Skocz do zawartości

ASO ATZ Łódź


grzywaczewski

Rekomendowane odpowiedzi

Droga Dyrekcjo!

Chcialbym zapytac jak dlugo jeszcze firma:

 

  • ATZ
    Tuwima 88/90
    90-031 Łódź

bedzie AUTORYZOWANYM przedstawicielem?

 

Kilkukrotnie pisalem juz ich osiagnieciach. Dzisiaj pojechalem kupic filtr oleju i uszczelke pod korek spustowy doTurbo-Dziadka. Pierwsze pytanie bylo o numer nadwozia. Przyjechalem Focusem, nawet dowodu nie mialem wiec uczciwie przyznalem ze nie wiem, ale prosze o filtr i uszczelke do:

 

  • Subaru Legacy Turbo
    rocznik '92
    silnik EJ20G

Niestety AUTORYZOWANA obsluga nie wiedziala co to za auto :shock: , co to za silnik, a w elektronicznej dokumentacji ktora przegladali nie bylo silnika 'G'. Ratujac sytuacje wspomnialem ze to takie same auto mechanicznie jak Impreza GT, czyli nadwozie GC. Nic nie pomoglo. Pozniej zapewnialem ze Subaraki chodza tylko na dwoch rodzajach filtrow i do niego pasuje ten mniejszy. Nic. Po dlugich poszukiwaniach Pan z obslugi znalazl jakis nr i... niestety filtrow nie maja na stanie. Z uszczelka pod korek dokladnie to samo. Prosilem zeby sprowadzil jakiegos mechanika znajacego sie na Subaru, to moze on pomoze. Nie ma. Pewnie akurat wyszedl :wink:

 

Filtry, uszczelki itd... moga sprowadzic.

Mowiac bez przechwalek - ja tez moge sprowadzic.

 

Jak dlugo jeszcze ATZ bedzie reklamowal sie jako autoryzowany serwis, bedzie mogl poslugiwac sie znaczkiem Subaru itd? Dla mnie ASO ktore musi sprowadzac filtr oleju i uszczelke pod korek to nie jest ASO. W sklepie spozywczym na przeciwko tez pewnie nie maja tych filtrow, ale nie okleili szyb plejadami.

 

Poprosze o informacje jakie sa wymagania dla ASO. Moze zalozymy z moim mechanikiem Rysiem ASO Subaru. Rysio ma narzedzia i warsztat, wiedza i zdrowym rozsadkiem przerasta wielu autoryzowanych mechanikow, a mnie po przebudowie Subarakow zostalo troche czesci...

 

Pozdrawiam,

Witek Grzywaczewski

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niestety musze sie zgodzic z wyzej wymieniona opinia

 

Chcialem naprawic usterke P0447 - Evap circut... i dowiedzialem sie, ze nie podejma sie naprawy bo nie potrafia... Moze opony umieja zmienic albo filtr powietrza wymienic.

 

Tydzien temu chcialem kupic czapke - tluklem sie przez pol miasta tylko po to zeby dowiedziec sie, ze musze ja kupic przez internet i oni mi ja przysla do domu mimo, ze lezy w gablotce :lol::lol::lol:

 

Mialem doczynienia z ASO roznych marek ale im auta bym nie oddal...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zadzwonilem do Subaru Point przy Rojna/Szczecinska.

 

- Czy macie filtr oleju do Legacy Turbo?

- Oczywiscie, to te male co do wszystkich innych, nawet panskiego 2.5 (poznaj swojego klienta) :cool:

- A uszczelke pod korek?

- Oczywiscie

- Na pewno?

- To chyba oczywiste...

 

Ivi podjechala i juz czesci w domu :)

Szacunek Panowie!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hihi no tak to niestety Panowie jest na Tuwima, oni wolą sobie po prostu składać te swoje Fordy :mrgreen: Subaru Point jest rzeczywiście lepszym serwisem, bez dwóch zdań (co raczej trudne w tym przypadku nie jest :wink: ). W razie czego polecam kontaktować się z Panem Krzysztofem Dziągiem z Rojnej, przyzwoicie ogarnia :cool:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niestety i ja muszę potwierdzić zastrzeżenia co do ATZ. Bez numeru nadwozia ani rusz. Podstawowych części na stanie brak. Tak się składa, że też pytałem między innymi o filtr oleju. Jeśli już jesteśmy w temacie olejów to Motula nie posiadają. Pan z serwisu zaproponował Castrola RS, bo podobno producent taki zaleca. Jeszcze inna ciekawostka - potrzebowałem gumek do stabilizatorów. Przednie dostępne, niestety na sprowadzenie tylnych z Niemiec trzeba było tydzień czasu czekać. Po odebraniu ich nie wierzyłem własnym oczom, więc użyłem suwmiarki - identyczne jak na przód. :lol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli już jesteśmy w temacie olejów to Motula nie posiadają

 

Kiedyś pojechałem do nich na wymianę oleju ze swoim Motulem 15W50 i Pan grzecznie mi powiedział abym to sobie do malucha wlał, bo w szuwarku szkoda silnika. Przestał się upierać po przeczytaniu na opakowaniu, że to pełen syntetyk :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zadzwonilem do Subaru Point przy Rojna/Szczecinska.

 

- Czy macie filtr oleju do Legacy Turbo?

- Oczywiscie, to te male co do wszystkich innych, nawet panskiego 2.5 (poznaj swojego klienta) :cool:

- A uszczelke pod korek?

- Oczywiscie

- Na pewno?

- To chyba oczywiste...

 

Ivi podjechala i juz czesci w domu :)

Szacunek Panowie!

 

z pełną odpowiedzialnością polecam POINT :!:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ivi podjechala i juz czesci w domu :)

Szacunek Panowie!

I tak trzymać grzywaczeweski, chwalmy PANA, lejny na bryndze. Ludzie to tylko ...ludzie. Jednym się chce, a innym nie. Czy ty uważasz się za ideał?

 

mamusia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

 

Chciałbym zdementować nowo powstałe plotki, dotyczące Sklepiku.

Otóż zawsze jest u mnie możliwość odbioru osobistego zamówionych pozycji ze Sklepu jak również prezentacja, przymierzenie oraz bardzo często miła rozmowa na temat różnych gadżetów. Zawsze można przyjść, popatrzeć, dotknąć i dopiero kupić. Najlepiej pytać bezpośrednio o mnie i mnie szukać ;)

 

Pozdrawiam,

Paweł Skrzypek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Motula nie posiadają.

 

Bo Motula to się kupuje na Łąkowej...

 

Od ponad 6-ciu lat bez żadnych problemów...

 

[ Dodano: Sro Gru 23, 2009 4:55 pm ]

z pełną odpowiedzialnością polecam POINT :!:

 

tylko dlaczego oni muszą być na samym końcu miasta?!?

 

Mieszkam na Widzewie, to będę do nich jechać godzinę...

 

A czy podczas przeglądu można sobie stać obok samochodu i patrzeć?!?

Czy wyganiają do poczekalni na kawę?!?... bo tego nie akceptuję

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Motula nie posiadają.

 

Bo Motula to się kupuje na Łąkowej...

 

Od ponad 6-ciu lat bez żadnych problemów...

 

[ Dodano: Sro Gru 23, 2009 4:55 pm ]

z pełną odpowiedzialnością polecam POINT :!:

 

tylko dlaczego oni muszą być na samym końcu miasta?!?

 

Mieszkam na Widzewie, to będę do nich jechać godzinę...

 

A czy podczas przeglądu można sobie stać obok samochodu i patrzeć?!?

Czy wyganiają do poczekalni na kawę?!?... bo tego nie akceptuję

 

co Ci takiego zrobili w serwisie, ze musisz im patrzec na rece :?:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Motula nie posiadają.

 

Bo Motula to się kupuje na Łąkowej...

 

Od ponad 6-ciu lat bez żadnych problemów...

 

[ Dodano: Sro Gru 23, 2009 4:55 pm ]

z pełną odpowiedzialnością polecam POINT :!:

 

tylko dlaczego oni muszą być na samym końcu miasta?!?

 

Mieszkam na Widzewie, to będę do nich jechać godzinę...

 

A czy podczas przeglądu można sobie stać obok samochodu i patrzeć?!?

Czy wyganiają do poczekalni na kawę?!?... bo tego nie akceptuję

 

co Ci takiego zrobili w serwisie, ze musisz im patrzec na rece :?:

 

Szczerze, to na szczęscie jeszcze nic złego...

 

Ale z mojego doswiadczenia z serwisami wynika między innymi, że:

 

- kiedys nie założyli mi kapselków ozdobnych na śruby i musiałem sie wykłócać

- nie lubię czekać

- nie lubie kawy

- nie lubie jak laski w serwisie do mnie szczerzą zęby i pytają: co mogą dla mnie zrobic? A mi przychodzi tylko jedno do głowy, ale nie wypada im powiedzieć.

- nie lubię czytać głupich czasopism porozkładanych w poczekalniach

- kiedyś mechanik wjechał moim samochodem na podnosnik i na jakieś 50 metrów jazdy ustawił sobie pod siebie fotel i kierownicę jak by wybierał się do Rzymu. Potem dopasowywałem się spowrotem do samochodu jakieś dwa dni (fotel przód, tył, góra i dół, oparcie przód tył, kiera przód tył i góra dół. Razem 5 stopni swobody do ponownego ustawienia)

- kierownik serwisu nie odciąga co chwila mojego mechanika do wymiany żarówki bo jego znajoma własnie przyjechała. W tym przypadku moja obecność zadziałała kilkakrotnie

- jak stoję obok mechanika to mogę o cos zapytać, zobaczyć jak sie coś demontuje, czegos się dowiedzieć. Potem mozna samemu sobie czasami coś zreperować

- bardziej punktualnie biorą się za mój samochód i robota sprawniej idzie

- wychodzę z założenia że: madry nawet tej nie wierzy, z którą aktualnie leży.

 

W sumie to mój samochód i jak mechanik coś przeoczy to potem ja będę mieć problemy, a nie on albo ASO.

 

To tak na szybko tyle. Jak mi się coś przypomni to dopiszę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Motula nie posiadają.

Bo Motula to się kupuje na Łąkowej...

Wiem, ale raczej żenua jest jeśli ASO nie posiada czegoś co jest wręcz dedykowane do danej marki.

 

Jeśli chodzi o obecność właściciela podczas serwisowania auta to tylko raz miałem przypadek, że kolesie na wstępie powiedzieli, że nie lubią jak im się patrzy na ręce. Nie przyglądałem więc się natarczywie, ale pilnowałem obok. Podjechałem wtedy na ustawienie zbieżności w mojej poczciwej Audi B3. Koleś miał problem z ruszeniem nakrętki kontrującej, więc zaczął tłuc młotkiem od strony maski obijając przy okazji co popadnie. Jego argument - to i tak stare auto (nie ważne, że wypieszczone) więc można. Po chwili i tak skapitulował. Faktem jest, że przy obniżonej o 6 cm budzie trzeba się nieco nagimnastykować, ale jakoś w innym zakładzie nie widzieli żadnego problemu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Thomas: ja mam dokładnie tak samo i nie chodzi o pilnowanie i patrzenie na ręce aby mechanika stresować :mrgreen: chociaż już nieraz widziałem takie działania tych "specjalistów" że przydałby im się bat nad tyłkiem :mrgreen:

Poza tym w jednym serwisie klient zostawił auto, akurat FWD, a mechanik na podjeździe do hali zostawił połowę opon, bo miał wielki ubaw jak zresztą później reszta ekipy, ja dziękuję - wiem już, że tam furgonu nie oddam na dłużej (świadkiem gorszych akcji też byłem gdzie kończyło się uszkodzeniem wozu :shock: ).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Ojciec Założyciel

Zasadą funkcjonowania w dzisiaj coraz bardziej skomplikowanym świecie jest niekoniecznie to, aby "wiedzieć", lecz to aby "wiedzieć, gdzie się dowiedzieć". W bardziej znormalizowanym świecie jest rzeczą oczywistą, że numer podwozia jest niezbędny do zamówienia części. Szanując wiedzę niektórych serwisów, pozwalającą na zmawianie części bez numeru podwozia musze jednocześnie stwierdzić, że nie jest to wymaganiem producenta. Innym tematem jest brak :

1. wiedzy "gdzie się dowiedzieć";

2. filtrów jako takich.

Co do 1. odpowiednie instrukcje na podstawie opisanego zdarzenia zostały wydane; należy dodać, że – zgodnie z informacjami FHI – od produkcji 07.1992 nastąpiła zmiana filtrów oleju dla tego modelu.

Co do 2. filtry ( dla obydwu wersji) są dostępne; odpowiedź negatywna wynikała więc z braku VIN i / lub problemu opisanego w 1.

 

Pozdrowienia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziekuje za rzeczowa odpowiedz.

 

Starszej daty jestem, nie mialbym nic przeciwko gdyby Pan w sklepie po prostu przyniosl oba filtry (sa dwa rodzaje z tego co wiem) i zapytal ktory. W ostatecznosci kupilbym dwa. A tak kicha wyszla - dla nas bo musielismy jechac az na Szczecinska, dla ASO bo kiepsko wizerunkowo gdy podstawowych czesci nie ma. Zwlaszcza ze ja tam bylem i bardzo chcialem ten filtr kupic, a on niby lezal na polce :roll:

 

Znajomy mechanik powiedzial, ze juz do nich nie jezdzi po czesci do Fordow, bo go trafia jak stoi przy kontuarze i czeka az ktos znajdzie ochote go obsluzyc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

skoro jest watek o ATZ to i ja sie dorzuce

 

Byłem tam 2 razy i juz chyba nie pojade.

 

za 1 razem chciałem zdiagnozowac błędy na kompie (Forester 2.0 '98), ale panowie w ATZ powiedzieli że nie podłaczą mnie pod komputer bo nie maja takiego kabelka, jak chce to moge jechac gdzie indziej.

 

za 2 razem pojechalem na sprawdzenie cisnienia sprezania (Impreza GT '99) w celu zdiagnozowania nadmiernego kopcenia auta. I co usłyszałem - nie mamy przyzadów do pomiaru cisnienia. Na moje pytanie jakie byłby koszt remontu silnika usłyszałem - ze w tym roczniku to sie nie opłaca robic remontu, lepiej jezdzic do czasu kiedy sie da itd...

 

Co na to Dyrekcja? Jak ASO moze nie byc wyposazone w podstawowy sprzet diagnostyczny?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak cos jest do wszystkiego to jest... i tu sobie mozna dokonczyc moze w Fordzie potrafia przeprowadzic podstawowe naprawy techniczne w Subaru twierdze, ze nie - na cale szczescie do Katowic lub Warszawy nie jest tak daleko a sa tam ludzie, ktorzy daja rade tak, ze nie warto chyba nawet przewijac w myslach ATZtu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mysle ze w ATZ jest stosowny manometr, ale zeby wykrecic swiece w boxerze to sie trzeba zdrowo nagimnastykowac... moze to byl akurat poniedzialek? :lol:

 

Mnie rok temu 'zastrzelili' gdy kupilem ramke do tablicy... byli najblizej. Za ramke zaplacilem z 8 PLN. Niestety nie mialem srubokreta, a seriws nie chcial mi go pozyczyc (pewnie bym zlamal albo zwedzil). Zaproponowali ze sami to zrobia... jakies 2 minuty pracy i skasowali mnie na 20 PLN. kriss, ciesz sie ze zostales odprawiony bo za kompresje bys z pincet zaplacil :razz:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...