Skocz do zawartości

jaki blowoff do WRX?


kaserro

Rekomendowane odpowiedzi

kiedyś miałem zawór firmy monza,był on na tyle ciekawy że w 5 minut można go było przerobić żeby był seryjnym zaworem albo robił ppssssst,miał wymienianą końcówkę pod którą się podczepiało przewód jak w oryginale albo się go odczepiało i przykręcało "trąbkę" i robił ppsssssssssst.Na co dzień jeździłem na serii a na łikend zakładałem końcówkę syczącą na laski :lol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 99
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

ale po wywaleniu catów trzeba remap zrobić :?:

bo z catami podobno źle to działa :|

Jak weźmiesz hybrydowy to nic nie będzie katom, bo część powietrza wraca w układ jak przy DV, a część robi pssst :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja z BOV-ami mam same złe doświadczenia. Najbardziej denerwowało mnie mulenie silnika,

 

Używałem Blitz'a (na seryjnym silniku) - efekt dźwiękowy super - nic się nie działo z silnikiem (jakieś falowanie obrotów czy inne tam marchewy)tak jak Przemeq napisał, jedynie co było in minus to to, że auto delikatnie inaczej się zbierało się jak przy DV (nie wiem czy to turbina laga miała wtedy jakiegoś czy co)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a blitz?

 

Po złych doświadczeniach z bovem w poprzednim aucie, nie chciałem ładować tego ustrojstwa do subaru, ale trafił mi się w dobrej cenie IC razem z bovem Blitza, więc zaryzykowałem, kupiłem i założyłem.

 

Jeżdżę z nim ponad półtora roku i nic złego się nie dzieje. Bov otwiera się tylko przy ostrzejszej jeździe.

Wydech mam seryjny z katami, backbox jest El-tec'a

W zeszłym roku na stacji diagnostycznej auto spełniało normy, więc katy chyba jeszcze żyją :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...

Witam i pozdrawiam wszystkich użytkowników. Kożystając z okazjii chciał bym zapytać o Bov FORGE. Czytając juz wiele postów na ten temat "czy zakładac czy zostac przy serii" nadal drzemie we mnie ciekawość jak to jest popsyyyykać troche podczas jazdy :) Zakupiłem Bov'a FORGE dorobiłem adapterek do IC , do tego zamówiłem silikony i miało być pięknie. Sytuacja sie troche zmieniła z momentem zamontowania ustrojstwa :(. Zapomniałem dodać że poruszam sie subarynką 99 rok wersja RB5. Po uruchomieniu silnika i odczekaniu chwili, silnik nie ma wolnych obrotów. faluje i wykazuje bardzo nerwowa prace. podejrzewałem lewe powietrze gdzies po drodze na silikonach ale sprawdzone ! to nie to :(. rozebrałem BoV'a i znalazłem w nim niebieską sprężyne która podobno uchodzi za jedną z twardszych. Moje pytanie. czy może to być przyczyna całego mojego niepowidzenia ???? Za ewentualne podpowiedzi serdeczne dzieki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wymieniłem wąż idący z ic do silnika i tego zaslepilem.natomiast z ic poprowadzilem silikona do bov' a i to na tyle by było

 

-- Wt maja 24, 2011 6:01 pm --

 

Witam ponownie. dziś ponownie założyłem bov'a z wszelką uwaga na "efekt lewego powietrza" wymieniłem wszystkie opaski zaciskowe na nowe , sprawdziłem szczelność węży i potwierdzam że wszystko jest szczelne. po zamontowaniu wynalazka i uruchomieniu silnika nadal występuje falowanie na obrotach, przy dodaniu gazu silnik wchodzi na obroty i zachowuje sie normalnie z ta uwaga że po zejsciu na wolne traci oborty spada na około 100-200 i dusi sie. Ciekawą żeczą jest że zawór na wolnych obrotach jest uchylony i dmucha powietrzem z IC. przy dodaniu gazu i przy zmianie podciśnienia w nadciśnienie zawór sie zamyka. Mam nadzieje że to jest dobra oznaka, zreszta tak samo zachowuje sie oryginalny DV, również sie uchyla na wolnych ale poniewaz jest połączony z rura prowadząca do dolotu podtrzymuje wolne obroty. Po tym wszystkim nasuwa sie pytanie. Czy ja może zakupiłem zły zawór ???? Może poprostu załacze fote co mam i tak bedzie najlepiej. Jeżeli ktoś z kolegów ma jakiś pomysł to bedzie piknie. Pozdówki :)forgefiat.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zresztą o falowaniu obrotów i dławieniu auta szczególnie po przygazowaniu było już gdzieś pisane - z tego co pamiętam chodzi o to, że po prostu auto się dławi z powodu nadmiaru paliwa - a raczej deficytu powietrza które to zamiast wrócić z powrotem do "obiegu" (jak to robi DV) upuszczane jest w atmosferę - oszukany MAF sensor (chyba to to) dalej daje znać że po odjęciu gazu nadmiar ciśnienia (pewna objętość powietrza) kierowana jest z powrotem w układ ...

Tak to jakoś było - wiem, że późniejsze wersje nie miały już z tym problemów np. moje Negro.

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...