ppmarian Opublikowano 21 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2009 dobra panowie ale dalej nikt nie odpowiedzial i nie pisze o tym co ja napisalem i chyba 2 osoby!!!! Sytuacja wyglada tak ze na dworze minus15C nadmuch ustawiony na 32C jazda na autostradzie 140km/h tem nawiewu nie przekracza 12-15C!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!\ Zwolni sie do 80-90km/h zaczyna wiac goracem nagrzewa kabine i klimatronik zmienia obroty itp czyli wtedy zachowuje sie poprawnie. Przy szybszej jezdzie nie daje rady dac cieplego powietrza!!!Zaznaczam ze tem wody na desce rodzielczej stoi nieruchomo !! Moze to byc cos z termostatem, albo cos bo pomyslu mi brak ... zdecydowanie objawy na padniety termostat Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cypis Opublikowano 21 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2009 dzis cały czas autem smigam wiec nie mam mozliwosci sprawdzenie bo silnik zagrzany, ale z ran zobacze czy chlodnica po odpaleniu zaczyna sie zagrzewac, w wolnym ssaku termostat mialem na dole a w forku gdzie jest i czy chlodnica powinna od dolu czy od gory sie zagrzewac przy otwartym czy niedomknietym termostacie?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SUBORO Opublikowano 21 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2009 a może by tak chłodnicę tekturą przysłonić ? Oj dobre :!: :!: :!: Żuk i Nysa miały specjalne ocieplacze ze skaju, takie brązowe. Ehhh, łza się w oku kręci, fajnie było za komuny :!: :wink: A kolega CYPIS musi jechać do ASO, bo faktycznie z opisu widać, że problemu się nie rozwiąże korespondencyjnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubanow Opublikowano 21 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2009 w autku jest coś takiego jak obieg wewnętrzny powietrza i to powinno pomóc przy wyższych prędkościach lub gdy silnik jeszcze nie złapie do końca temperatury Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cypis Opublikowano 21 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2009 Co do ASO do moge jechac podpiac sie pod kompa czy cześci kupic ale z dianoza termostatu ??? Pozatym Aso bardzo niechetnie do mojego forka podchodzi Jutro obmacam po starcie węze i chlodnice i bedzie wiadomo...... Zreszta co wiecej w ASO zrobia testy laboratoryjne otwarcia termostatu?? Najwyzej wezme i go wyjme i pogotuje i zobaczymy jak działa. Poprostu nie mialem teraz czasu na nic wiecej jak dolanie płynu spryskiwaczy i sprawdzenie oleju... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RTQLAS Opublikowano 22 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2009 Faktycznie też mnie to wnerwiało przez pierwsze 3 wejscia do auta-daje auto i temp 17 a tu nagle łeb urywa i grzeje z krateczki ze kiełbaski mozna smazyc ale daje na szybke trwa to moze 5-6 min i gra gitarka. Jeszcze mi sie nie zdarzyło zeby był zaparowany a mrozik tego lata okrutny -15. Widać Japońce stwierdzili że to optymalne nastawy klimy ja bym polemizował ale nic z tym chyba nie da sie zrobić-ja sie przyzwyczaiłem a mam forestera z 3 miechy. P.S moze od tego własnie im sie takie skosne oczy robia jak zima napierdziela taki żar po pysku. :grin: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
burzum Opublikowano 22 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2009 mam nowy objaw - jak bylo -15, to po paru minutach strumien powietrza z kratki lewej zaczal mnie parzyc w reke :> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RTQLAS Opublikowano 22 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2009 pali bo musi ogrzać dużą objętość w krótkim czasie do tej pory miałem manual w toyocie i huragan miałem tylko gdy naszła mnie taka chęć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MirekEm Opublikowano 23 Grudnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2009 mam nowy objaw - jak bylo -15, to po paru minutach strumien powietrza z kratki lewej zaczal mnie parzyc w reke :> to nie nowy objaw - to standard ale poradziłem sobie tak podgrzewanie siedzeń na 2 stopień, wentylator na 3 stopień, termostat na 17 z kawałeczkiem, nadmuch na auto. Jak zaczyna dawać czadu z kratek wentylator daję na 2. A w...y jestem przez pierwsze 50 kilometrów, potem sytuacja drogowa powoduje, że zapominam.... ale jak sobie pomyślę to aż mnie dźwiga. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
romek_l Opublikowano 30 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2009 U mnie z klimatronikiem jak z dzikim mustangiem :wink: Mam OBK "już" 2 miesiące i przejechane 4 tys. km. Po pierwszych testach klimatronika ustawionego na AUTO, a przede wszystkim po lekturze kilku wątków na forum, uznałem, że system jest do bani i zawsze wyłączałem tryb AUTO. Wczoraj, mając przed sobą 160 km trasy, uparłem się i postanowiłem dziada przetrzymać. Ustawiłem AUTO, temp. 21 st. C i jazda. Oczywiście system najpierw dmuchał gorącym powietrzem jak wariat. Potem przypomniał sobie, że ma utrzymywać 21 st. C więc włączył A/C i wiał zimnym Ale twardym trzeba być, nie mientkim, więc postanowiłem się nie przejmować i nie wyłączać dziada. Po przejechanych 60 km wentylator nareszcie się "zmęczył" i obniżył stopień obrotów z kreski 4-tej na 3-cią. Zaczęło być znośnie więc wiedziałem już, że jest "mój" Po następnych 20 km klimatronik spotulniał, przełączył wentylator na drugi bieg i od tego czasu było już miodzio :grin: Powietrze o neutralnej temperaturze wiało prawie niezauważalnie (cały czas na pierwszym lub drugim biegu). I co najfajniejsze: ewidentnie działał czujnik nasłonecznienia. Jak pojawiało się słońce i zaczynało grzać w szybę, to po chwili czułem bardzo miły powiew zimniejszego powietrza ze srodkowych otworów wentylacyjnych. Droga powrotna to już miła kooperacja i żadnych narowistych zachowań. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SUBORO Opublikowano 30 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2009 Po przejechanych 60 km romek_l opisał tu sedno sprawy. Klima działa w Subaru zajebiście, ale dopiero po 20-30 minutach. Albo się z tym godzisz i olewasz, albo, jak burzum śmigasz w szortach, klapkach, sweterku góralskim i czapce uszatce (czy na odwrót ?) .. :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubanow Opublikowano 1 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2010 a czy u was tez tak jest bo nie wiem czy mam coś popsute czy tak ma być jak ustawie nadmuch na nogi i szybę to powietrze idzie według ustawienia (czyli i na nogi i na szybę) z włączoną klimą (którą można wyłączyć) a jak ustawie nawiew tylko na nogi to auto dmucha na nogi jak i również na szybę (a niby ustawienie jest tylko na nogi) z taką samą intensywnością jak w ustawieniu nogi+szyba (tylko klima nie załącza się automatycznie) zauważyłem to przy próbie wysuszenia dywaników jak mi wiało również po czole czy tak ma być czy u mnie się coś sypnęło Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MirekEm Opublikowano 1 Stycznia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2010 U mnie jest to samo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andgoldi Opublikowano 1 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2010 Tak ma być... Według instrukcji na przednią szybę nie wieje tylko wtedy gdy ustawimy kierunek nawiewu na ("klatę") oraz na ("klatę" i nogi). Gdy ustawimy tylko na (nogi) to oprócz nóg będzie dmuchac także lekko na szybę a także z dwóch skrajnych kratek tych co dmuchają na klatę. :smile: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubanow Opublikowano 1 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2010 trochę to nie logiczne i bez sensu ba mamy 2 ustawienia które działają praktycznie tak samo tylko przy ustawieniu na nogi klima się nie włącza automatycznie, a przy ustawieniu na nogi+szyba klime zawsze można wyłączyć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cypis Opublikowano 1 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2010 tez tak mam tylko wtedy dmucha jakby 50%slabiej na szybe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się