capricorn Opublikowano 20 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2009 Wczoraj wieczorem podczas jazdy kilkakrotnie zaświeciła mi się kontrolka od ręcznego. Niski poziom płynu hamulcowego? Czy coś innego? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Harvester Opublikowano 20 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2009 capricorn, możliwe, że słabe klocki. Tak miałem w OBKu, jak mi się kończyły klocki i dużo płynu trzeba było i przez to kontrolka się włączała. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adaś Opublikowano 20 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2009 płyn hamulcowy chłonie wodę, może przy niskich temperaturach za pomocą kontrolki daje znak że pora go zmienić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
capricorn Opublikowano 20 Grudnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2009 Harvester, tego się obawiam najbardziej bo już miałem plan przetoczenia tarcz z przodu. Ale wiadomo przed świętami kicha [ Dodano: Nie Gru 20, 2009 2:41 pm ] adaś, płyn ma rok. Dużo czy mało? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczur75 Opublikowano 20 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2009 Niski poziom płynu hamulcowego? Czy coś innego? Raczej tak. Dolej/wymień płyn. Sprawdź klocki i tarcze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adaś Opublikowano 20 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2009 adaś, płyn ma rok. Dużo czy mało? tego nie wiem, zależy od płynu, jedne łapią więcej inne mniej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczur75 Opublikowano 20 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2009 płyn ma rok. Dużo czy mało? Zależy jaki to płyn. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
capricorn Opublikowano 20 Grudnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2009 Oryginalny taki jak fabryka leje, samochód ma rok. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczur75 Opublikowano 20 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2009 capricorn, sprawdź poziom płynu. Jak mało to dolej. Sprawdź klocki/tarcze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slesz Opublikowano 20 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2009 ja bym zaczął od sprawdzenia klocków jak dolejesz płynu a potem wymienisz klocki może ci płyn wykipieć (jeśli go nie brakowało) :???: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość IRAZU Opublikowano 20 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2009 Kontrolka jest załączana przez pływak , więc woda w płynie niema tu nic do rzeczy . Masz zużyte i klocki i tarcze , dlatego tłoczki mieszczą coraz więcej płynu . Możesz dolać , ale tylko kilka kropel - do czasu wymiany klocków . Po wymianie klocków , trzeba uzupełnić stan płynu na max . Przy wymianie tarcz , powinno się wymienić płyn . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
capricorn Opublikowano 21 Grudnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2009 A czy nacinana tarcza DBA w ogóle nadaje się do toczenia? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się