maniujr Opublikowano 16 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2009 gdzieś wyczytałem, że jest bardzo uciążliwa w codziennym używaniu. wysokie obroty przy stosunkowo niskich prędkościach. czy to prawda ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczur75 Opublikowano 16 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2009 Można się przyzwyczaić. W Type-R była chyba dłuższa niz w RA. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maniujr Opublikowano 16 Grudnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2009 W Type-R była chyba dłuższa niz w RA chyba właśnie odwrotnie http://www.autogaleria.pl/forum/showthread.php?t=3290 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szociu Opublikowano 16 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2009 zależy od modelu, np WRX RA94 ma najkrotsza Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maniujr Opublikowano 16 Grudnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2009 kolejny task dlaczego prędkościomierz jest wyskalowany tylko do 180km/h ? 22B miała niby elektroniczną blokadę do tylu, WRX STi TypeR/RA też ? czy to właśnie kwestia skrzyni, chociaż wg danych jedzie 250km/h Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczur75 Opublikowano 16 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2009 zależy od modelu, np WRX RA94 ma najkrotsza '93 chyba też.... :razz: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej Koper Opublikowano 16 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2009 bardzo uciążliwa w codziennym używaniu. Tragedia...można jeżdzic...1 - 3 - 5......i tez dobrze przyspiesza :roll: AK Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michael Opublikowano 16 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2009 bardzo uciążliwa w codziennym używaniu. Tragedia...można jeżdzic...1 - 3 - 5......i tez dobrze przyspiesza :roll: AK Ja lubię wachlować Da radę przeżyć z tą skrzynią. Gorzej na trasie. [ Dodano: Sro Gru 16, 2009 5:21 pm ] kolejny task dlaczego prędkościomierz jest wyskalowany tylko do 180km/h ? 22B miała niby elektroniczną blokadę do tylu, WRX STi TypeR/RA też ? czy to właśnie kwestia skrzyni, chociaż wg danych jedzie 250km/h W Japonii wszystkie samochody mają ogranicznik do 180 km/h i stąd takie liczniki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Premo Opublikowano 16 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2009 zależy od modelu, np WRX RA94 ma najkrotsza Czy napewno? Chyba ver 3 miała najkrótszą skrzynie 4.444 bo tak jak moje Ra ma 3.9 i wcale takie krótkie te biegi nie są. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukass Opublikowano 16 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2009 Czy napewno? Chyba ver 3 miała najkrótszą skrzynie 4.444 bo tak jak moje Ra ma 3.9 i wcale takie krótkie te biegi nie są. Ale to wartość przełożenia głównego, a nie poszczególnych biegów. I jakby sie uparł to mimo dłuższego głownego, może sie okazać że biegi są tak krótkie że w sumie daje to krótsze przełożenia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maras Opublikowano 16 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2009 Jak wracaliśmy z rajdu Walii z Premem rozkreciłem Typka własnie do 160 mil.Typ-R miały najdłuższą skrzynie.RA STi z DCCD miały dość krótką skrzynie i śmiało mozna jezdzić 5ką od 40 km/h,fajna sprawa jak aftomacik Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
k@mil Opublikowano 16 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2009 Z praktyki - skrzynia w Type-RA 97 jest za krotka do codziennego uzytku. Do upalania - miodzio. Na codzien zdecydowanie lepsza jest nawet seryjna skrzynia z GT. Predkosc przelotowa ze skrzynia RA to 100-110km/h, powyzej juz mozna dostac do glowy a silnik tez nie przepada za dluga jazda na wysokich obrotach. Generalnie RA ze skrzynia i dyfrem 4,44 do codziennej jazdy bym nie chcial. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
igor_bb Opublikowano 16 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2009 A jak jest ze skrzynią z STI (np ver.V) w porównaniu do skrzyni TYPE R i RA? Jak się sprawuje w codziennej jeździe i na trasie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szociu Opublikowano 16 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2009 Igor tak jk ci mówiłem założ sobie 4,11 będziesz zadowolony K@amil jak skrzynia za krótka możemy się zamienic a co do wszelkich dywagacji przelozenia są tutaj do sprawdzenia po nr skrzyn, wystarczy odpalić xls i będziecie wiedzieć jaka skrzynia jest dla was najodpowiedniejsza, mój osobisty faworyt to RA93/94 ale ze świeca tego szukac :razz: http://www.gearhack.com/docs/Subaru%20T ... 0Chart.pdf Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczur75 Opublikowano 16 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2009 faworyt to RA93/94 ale ze świeca tego szukac Dobry do jazdy po mieście :razz: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Premo Opublikowano 16 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2009 O to mamy mega deal-a Ja wezmę szkrzynie od K@mila tobie szociu dam z mojej RA a K@milowi oddasz swoją I co wszyscy zadowoleni :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grygo Opublikowano 16 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2009 koledzy a moze troche wiecej dokladnosci? bo skrzyn i przelozen bylo co nie miara w tych sti, ra, r i jeszcze innych. wydaje mi sie, ze kilka osob tutaj po prostu dywaguje, ze "nie chcialoby miec takiej skrzyni a wolaloby taka" a tak na dobra sprawa nie mieli z nimi doswiadczen. ja posiadam u siebie konkretnie ta skrzynie TY752VBCAA 3.166 1.882 1.296 0.972 0.738 3.416 1.000 4.444. jak widzicie ma przelozenie glowne 4.444 i jest o NIEBO lepsza od seryjnej GT na kazdej plaszczyznie. powiedzialbym nawet, ze przede wszystkim w miescie widac roznice na plus. w koncu mozna jezdzic z wykorzystaniem wszystkich biegow a nie tylko 3/4 pierwszych. 5tka nie jest tak zestopniowana, ze trzeba krecic na 4 do predkosci 100-110km/h aby bez meczenia motoru ja wbic i dalej jechac. 1 i 5 bieg okreslilbym jako dluzsze wzgledem innych przelozen. na trasie wklada sie 5tke bez problemu przy 80-90kmh i mozna juz swobodnie wyprzedzac bez redukcji a predkosci wcale takich malych nie ma, bo przy 180km/h jest 5 tysiecy obrotow a przy 200km/h 5,5tys. do upalanek ta skrzynia rowniez moim zdaniem jest rewelacyjna, bo 1 jest dluga a 2,3,4 krotkie czyli lepiej w zasadzie byc nie moze. nawiazujac jeszcze do przelozenia glownego 4.444 (nie pamietam oznaczenia skrzyni ani przelozen poszczegolnych biegow) to osobiscie jechalem na prawym GTkiem z taka skrzynka (felgi seria i seryjny rozmiar opon), ktory poszedl licznikowe 258km/h i to nie bylo jego ostatnie slowo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej Koper Opublikowano 16 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2009 przy 180km/h jest 5 tysiecy obrotow a przy 200km/h 5,5tys. do To jak w nowym WRX-ie ( 265KM) .....max 209km/godz... :wink: AK ps. prawdą jest , ze nie ma potrzeby właczania 1 nawet w ciasnych nawrotach.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
k@mil Opublikowano 16 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2009 Jestem zadowolony ze swojej w roli, do jakiej jej uzywam, wiec z dealu nici Inna sprawa, ze do palowania ta skrzynia tez sie nie nadaje, czuc ze za delikatna. Ale do takiego kulturalnego uplania z szacunkiem dla sprzetu - prima sort Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczur75 Opublikowano 16 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2009 koledzy a moze troche wiecej dokladnosci? U mnie siedzi TY752VB3BA 3.454 2.333 1.750 1.354 0.972 3.416 1.000 4.111. Tak jak pisałem: w mieście ok., na krętym torze o niebo lepiej niż na serii, poza miastem w ruchu: głośno. Przy 90 kph na 5 biegu jest 3krpm. Ale za to (jak Maras pisał) 5 można spokojnie wbijać przy 40-50 i tak do odcinki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szociu Opublikowano 17 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2009 skąd taką skrzynię dorwałeś, szukam już z dobre pół roku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
igor_bb Opublikowano 17 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2009 na trasie wklada sie 5tke bez problemu przy 80-90kmh i mozna juz swobodnie wyprzedzac bez redukcji a predkosci wcale takich malych nie ma, bo przy 180km/h jest 5 tysiecy obrotow a przy 200km/h 5,5tys A ile masz obrotów na 5 biegu przy prędkości 110-120km/h?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczur75 Opublikowano 17 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2009 skąd taką skrzynię dorwałeś, szukam już z dobre pół roku na brytyjskim forum RA [ Dodano: Czw Gru 17, 2009 6:52 pm ] na trasie wklada sie 5tke bez problemu przy 80-90kmh i mozna juz swobodnie wyprzedzac bez redukcji a predkosci wcale takich malych nie ma, bo przy 180km/h jest 5 tysiecy obrotow a przy 200km/h 5,5tys A ile masz obrotów na 5 biegu przy prędkości 110-120km/h?? 120 to 4krpm Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grygo Opublikowano 17 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2009 120 to 4krpm no u mnie na pewno nie. przy 120 nie pamietam jaka mam, nie przygladalem sie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
igor_bb Opublikowano 17 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2009 120 to 4krpm 120 i 4krpm to za dużo żeby jeździć gdzieś dalej..... no u mnie na pewno nie. przy 120 nie pamietam jaka mam, nie przygladalem sie Jak nie zapomnisz to zerknij następnym razem bo jestem ciekawy. Właśnie te skrzynie to dla mnie zagadka... ja potrzebuję przejechać trasę z prędkością 110-120km/h więc taka skrzynia jak ma szczur75 zdecydowanie odpada. Jestem ciekaw jak jest u Ciebie grygo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się