrMK Opublikowano 27 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2012 Bede robil taki tlumik z kwasowki, ale potrzebuje stary na wzor. Czy ktos ma moze gdzies w garazu i chce sie go pozbyc ? Witam mam ten sam problem ale potrzebuje dokładne wymiary tłumika czy już coś robiłeś w tym temacie ? Bo może uda Mi się zlecić dorobienie w firmie która się tym zajmuję . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tom-k Opublikowano 27 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2012 z braku czasu nie robilem jeszcze, a stary jakos sie ciagle trzyma, pomimo ze po zimie duza ilosc rudego z niego odpadla. Ma mi robic firma od tlumikow z pod Olsztyna, ogladali juz, podali cene, ale potrzebuja na caly dzien auto, aby stary tlumik zdjac, pociac, zobaczyc jak sa komory w srodku, jak sie da to pospawac, ponownie zalozyc i oddac auto. Ale obawiam sie ze nie bedzie juz co spawac w starym i bede musial zostawic auto na dluzej, a to narazie mi nie pasuje. Jak bede mial zrobiony podziele sie tym na forum. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PiotrMK Opublikowano 27 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2012 No z mojego na razie odchodzi wierzchnia powłoka dlatego szukam alternatywy ori kosztuje ok1600 zł Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hefty Opublikowano 9 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2013 Podbijam temat. Prawie 2200 zl z montażem. Sprowadzenie z Japonii na chwilę obecną ok. 30-37 dni. Ktoś z Was zrobił coś w tym temacie Będę wdzięczny za informacje. Bardziej boli mnie ten czas oczekiwania, bo auto musi jeździć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eddie_gt4 Opublikowano 9 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2013 Podbijam temat. Prawie 2200 zl z montażem. Sprowadzenie z Japonii na chwilę obecną ok. 30-37 dni. Ktoś z Was zrobił coś w tym temacie Będę wdzięczny za informacje. Bardziej boli mnie ten czas oczekiwania, bo auto musi jeździć. moze warto pokusic sie o cos takiego? http://www.ebay.com/itm/2x-Twin-Loop-High-Flow-Deep-Sound-Design-Axle-Back-3-5-Racing-Muffler-Exhaust-/181038668466?pt=Motors_Car_Truck_Parts_Accessories&fits=Make%3ASubaru|Submodel%3AH6&hash=item2a26bedab2&vxp=mtr tylko trzeba miec na uwadze to, co kiedys napisal wujek carfit: jakiekolwiek kombinacje z wydechem w H6 wymagaja grzebania przy ECU/strojenia (chyba ALEX kiedys w H6 wymienial tlumiki na te od STI i auto zaczelo wariowac) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hefty Opublikowano 9 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2013 (edytowane) Podbijam temat. Prawie 2200 zl z montażem. Sprowadzenie z Japonii na chwilę obecną ok. 30-37 dni. Ktoś z Was zrobił coś w tym temacie Będę wdzięczny za informacje. Bardziej boli mnie ten czas oczekiwania, bo auto musi jeździć. moze warto pokusic sie o cos takiego? http://www.ebay.com/...6bedab2&vxp=mtr tylko trzeba miec na uwadze to, co kiedys napisal wujek carfit: jakiekolwiek kombinacje z wydechem w H6 wymagaja grzebania przy ECU/strojenia (chyba ALEX kiedys w H6 wymienial tlumiki na te od STI i auto zaczelo wariowac) Pamiętam, pamiętam. Czytałem wszystkie wypowiedzi i Carfita i Alexa odnośnie tamtej sytuacji. Poszedłem trochę dalej i zamiast skupiać się na Polsce, poszukałem trochę informacji za granicą. Myślałem o czymś takim jak na wideo poniżej: http://www.youtube.com/watch?v=PcM_1yL6Zhs 2003 Subaru Outback Sedan H6 3.0 VDC with a Magnaflow 12256 muffler. The after-cat silencer was removed and replaced with an 18" Vibrant bottle-style resonator Nie przymierzałem się jeszcze do zamówienia z Amazona czegoś takiego, a aktualnie ww. muffler jest przeceniony ze 145$ na 89$, ale raz, że polski przedstawiciel Magnaflowa nie podjął się tematu mimo próśb i pytań, jak również nie znalazłem nikogo odważnego kto by mi to chciał zamontować. Właścicielowi z ww. filmu działa ten układ bezproblemowo od ponad roku. W australii mógłbym kupić kompletny wydech Varexa ale koszty, koszty, koszty i czas oczekiwania tyle co na oryginał z Japonii. Na razie dowiedziałem się od mechanika, że zrobimy rozwiązanie tymczasowe, a w międzyczasie jeśli nic nie wyniknie to zamówimy z Japonii, przed Plejadami mało optymistyczny wydatek. Edytowane 9 Kwietnia 2013 przez Dark Knight Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PiotrekMK Opublikowano 20 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2013 Rozmawiałem z gościem który stroi ecu i powiedział że nie ma potrzeby robienia nowej mapy po wymianie końcowego tłumika ale na razie stary tłumik idzie do obicia nierdzewką i wroci na swoje miejsce bo nowy 2067 zł kosztuje a tyle nie dam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się